Millainen lomakohde on Turkki?
Matkaseurana mies, miehen isä ja äiti sekä 10-vuotias pikkuveli.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ruokaa, rantaviivaa ja historiaa löytyy. Lapsilel paljon aktiviteetteja. Miinuksena kuumuus, turkkilaiset miehet jotka käyvät ahdistaviksi. Jopa töykeiksi ostarilla. Kannattaa välttää!
Mitä historiaa ?
Olen ollut kolmesti ja on ollut tosi kivaa.
Turkki ja Kreikka teeskentelevät olevansa erilaisia.
Molemmissa hengenvaarallisen kuuma.
Karvainen ranne koskettaa.
Ravintolalaskuissa ja basaareissa kusetetaan.
Ei se nyt NIIN paha ole. Olen tosin mies. Rasittavia kauppiaita, turistiripuli. Ne kai pahimmat. Muuten turkkilaisten kanssa pärjää ihan jees ja maahan itsessään on varsin kaunis. Perusturistille ei siellä mitään ongelmia noiden edellämainittujen lisäksi ole yleensä luvassa. Jopa kännisten kanssa ovat pitkämielisiä, mitä nyt vähän saattavat hölmöä kusettaa, mutta se on asianosaisen oma häpeä. Virkavallan kanssa ei kannata alkaa pelleilemään, mutta tavallisella turistilla ei näitä ongelmia yleensä ole.
Alanyassa olen käynyt, ihan kiva paikka! Historia kiinnostaa joten Istanbulissa olisi myös kiva joskus käydä.
Siellä on nyt näköjään noin 30 astetta, mikä ei ole pätsi siihen verrattuna mitä olet etelämpänä Turkissa nähnyt kesällä ja siihen parit pensaspalot päälle. Ilmastointi pitää tietysti olla kunnossa.