Voi kun pääsisin täältä kyläpaikasta kotiin
Tämä on aivan tuppukylä eikä linja-autotkaan kulje. Kaikki nukkuu krapuloissaan, enkä ymmärrä miksi edes tulin tänne. Ikinä en enää järjestä itseäni tällaiseen kuseen.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksi tulee ihan minne vaan
minä åhmet mieluiten vuohi
Ei maalla mitään ehmettejä ole. Suomalaisia kuskeja
Onhan oulukin täynnä
Oulu on kaupunki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit? Kyllähän tuon tilanteen pystyy ennustamaan.
Miehen perässä, tietenkin. Mutta mies oli kiinnostuneempi saunomisesta ja viinan juonnista.
Kukaan mies ei saisi minua mihinkään periferiaan. Hyvät kaverit sai puhuttua.
- ap
On sulla hyviä kavereita, jotka ryyppää ja makaa krapuloissaan. Laatuporukkaa! Laatuaikaa! Laatujuhannus!
Kun tohtorit ja muut korkeasti koulutetut ryyppää pari kertaa vuodessa niin meno on sen mukaista. Kyllä se viina niidenkin päähän näköjään menee.
- apAijoo. Jos tohtorit ryyppää ja örveltää, sen kyllä ymmärtää. Omalla työpaikallakin oli 2 x matematiikasta väitellyt. Pahimmat juopot aina työpaikan syys- ja kevätjuhlissa (korvasi pikkujoulun ja kesäjuhlat siinä paikassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä åhmet mieluiten vuohi
Ei maalla mitään ehmettejä ole. Suomalaisia kuskeja
Onhan oulukin täynnä
Oulu on kaupunki
Oulu on paha kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa taksi
Mitähän siinä voisi tapahtua keskellä ei mitään?
Tulisiko taksi edes keskelle ei mitään ja mitä se maksaisi?
Tuleehan se mihin vaan osoitteella. Voi toki kestää kauan. Laskurilla noi voi laskea.
Jos itse tarvitsisin taksia maalla tämmöisenä päivänä, soittaisin suoraan yrittäjälle. Jos hän onkin vapaalla, tietänee, kuka tekee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
-apOletko sä omasta mielestäsi hauska? Hihitätkö itseksesi, aina kun näitä aivopierujasi tänne spämmäät?
Älkää antako näille idiooteille näkyvyyttä reagoimalla,se on ainut mitä he näillä saavuttavat yksinäisessä kopissaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paikkakunnasta. Kun ei enää ole päivystysvelvollisuutta, tuntemani maalaistaksit lomailevat pyhisin.
Kotona. 💚
Olihan melkoinen kotimatka ja kaikkea sattui. Pari kyytiläistä niin pahoinvoivia, että piti muutaman kerran pitää oksennustauko.
- ap
Nyt helpotti kiukku ja tuska. Ryömin ulkohuussiin piehtaroimaan kakkakasassa ja samalla maistelin tuotoksia. Ihanaa😋
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tämä asia. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
-ApÄlä jumalauta esiinny minuna! Tarpeeksi riesaa on muutenkin.
- ap
Älä huomioi. Toi tule välillä näihin ketjuihin suoltamaan tuota pxskaa. Säälittävä tyyppi. Paras vaan ignoorata.
Vierailija kirjoitti:
Kotona. 💚
Olihan melkoinen kotimatka ja kaikkea sattui. Pari kyytiläistä niin pahoinvoivia, että piti muutaman kerran pitää oksennustauko.- ap
Onnittelut ap kotiinpaluusta. Kauheaa joutua noin jumiin. Itsekkin joutunut vadtaavaan tilanteeseen, ei koskaan enää!
Kun tohtorit ja muut korkeasti koulutetut ryyppää pari kertaa vuodessa niin meno on sen mukaista. Kyllä se viina niidenkin päähän näköjään menee.
- ap