Mihin muuttaisit jos voisit valita?
Kommentit (15)
Asuisin pysyvästi täällä Italiassa. Vielä muutama vuosi 2 maan välillä
Suomessa Turun saaristoon. Ulkosaaristoon.
Kööpenhaminaan, Ligurian rannikolle tai Biskajanlahdelle.
Mulla on periaate, etten muuta pääkaupunkeihin koskaan tai liian isoihin. Jo Tampereella tuottaa tuskaa, kova liikenne täällä ja muita ilmiöitä, ongelmia. Pitäisi kai mennä pienempään cityyn, mutta niissä on myös ongelmia ja korjattavia asioita - joita ei yksin voi korjata todellakaan. Ellei voi irtautua siitä.
Jos olisi pakko valita niin Pariisi. Syy:osaan jonkin verran ranskaa mutten ollenkaan italiaa tai espanjaa.
Eipä tällä hetkellä ole tiedossa mihin muuttaisin, mutta sen tiedän etten suostuisi muuttamaan Aasiaan tai Afrikkaan. Muutoinkin olen saanut liikaa tyrkytystä Tahaimaan yms. suhteen, joten jo kotimaassa olen kurkkuani myöten täynnä kyseisiä kulttuureja. Itseasiassa kyseinen tyrkyttäminen olisi suurin syy pois muuttamiseen.
Voin valita ja muutan jos huvittaa. Nyt pysyn nykyisessä paikassa ainakin loppu vuoden.
Noista vaihtoehdoista vaikea valita, koska kieliongelma kaikissa. Pariisi tai Buenos Aires.
Italia, Uusi-Seelanti tai Tanska. Syrjäiselle seudulle, ei mihinkään suurkaupunkiin.
Pihtiputaalle. Keihäänheitto on inhohimoni.