Elämä opettaa meitä kaikkia lopulta
Minua kohdeltiin todella kaltoin. Aikani surin, mittaisten pakotin itseni eteenpäin ja aloin taistella paremman elämän vuoksi. Meni vuosia ennen kuin tulokset alkoivat näkyä, mutta lopulta ne näkyivät. Ihmiset, jotka minua kiusasivat, ovat sen sijaan alkaneet epäonnistua. Välillä minun käy heitä jopa sääliksi.
Opetukseni: jätä kiusaajat taaksesi ja keskity omaan elämään. Asiat kyllä saavat lopulta oikean sävyn
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Karma on ihmisten itsensä keksimä asia. Ei saa mitään uutta elämää, jossa maksettaisiin tämän elämän kalavelat. Elämme kerran ja tuomio sadaan sen perusteella.
Ja elämä ei todellakaan lopulta opeta kaikkia ihmisiä. Sen takia on olemassa paikka sellaisille, jotka eivät ota koskaan opikseen tärkeissä asioissa. Nimittäin kadotus.
Kadotusta ei ole kuin uskovaisten mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi aina lopettaa elämänsä, niin ei tarvitse taistella.
Noin sanova ei ole hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat eivät koskaan voi olla aidosti onnellisia. Vain hyvät ihmiset ovat. Samalla kiusaajat eivät välttämättä edes kykene ymmärtämään mitä aito onnellisuus on. Ja se on heille just oikein.
Tämähän se. Kummasti kiusaajilla erityisesti on tarve näyttää ulospäin täydellistä elämää esim. somessa. Jos olisi aidosti onnellinen keskittyisi siihen onnellisuuteen eikä kiusaisi.
Fiksut oppivat. Tyhmät katkeroituvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat eivät koskaan voi olla aidosti onnellisia. Vain hyvät ihmiset ovat. Samalla kiusaajat eivät välttämättä edes kykene ymmärtämään mitä aito onnellisuus on. Ja se on heille just oikein.
Tämähän se. Kummasti kiusaajilla erityisesti on tarve näyttää ulospäin täydellistä elämää esim. somessa. Jos olisi aidosti onnellinen keskittyisi siihen onnellisuuteen eikä kiusaisi.
Ja mikä sinä olet, kun kyttäät jonkun kiusaajan somea? Fiksu antaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sinä olet, kun kyttäät jonkun kiusaajan somea? Fiksu antaisi olla.
Harrastus, harrastus. Nautin kun katson mitä kulissia on taas pykätty muiden katseltavaksi 😅
Huh, oliskin. Karma on kyllä näyttänyt mitä tekee. Yksi kiusaajamies koki kyllä karman ja niin kovalla voimalla että melkein hirvittää. Lopulta sille annettiin kaikki se mitä itse toiselle teki ja josta haukkui toista. Mietin jo silloin kun huusi ja möykkäsi etteikö pelkää että ylpeys käy lankeemuksen edellä kun oli niin täynnä itseään ja pilkkasi toista. No, niinhän siinä sitten kävi...