Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä enää ketään, jolla olis ok elämä?

Vierailija
23.06.2024 |

Perhettä, töitä, ystäviä, ei diagnooseja. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Täysi vapaus ja itsenäisyys. Töitä ei ole vielä mutta muuten ok elämä. Osaan nauttia vaikka kaikki ei olisikaan niin hyvin kuin haluan, taitolaji kaiketi nykyisin. Ystäviäkään ei ole mutta luotan siihen että niitäkin löytyy jos on tarkoitus. Elämää voi elää niin monilla tavoin. Ei diagnooseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi? Olet foorumilla joka on perhekeskeinen ja nimeltään vauva ja maa on maailman 'tyytyväisin' maa lukisin sen samaksi kuin ok.

Vierailija
4/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä tule vaikutelmaa, että ihmisillä olis hyvä elämä?

Vierailija
5/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käynyt lääkärissä, on diagnoosi, koska lääkäreillä on velvollisuus kirjoittaa diagnoosi. Siksi ihmisillä voi olla 

paljon erilaisia diagnooseja, vaikka mitään ei olisi tutkittukaan. Näin eräs lääkäri selitti, kun ihmettelin asiaa. Käykääpä 

vilkaisemassa sitä omakantaa, jos ette ole tutustuneet. Tietenkään vanhoja tietoja siellä ei ole. 

Vierailija
6/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla! Täysi vapaus ja itsenäisyys. Töitä ei ole vielä mutta muuten ok elämä. Osaan nauttia vaikka kaikki ei olisikaan niin hyvin kuin haluan, taitolaji kaiketi nykyisin. Ystäviäkään ei ole mutta luotan siihen että niitäkin löytyy jos on tarkoitus. Elämää voi elää niin monilla tavoin. Ei diagnooseja.

Lisään tähän että lapsia kaksi joista toinen jo opiskelee ammattia lähes täysi-ikäisenä ja eskarin aloittava nuorempi lapsi. Asuvat toisen huoltajan kanssa. Nyt on minun aikani elää itselleni kun olen ensin hoitanut oman osuuteni kunniallisesti.

Vierailija
7/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Ihan hyvin menee ja onnellinen. Elämä on tasapainossa.

Vierailija
8/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan ok elämä.

Vaimoa tai lapsia ei ole, mutta ystäviä on paljon ja minulla on läheiset välit vanhempiini ja sisaruksiini. Työni on henkisesti palkitsevaa ja palkka on hyvä. Diagnooseja ei minulla ole :)

Olen kiitollinen siitä mitä minulla on, ja olen onnellinen paljon useammin kuin onneton.

M40

Vierailija
9/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt lääkärissä, on diagnoosi, koska lääkäreillä on velvollisuus kirjoittaa diagnoosi. Siksi ihmisillä voi olla 

paljon erilaisia diagnooseja, vaikka mitään ei olisi tutkittukaan. Näin eräs lääkäri selitti, kun ihmettelin asiaa. Käykääpä 

vilkaisemassa sitä omakantaa, jos ette ole tutustuneet. Tietenkään vanhoja tietoja siellä ei ole. 

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Ei ne diagnoosit ole huono asia, jotkut vain vetoaa kaikessa niihin ja valittavat. Se heikentää elämänlaatua. Diagnooseja on lisäksi joka lähtöön joten ei kannata loukkaantua. Sivusta.

Vierailija
10/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että elämä on hyvää ja tasapainoista, mutta ilmeisesti ei, kun diagnoosi löytyy. Tai oikeastaan kaksikin.

Vierailija
11/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole lääkärissä ikinä käynyt? Lääkäri kirjoittaa kyllä jonkin diagnoosin, jos siellä käy. Mulla on ollut samoille terveysongelmille monta erilaista diagnoosia, kun jokainen lääkäri on antanut eri diagnoosin ja myös silloin, kun lääkärissä ei ole mitään edes tutkittu tai mitään sairautta löydetty, kun ei ole tutkittu. Tuollainen saattaa tulla monille yllätyksenä, että diagnoosi kuitenkin kirjoitetaan. 

Vierailija
12/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin Ok. Hyvin kiitollinen olen. Tykkään työstäni, läheisistäni, vapaa-ajastani, itsestäni. Ei lapsia, tarpeeksi toimeentuloa, hyvä koti. 

Vierailija
13/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni minulla on varsin OK elämä, mutta jos tuota sinun listaasi pitää orjallisesti seurata, niin sitten kosahtaa viimeiseen kohtaan.

Vierailija
14/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä asiat paremmin kuin koskaan.

Puoli vuotta sitten olin varmaan masentuneempi kuin koskaan, mutta lääkkeet aloitettuani ja vakityöpaikan säännöllisellä työajalla saatuani, en voisi olla tyytyväisempi.

Maailman tilanne toki huolettaa, mutta yritän olla ajattelematta sitä liikaa ja keskittyä nyt hyviin asioihin.

Vierailija
15/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakityö ja ystäviä, eikä ole mitään mt-diagnooseja. Perhettä ei ole, mutta lapsia en ole koskaan halunnut ja mieleistäni miestä en oo toistaiseksi löytänyt. Ei ole lemmikkejä, mutta senmoisiakaan en tarvitse. On ihan vapaus olla ja mennä, miten haluaa.

Vierailija
16/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Fyysisistä diagnooseista huolimatta elämä on mukavaa.

Vierailija
17/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, oli ehkä tyhmästi kirjoittaa diagnooseja, tarkoitin lähinnä masentuneisuutta, kun sitä nyt täällä paljon on.

Vierailija
18/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, enemmistö lienee normaaleja, työssäkäyviä perheellisiä, minäkin. Joku diagnoosi alkaa kaikilla olla kun ei olla teinejä, harvalla ei ole mitään kremppaa.

Aiheet vaan tulee idästä ja m Odelta, siksi on niin synkkää.

Vierailija
19/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä tule vaikutelmaa, että ihmisillä olis hyvä elämä?

Ulkoisesti suurimmalla osalla on hyvä elämä mutta pään sisällä näyttää olevan kaikki sekaisin.

Vierailija
20/41 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole lääkärissä ikinä käynyt? Lääkäri kirjoittaa kyllä jonkin diagnoosin, jos siellä käy. Mulla on ollut samoille terveysongelmille monta erilaista diagnoosia, kun jokainen lääkäri on antanut eri diagnoosin ja myös silloin, kun lääkärissä ei ole mitään edes tutkittu tai mitään sairautta löydetty, kun ei ole tutkittu. Tuollainen saattaa tulla monille yllätyksenä, että diagnoosi kuitenkin kirjoitetaan. 

Tarkoitin näitä psyykkeen asioita, oletin aloituksessa tarkoitettavan niitä. Tottakai sitä elämässä täytyy joskus lääkärissä itse kunkin käydä. Se on täysin normaalia kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi