Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkyä! 182-senttinen australialainen korkeushyppääjänainen sanoo Suomessa "sulautuvansa joukkoon"!

Vierailija
23.06.2024 |

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/ca53211f-171f-4d29-88ad-671a8f0…

"Ihmiset katsovat minua, koska olen pitkä ja vaalea. Nähtävästi sulaudun suomalaisten joukkoon, Patterson sanoo."

"Olen viettänyt paljon aikaa esimerkiksi Espanjassa ja Italiassa. On mukavampaa olla Suomen kaltaisessa maassa, jolla olen suunnilleen yhtä pitkä kuin moni muu nainen, 182-senttinen urheilija kertoo."

Siis mitä? Siis mitä ihmettä? Siis järkkyä, jos Suomessa on järkyn monia niin järkyn pitkiä naisia, että 182-senttinen nainen sanoo olevansa "suunnilleen yhtä pitkä kuin moni muu nainen"! 😱

Miten nykyään on niin järkyn paljon järkyn pitkiä naisia? Järkkyä! 😱

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182cm nainen ja ei kukaan mua katso

Vierailija
42/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 184cm mies, liikun paljon ulkona ja näen ihmisiä jatkuvasti myös naisia. On harvinaista törmätä naiseen joka on lähellä minun pituutta ei sitä kovin usein tapahdu. Vuoden sisällä joitain kertoja, joten en oikein jaksa millään uskoa että 182cm nainen on kovinkaan yleinen ilmestys Suomessa. 

Joten kyllä 164cm kuulostaa paljon oikeammalta mitä tulee naisten pituuteen, ihan omat kokemukset ja havainnotkin sitä tukee.

Olen 182cm nainen ja harvoin nään itseni pituisia naisia kaupoilla. Joskus harvoin näen pidemmän naisen hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tuolla ulkona näkee 182cm suomalaista naista, tänään en nähnyt yhtä ainutta. Olin jokaista naista päätä pidempi. 

Vierailija
44/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma Murtokin on 182 cm pitkä varsinaissuomalainen. Eikä siis 164 cm, mikä näyttää nyt ottavan koville.

Vierailija
45/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tuntee olonsa mukavaksi noin yleisesti koska Suomessa on hänen pituisiaan ja pidempiä ihmisiä. Ei ole kaikkia päätä pidempi, olivat sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
46/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 184cm mies, liikun paljon ulkona ja näen ihmisiä jatkuvasti myös naisia. On harvinaista törmätä naiseen joka on lähellä minun pituutta ei sitä kovin usein tapahdu. Vuoden sisällä joitain kertoja, joten en oikein jaksa millään uskoa että 182cm nainen on kovinkaan yleinen ilmestys Suomessa. 

Joten kyllä 164cm kuulostaa paljon oikeammalta mitä tulee naisten pituuteen, ihan omat kokemukset ja havainnotkin sitä tukee.

Olen 182cm nainen ja harvoin nään itseni pituisia naisia kaupoilla. Joskus harvoin näen pidemmän naisen hah

Kyllä minä uskon, että on pitkiä naisia myös Suomessa. Mutta väite siitä kuinka 182cm on kovinkin yleinen ilmestys on täyttä puutaheinää, yleisin mitä tuolla näkee pyörii jossain 160-172cm paikkeilla, sen pituisia ovat suomalaiset naiset normaalisti.

Vierailija
47/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä nainen, ja pääkaupunkiseudulla näen joka päivä minua pidempiä naisia. 

Vierailija
48/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että nuorissa naisissa on entistä enemmän pitkiä, n. 180 cm ei ole enää kauhean harvinaista.

Vierailija
49/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa sopeutuisi vielä paremmin joukkoon.

Vierailija
50/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että on pitkiä naisia myös Suomessa. Mutta väite siitä kuinka 182cm on kovinkin yleinen ilmestys on täyttä puutaheinää, yleisin mitä tuolla näkee pyörii jossain 160-172cm paikkeilla, sen pituisia ovat suomalaiset naiset normaalisti.

Minä olen 180 cm ja kyllä vain olo on erilainen maissa, joissa harva mieskään on pituiseni. Suomessa ei ole samanlaista, koska täällä en ikinä ole väkijoukossa päätä kaikkia muita pidempänä. 

Vierailija
51/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiesten keskipituus oli vuonna 2017 178cm ja naisten vastaavasti 164cm. Jos jollain on vielä tuoreempaa tilastoa niin voi laittaa. Eli eipä tuo 182cm mikään kovin normaali suomalaisen naisen pituus ole. Minä olen 185cm (mies).

Nuorten suomalaisten keskipituudet ovat: miehet 180,6 cm ja naiset 166,5 cm.

Ainakin, jos on Hesarin tiedepalstaa uskominen. 

Jopa vielä enemmän, kun uudistettuja kasvukäyriä katsoo, niin tytöt 167,5-168cm ja pojat 180,7 cm. Juuri hyvän pituisia ovat naiset ja miehet keskimäärin. En ite haluais naista, joka on 180 cm.

Vierailija
52/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiesten keskipituus oli vuonna 2017 178cm ja naisten vastaavasti 164cm. Jos jollain on vielä tuoreempaa tilastoa niin voi laittaa. Eli eipä tuo 182cm mikään kovin normaali suomalaisen naisen pituus ole. Minä olen 185cm (mies).

Jopa vielä enemmän, kun uudistettuja kasvukäyriä katsoo, niin tytöt 167,5-168cm ja pojat 180,7 cm. Juuri hyvän pituisia ovat naiset ja miehet keskimäärin. En ite haluais naista, joka on 180 cm.

No mun mies on 198 cm niin hänelle kuulemma 180 cm nainen on ihan passeli. 

Vierailija
53/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on mukavaa, kun ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
54/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso on sama kuin väittely siitä, että kun suomalaisilla keskimäärin siniset silmät, miten jollain voi olla vihreät? Ja sulautuuko niillä joukkoon?

Vierailija
55/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 182cm pituudessa ole mitään maata mullistavaa edes naisella! Kuten miehilläkin, hajontaa riittää puoleen jos toiseen. Omalla kohdallani se ihmettely tulee enemmänkin isosta koostani! XD 

t. 182cm/134kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw)

Ja kaikki kaurapuurolla? 11 rasvoilla 134 kiloa? Ihme kun et ole kisalavalla. Jokainen voi tietysti olla netissä mitä tahansa.

Vierailija
56/73 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 182cm pituudessa ole mitään maata mullistavaa edes naisella! Kuten miehilläkin, hajontaa riittää puoleen jos toiseen. Omalla kohdallani se ihmettely tulee enemmänkin isosta koostani! XD 

t. 182cm/134kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw)

Ja kaikki kaurapuurolla? 11 rasvoilla 134 kiloa? Ihme kun et ole kisalavalla. Jokainen voi tietysti olla netissä mitä tahansa.

Bodailu ei ole niinkään oma juttu, pidän mieluummin rasvat tuossa kympin paikkeilla! Keskityn enemmän voimanostoon ja vapaaotteluun.

Vierailija
57/73 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi järkky, oletko itse joku järkyn lyhyt 165-senttinen?

Olen 157cm.

Järkyn lyhyt, jo normaalipituiset tuntuvat mielestäsi pitkiltä. Älä lisäänny, tulee lyhyitä lapsia.

Vierailija
58/73 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

180 cm nainen on suhteessa yhtä pitkä kuin 192-193 senttinen mies, jollainen on monilla tinderissä minimivaatimuksena.

Vierailija
59/73 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tuolla ulkona näkee 182cm suomalaista naista, tänään en nähnyt yhtä ainutta. Olin jokaista naista päätä pidempi. 

Oletko Utsjoella vai Lieksassa?

Vierailija
60/73 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri tänään N. 182 pitkän naisen. Oli hoikka.