Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nää krapulat on vanhemmiten vi*ttumaisia, ei vastaa sitä iloa minkä alkoholi tuottaa

Vierailija
22.06.2024 |

Ei ole enää missään suhteessa alkoholin tuottamaan hauskuuteen.

No, nappasin äsken 1g:n Panadolin ja 0,5mg:n Xanorin, ehkä nuo vähän helpottaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä värillisissä ja paljon lisäaineita olevissa litkuissa on päätä aiheuttavaa särkyä.

Minä otan vain pelkkää kirkasta kossua lantrattuna vissyn ja mehun kanssa eikä tule päänsärkyä ja närästystä.

Mieheni ei ole kaljsta luopunut ja tulee närästystä. Mulle alkoi tulemaan ihan kamalat närästykset ja piti lopettaa kokonaan olut. Kirkkaasta viinasta ei tule ollenkaan mitään närästys oireita eikä mitään pahaa krapulaakaan kun juo vaan sitä kirkasta eikä mitään värillisiä sekoituksia.

Vierailija
22/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te oikein juotte, että tulee tuollaisia krapuloita? Minulla ei ole ollut krapulaa vuosikausiin, vaikka kivassa hiprakassa olen joka viikonloppu. 

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon te oikein juotte, että tulee tuollaisia krapuloita? Minulla ei ole ollut krapulaa vuosikausiin, vaikka kivassa hiprakassa olen joka viikonloppu. 

N48

Ei siihen paljon tarvitse juoda että tulee krapula. Vähin mistä tuli krapula oli 6 kaljaa. Edes humalaa ei ollut mutta krapula tuli. Huono päihde.

Vierailija
24/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nyt ensin vähintään 4 mg xanoria ja juot siihen päälle sitten niin hyvä tulee.

Vierailija
26/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kännääminen niin loppuu krapulatkin. Olepa hyvä. 

Vierailija
27/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muori 64 v. Eikö sitä ihminen koskaan opi? Olin nukkunut todella huonosti Eilen juhannuksen kunniaksi muutama olit ja pullo 8 % marketviiniä. Pizza paistettu uunissa.

Sitten tänä aamuna heräsin, ja luulin jo kuolevani. Armoton kamala darra. Ja se pizza edelleen syömättä..

Ei ihme, että aurinko nousi jyristen ja linnut karjuivat puissa...

Vierailija
28/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä krapula? Mä vedän alkoa, enkä muista milloin mulla olis ollut krapula. Ihme alottelijoita täällä.

Vierailija
29/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Masis iskee ja 1 päivä menee nukkuessa.

Vierailija
30/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sana "krapula" pitäisi julistaa pannaan ja käyttää siitä  oireiden oikeaa nimitystä, joka on alkoholimyrkytys tai vielä paremmin etanolimyrkytys. 

Ei ehkä enää kuulostaisikaan niin "veikeän vekkulilta", kun sanoisi, että "mulla oli eilen ihan kamala alkoholimyrkytys". 

Vierailija
31/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en  enää juurikaan juo alkoholia,jos lähden terdelle tilaan kokista tai kahvia,pussikaljalle ostan holitonta.

Nuorena sitä ryömi kotiin klo 5,nukkui pari tuntia,otti Buranan,kävi suihkussa ja lähti klo 8 töihin. Nykyään hyvä  kun vessaan  pystyy kävelemään seiniä pitkin, huimaa ja  jalat tuntuu keitetyltä spegetilta, kahvi ei maistu eikä syömään pysty. Ja tuota kestää kolme päivää! Jääkaapin on parasta olla täynnä kylmää limsaa ja kalenterin tyhjä suunnitelmista.

Vierailija
32/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perehtyä syömiseen ja veden juomiseen siinä ryyppäämisen ohessa, niin selviä väsyttävällä naamalla eikä tukka tule kipeäksi.

Pro Tip.

Vierailija
33/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48

Ei siihen paljoa tarvita,5 siideriä riittää.

Vierailija
34/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä veli hyvä ota Panadolia krapulaan, lähtöö maksa ja henkii. 🥃 Ota Buranaaa, säilyy henkii. 😵💫

Vierailija
35/36 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena täysi-ikäisenä ei tullut krapulaa. Kun ikää tulee lisää, niin monella krapulat alkaa. Ihan järjetöntä täristä hiestä märkänä sormet vavisten ja yrittää suoriutua kotiaskareista, välillä ruokaa mahaan ja heti alkaa yökkäilemään. Masis kestää 2-3 päivää ja öisin ei kovin montaa tuntia unta tule. Eli päivän tai parin juopottelusta toipuminen kestää pahimmillaan viikon. Juokoot muut minunkin edestäni.

Vierailija
36/36 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain vaihtako päihteeseen josta ei tule krapulaa. Jää enemmän mulle. Vähän vitsi huumoria en mä niin paljoa polta. Ikä pahensi krapulat niin että mulle riitti. Ensin yksi vuorokausi oksettaa ei välttämättä oksenna mutta sellainen olo. Sitten nukut huonosti tai et ollenkaan useana yönä. Pikkusen liikaa yhden illan nautinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän