Alistuva pariskunta
Onko muita pareja, jotka pitävät siitä, että vieraat miehet alistavat, riisuttavat alasti ja käyttävät vaimoa kuten haluavat ja mies joutuu tarjoamaan vaimon pantavaksi ja katsomaan vierestä kun vaimoa naidaan. Toki kiittämään häpeillen kiusaajia vaimon valuessa vierasta siementä?
Kommentit (24)
Me ollaan lomalla Helsingissä hotellissa. Mies sidottuna sänkyyn mahallaan side silmille ja kuulokeet musikilla korvilla peppu tappi paikalla . Seuraavaksi annan rentouttava hierontaa öljyllä ja sen jälkeen laitan muutaman tyyny mahan alle. Se mitä mies ei tiedä on että 30 minuttin päästä saapuu nuori Bi mies nainen miestäni. Itse istui tuolin samppanja lasin kanssa seuraamaan. Tämä on ollut minut fantasia jo pitkään. Mies ei ole kokeillut koskan muuta kun sormia ja pepputappia. Nuoren miehen kanssa on sovittu että kun on saanut niin poistu ja minä jatkaan miehen kasssa.
Rouva 46
Tässä kerran, en sano et se oli eilen, oltiin driksuilla ja "sattumoisin" pöytään tuli tuttu mies, siinä vaihdettiin kuulumiset. Sattuma miksi kaveri oli siinä, en väitä ainoaksi syyksi, koska rouva on sanonut kaveria komeaksi ja mukavaksi. On hän minua vaaksan pitempi ja muutenkin harteikas, tumma ja tatuoitu. Ainakin pari drinksua rouvalle oli juotettu posket alkoivat punastua, halusin tarjota kysymystä voisiko lähteä miehen mukaan pariksi tunniksi vapaana kuin lintu? Drinksu siinä meni melkein väärään kurkkuun ja otti syvän katseen minuun, haluanko, voisin vastasi, epävarmuutta oli muuten napakassa vastauksessa. Tilasivat taksin, jäin hetkeksi juodakseni oluen loppuun ja lähdin kävellen kohti kotia, seuraavat kaksi tuntia kului kuin hirttämistä olisi odotellut. Yritin katsoa urheilukanavalta nyrkkeilyä, välillä kävin ikkunassa katsomassa näkyykö mitään ja olin tehnyt gintonigin, ryystin sitä hermostuneena eikä se maistunut kuin ennen, mietiskelin oliko mikään enää kuin ennen, kun jotain tapahtuu ei mikään ole kuin ennen. Sitten ovi kävi ja rouva sieltä tuli, menin vastaan, hän otti kenkiä pois ja menin avustamaan takin kassa, koska hän oli enemmän hiprakassa mitä baarista lähtiessään. Mentiin istumaan keittiöpöydän ääreen ja odotin hänen kertovan viimeisestä parista tunnista, hän alkoi höpöttää aivan muuta, oli kysyttävä suoraan miten heillä synkkasi, kyllä oli yhteinen sävel löytynyt, hän sanoin rintaliivien olevan käsilaukussa ja pantu oli, eikä ollut lainkaan hassumpi otteissaan, muttei paljon muuta kertonut, vaan lähti nukkumaan kun oli antanut mitä oli pyydetty. Aamulla odotellessa ryystin kahvia, hän tuli krapulaisena ja pyysi kahvia, istui paikalleen ja kysyi varovasti oliko se ollut unta? En sano oliko se ole unta, mutta se eilen näytti olleen oikein ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn siementämässä välillä nuorta pariskuntaa, vaimo reilu 25 mies reilu 30. Nainen hirmu nuoren näköinen ja sellanen kiltin näköinen urheilullinen ja kiinteä herkku. Mies hieman heiveröinen ja pieni kokoinen. Itse oon Kohta 60 ja iso mies, 188/95. Tutustuttiin pari vuotta sitten kylpylässä ja jotenkin hommat edennyt siihen, että parin kuukauden välein huudatan pikku rouvaa ja mies seuraa avuttomana vieressä.
Kävivät viikko ennen juhannusta mökilläni yhden yön ja nussin nuorta vaimoa monta kertaa visiitin aikana. En tiiä mitä saavat tästä, kun tällänen vanhempi vähän karvanen mies ja mahaakin on astuu paljaalla yli 30v nuorempaa treenattua nuorta vaimoa ja mies kauhistuneen näkösenä seuraa vierestä, mutta kyllä se mulle sopii. Jotenkin tuntuu salaa nauttivan mitä enemmän alistan ja käytän niitä. Halailen ja kähmin rouvan persettä mekon alta. Käsken sen nojailemaan tuvan senkkiin
Täällä olisi viriili ja himokas vanhempi mies halukas tyydyttämään nuorta pariskuntaa pääkaupunkiseudulla. Halukkaille lähetän yhteystietoni.