Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä nää krapulat on vanhemmiten vi*ttumaisia, ei vastaa sitä iloa minkä alkoholi tuottaa

Vierailija
22.06.2024 |

Ei ole enää missään suhteessa alkoholin tuottamaan hauskuuteen.

No, nappasin äsken 1g:n Panadolin ja 0,5mg:n Xanorin, ehkä nuo vähän helpottaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua alkosta eroon, niin samalla pääsee krapuloistakin. Ei tule mieleen yhtäkään, joka olisi katunut sitä, että on lopettanut kännäämisen. 

Vierailija
2/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on liian kova hinta muutaman tunnin hauskuudesta. Krapulan jälkeenkin on usein masennusen oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäpä juuri. Eipä tule otettua paljoa. Joskus joku täällä palstalla miettikin, että joisiko ihmiset, jos olotilat tulisivat käänteisessä järjestyksessä, eli ensin pari päivää väsymystä, yksi päivä suoranaista pahoinvointia ja oksentamista ja sitten viimeisenä muutama tunti hauskaa ja iloa. 

Vierailija
4/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä olo, juhannus pitäisi kieltää.

T: 3 pulloa marketin 8% viiniäkin voi aiheuttaa darran

Vierailija
5/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama huomasin ja lopetin yli 4 vuotta sitten (no yhden voi joskus juoda erityistapauksissa), tosin en sitä ennenkään kyllä usein juonut. En todellakaan enää ikinä halua aiheuttaa itselleni niin karmivaa oloa.

Vierailija
6/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opittava rajansa. Juo vettä ja syö välillä. Lopeta juominen heti, jos tuntuu, että nyt riittää. Älä juo sekaisin viinejä, oluita ja kirkkaita. Älä juo myöhään, mene nukkumaan selvinpäin.

Niin ja mikä tärkeintä hauskaa voi olla ihan selvinpäinkin.

Vierailija
7/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän krapula on aivan kamala tila. Nyt en ole enää kohta vuosikymmeneen juonut yhtään  alkoholia, mutta vielä saan lähes kauhukohtauksia ajatellessani krapulaa. Viimeisessä krapulassani oksentelin vuorokauden noin puolentunnin välein. 

Vierailija
8/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei tuota iloa.

Vierailija
9/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä olen ihmetellyt, että eikö kaikkia sitten haittaa krapulat? Siis jos kärsii ihan kauheasta krapulasta oksenteluineen ym. eikö tule sellasta oloa, että en juo enää? Vai unohtaako sen sitten kuitenkin ja se on sen arvosta? No ihmiset on tunnetusti erilaisia.

Vierailija
10/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suositella ottamaan parasetamolia alkoholin kanssa tai krapulassa. Se voi olla aiheuttaa maksavaurion, molemmat aineet kun on maksalle haitallisia.

Saman ilmiön oon huomannut, että juomisen ilo ja lyhyt verrattuna seurauksiin. Mulla ikää 53 v ja krapula kestää monesti koko päivän ja ikävä olo vielä pari päivää sen jälkeen. Unettomuuskin pahenee. Ja itse juominen harvoin saa aikaan kivan olon, nykyään useimmiten vain väsyttää ja tuo pöhnäisen olon. 

Vierailija
11/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo etanoli-liuotinta, se on myrkkyä.

Vierailija
12/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lasillinen rentouttaa, pitäisi jättää siihen. Miksi sitä vielä parempaa oloa muka hamuaa juomalla lisää🤔

Vierailija
13/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tyhmyydestä joutuu kärsimään

Vierailija
14/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeep. Nykyään krapula ja masis kestää 2-3 päivää. Ei viitsi enää usein juhlia. 

Vierailija
15/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuota hauskuuttakaan.

Vierailija
16/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Muistan aina ekan kännini. Se olo oli huikeaa.

Vierailija
17/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin nauttiminen niin, että on mukavaa, muttei tule krapulaa, on taitolaji. Ilmeisestikään et ole sitä vielä oppinut. Minä olin melkein koko päivän pienessä nousuhumalassa eilen, mutta minkäänlaista krapulaa ei ollut ja kymmeneltä puhalsin jo nollat alkometriin.

Vierailija
18/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltti on valttia. 

Vierailija
19/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula tulee, mutta minä määrään päivän. 🥴

Vierailija
20/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta tyhmyydestä joutuu kärsimään

Tavallaan koska onhan se tyhmää kun ainoa sallittu päihde aiheuttaa ihan hirveät olot, krapulat. En ala odottamaan että saataisi sama laki kuin saksassa. Elämä on liian lyhyt siihen että suomalaiset poliitikot saisivat päihdepolitiikkaan järkeä. Ei fyysistä riippuvuutta, ei krapulaa eikä millään annoksella hengenvaaraa. Miksi piip toi on kiellettyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä