Hyvännäköinen nainen saa x kpl päivässä iskuyrityksiä yksin liikkuessaan?
Hei te hyvännäköiset naiset! Mietipä vuotta taaksepäin. Miten monta kertaa päivässä sinun parisuhdetilannettasi yritetään udella tai kohtaat suoranaisia iskuyrityksiä. Onko eroa viikonpäivillä, vuodenajoilla,paikkakunnalla tms? Mikä oli viimeisin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ap mustasukkainen kumppani, joka kehittää mielessään ikävää tarinaa. Ap, ei normaalissa elämässä ketään lähestytä joka päivä romanttisessa mielessä. Varmasti satunnaista ellei vietä aikaansa runsaasti esim. baarissa.
En ole lainkaan mustasukkainen. Olen itsekin alkanut epäillä onko totta, kun kaikenmaailman hyvännäköiset julkkikset, influensserit yms, pitävät yllä imagoa jatkuvasta viennistä. Siksi tätä kysyinkin.
Ap
Tämä onkin mielenkiintoinen ketju! Eli onko todella niin, että keskustelunaloitteen tekevän / välittömästi ympärillä olevien ihmisten kanssa jutustelevan naisen oletetaan olevan varattu, siksi häntä ei isketä. Olisiko siis vain parempi istua tuppisuuna paikoillaan ja odottaa, että mies tulee metsästämään? Tämäkö siis selittää sen, kun kovin hissukoillakin hiirulaisilla tuntuu käyvän flaksi?
Toisaalta, jos haluan itsevarman miehen, niin kyllähän hänen tulisi kestää myös minun itsevarmuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoinen ketju! Eli onko todella niin, että keskustelunaloitteen tekevän / välittömästi ympärillä olevien ihmisten kanssa jutustelevan naisen oletetaan olevan varattu, siksi häntä ei isketä. Olisiko siis vain parempi istua tuppisuuna paikoillaan ja odottaa, että mies tulee metsästämään? Tämäkö siis selittää sen, kun kovin hissukoillakin hiirulaisilla tuntuu käyvän flaksi?
Toisaalta, jos haluan itsevarman miehen, niin kyllähän hänen tulisi kestää myös minun itsevarmuuteni.
Monissa naisissa olen huomannut sen, että siirtymä parisuhteeseen "vapauttaa" heitä. Kun iskemiseen vastaamisen voi tavallaan sivuuttaa, on paljon helpompi jutella kenen kanssa vaan. Sinkun olettaa olevan paljon varovaisempi, koska ainakin tiettyä miesjoukoa he joutuvat arvioimaan mahdollisen parisuhteen näkökulmasta. Eihän se tarkoita tuppisuuna ja passiivisena olemista vaan sellaista jatkuvaa taustaskannausta.
Itsellä jo sen niin paljon ikää, että olen parisuhdevaiheen ohittanut. On aivan upeata, kun voi tutustua uusiin ihmisiin ja jutella ihan vapaasti kenen kanssa vaan ilman parisuhdepaineita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi parempi istua tuppisuuna? Kerrot vain suoraan olevasi vapaa ja keskustelunavauksesi tarkoittaa haluasi tutustua ja ehkä lähteä treffeille.
Ikinä ei ole ollut mitään sellaista jatkuvaa jutskaa LIVENÄ, Suomessa, suomalaisilta. Se ei ole osa kulttuuriamme.
Katseita on aina ollut paljon.
"Pikkupojat" ottavat kontaktia livenä. En minä heidän ikiään osaa arvioida, mutta minuun verrattuna pikkupoikia. Heille se on varmaan helppoa, koska ikäeroa on niin paljon. Ja ei, en ole mitenkään "siinä mielessä" imarreltu, hyi. Ainahan nuo päivää piristävät, huvittavia tapauksia.
Livenä olen kyllä tosi välttelevä, yritän välttää katsekontaktia ihmisten kanssa ja liikun usein yksin, joten olen vakava ja suu supussa. En tosiaankaan anna itsestäni erityisen kiinnostunutta vaikutelmaa kenellekään, koska olen ujo. En siis edes aina näe mitä ympärilläni tapahtuu, kuka katsoo ja milloin. Monesti kyllä huomaan.
Joka kerta kun menee baariin niin yritetään iskeä.