Parisuhde
Olen vuoden seurustellut nykyiseni kanssa. Ensimmäisen kahden kuukauden aikana tulin petetyksi. Sitten baarissa mies halusi näyttää hänen kavereilleen "kuinka nainen isketään" ja meni iskemään toista naista silmieni nähden. Olisi vielä paljon muuta, mutta osaa aina puhua sanoillaan itsensä takaisin luokseni. Lukemattomia kertoja myös jättänyt minut humalassa ja sunnuntaisin aina laittaa anteeksipyyntöä ym. "teen sinusta maailman onnellisimman naisen kanssani" tämä kaikki on ollut vain sanahelinää ja nyt kysyisin neuvoa päästä tästä sairaasta kierteestä pois.
Olen ollut miehelleni täysin lojaali, mutta silti saan tälläistä kohtelua, miksi?
En ole eläessäni tavannut näin itseään täynnä olevaa miehestä, kuka vaalii huomiota muilta ja haukkuu omia kavereitaan niille, koska hän on paras ja kaikki jumaloivat häntä. Auttakaa ja kertokaa omia kokemuksia. Tuntuu, että itestä ja omasta omatunnosta ei ole enää mitään jäljellä.
T. Sydän helvetin särkynyt jälleen kerran.
Kommentit (7)
No ero tietysti. Mies on niljake ja ansaitsee puolisokseen toisen petturin ja häpäisijän
Siinä on hyvä esimerkki jännämiehestä. Etkö ole vielä saanu nyrkistä?
En. Mutta uhkaavaa käytöstä on kyllä ollut humalassa. Kysyn neuvoa eroamiseen, en vielä enemmän itseni polkemiseen. :( hän osaa niin taitavasti puhua minut ympäri puolelleen.
Minkähän takia joitain ei koskaan Onnista?
Yritä kovempaa, kyllä se onni vielä teidän suhteeseen syttyy.
Ero tietysti. Mitä sä noin pitkään oot katellut tota?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin toiseen lauseeseen asti kun valitsin vastausvaihtoehdon.
Aivan sama täällä. Kunhan Ap on eronnut, hän tulee ihmettelemään tätä aloitustaan. "Miten mä edes saatoin harkita jääväni!"
Pääsin toiseen lauseeseen asti kun valitsin vastausvaihtoehdon.