Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen lomakohde on Turkki?

Vierailija
22.06.2024 |

Matkaseurana mies, miehen isä ja äiti sekä 10-vuotias pikkuveli.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa muutakin kuin rantoja, mm. Istanbul on hieno kaupunki.

Istanbuliin ei vaan kannata mennä kesällä koska se on älyttömän kuuma pätsi eikä siellä ole uimarantoja minne pääsisi vilvoittelemaan. Kevät ja syksy ovat siellä parhaat vuodenajat. 

Siellä on nyt näköjään noin 30 astetta, mikä ei ole pätsi siihen verrattuna mitä olet etelämpänä Turkissa nähnyt kesällä ja siihen parit pensaspalot päälle. Ilmastointi pitää tietysti olla kunnossa.

Vierailija
22/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokaa, rantaviivaa ja historiaa löytyy. Lapsilel paljon aktiviteetteja. Miinuksena kuumuus, turkkilaiset miehet jotka käyvät ahdistaviksi. Jopa töykeiksi ostarilla. Kannattaa välttää!

Mitä historiaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmesti ja on ollut tosi kivaa.

Vierailija
24/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki ja Kreikka teeskentelevät olevansa erilaisia.

Molemmissa hengenvaarallisen kuuma.

Karvainen ranne koskettaa.

Ravintolalaskuissa ja basaareissa kusetetaan.

Vierailija
25/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt NIIN paha ole. Olen tosin mies. Rasittavia kauppiaita, turistiripuli. Ne kai pahimmat. Muuten turkkilaisten kanssa pärjää ihan jees ja maahan itsessään on varsin kaunis. Perusturistille ei siellä mitään ongelmia noiden edellämainittujen lisäksi ole yleensä luvassa. Jopa kännisten kanssa ovat pitkämielisiä, mitä nyt vähän saattavat hölmöä kusettaa, mutta se on asianosaisen oma häpeä. Virkavallan kanssa ei kannata alkaa pelleilemään, mutta tavallisella turistilla ei näitä ongelmia yleensä ole.

Vierailija
26/26 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanyassa olen käynyt, ihan kiva paikka! Historia kiinnostaa joten Istanbulissa olisi myös kiva joskus käydä.