Arvoisat miehet: ÄLKÄÄ kulkeeko ilman paitaa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on perus-Suomi-mamma: 158 cm ja 78 kiloa.
Tuota... Outo kommentti. Miksi olisin sellainen?
Olet 158 senttiä ja 78 kiloa. "Olen normaalipainoinen, hieman ylärajalla, tosin."
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä kulkee joogahousut kamelinvarpaassa. Ja ilman tissiliivejä nännit padan alla nöpötellen.
Niin, heillä on vaatetta päällä. Laittakaa te miehetkin kangasta iholle. Saa olla kireä, kunhan on edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ylipäätään saavat kulkea ilman paitaa, mutta naiset eivät?
Nykyään saat itse päättää oletko nainen vai mies, joten ihan vapaasti kaikki vaan ilman paitaa.
Onkin nilemkintoinen tilanne, kun akka kulkee riipparit heiluen ilman paitaa ja polsisi tulee vastaan. Akka toteaa olevansa mies, eikä sitä saa epäillä ettei syyllisty rasismirikokseen, joten miten sitten menetellään?
Eikö naaraksille ole annettu ihan sakkojakin kaupungeissa kun ovat ilman paitaa tissit paljaana kulkeneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä kulkee joogahousut kamelinvarpaassa. Ja ilman tissiliivejä nännit padan alla nöpötellen.
Niin, heillä on vaatetta päällä. Laittakaa te miehetkin kangasta iholle. Saa olla kireä, kunhan on edes jotain. Kamelinvarpaisuus katoaa jollei kulje nyljetyssä broilerissa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sekään ok.
Eikö edes trendikkäällä dad body:llä?
Vierailija kirjoitti:
Joo älkääkä te pukeutuko niihin makkarankuori legginseihin jotka vedetty persvakoon asti. Suomimamma kun pistää semmoset jalkaan niin silmät vuotaa verta.
Tämä. Varsinkin jos ei ole kroppaa siihen eli sairaasti ylipainoa 🤢🤢🤢
Miksei miehet käytä arkivaatteina spiidoja? Talvella alle vaan trikoot. Ihan sama kuin naisten trikoot.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ylipäätään saavat kulkea ilman paitaa, mutta naiset eivät?
Koska naiset järkyttyvät, jos näkevät tissejä.
Tieräkkö sää mitä, aloottaja! Mää kuljen kuinka tykkään.
Sillä mitä muut ajattelee, ei oo mitää vaikutusta siihen kuinka moon. Jos ihmistä ylipäätänsä kiinnostaa mitä siitä ajatellahan, niin silloon keskittyy aiva vääriin asioihin täs elämäs! Koska ittellensä sitä eletähän.
Notta mullon sisänen rauha itteni kanssa: mää teen niinku parhaaksi näen, ja sen moon itteni kanssa sitte päättäny, notta teen niinku teen.
Oikeen hyvää ja komiaa kesää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä kulkee joogahousut kamelinvarpaassa. Ja ilman tissiliivejä nännit padan alla nöpötellen. Se on 1% täysi-ikäisistä suominaisista joilla nännit nöpöttävät. Meillä on geeneissä että ne osoittavat surullisesti maatakohti.
Harmi, jo ette pidä. Kuljen siitä huolimatta ilman paitaa aina kun ilmat sallii
Voi Jeesus. Ihan kuin mua kiinnostaisi tyhjänpäiväisten palstatätien mielipiteet mun pukeutumisesta tai vartalosta.