Näin 37 vuoden ikään päässeenä naisena olen todennut naisten ja miesten suhtautuvan seksiin hyvin eri tavalla
Tänä päivänä yritetään kovasti väittää ettei sukupuolieroja ylipäätään ole, mutta jos nyt mietitään vaikka juuri seksihaluja, niin kyllä miehet ovat pääsääntöisesti innostuneempia seksistä satunnaisten vastaantulijoiden kanssa, kun taas naiset vaativat seksiltä enemmän tunnelatausta puolin ja toisin. Nainen voi haluta seksiä ensimmäisella kohtaamisella, mutta pystyy kieltäytymään seksistä himoistaan huolimatta. Mies sen sijaan suorastaan kärsii, kun ei pääse heti toteuttamaan haluaan seksin harrastamiseen.
Jos joku on eri mieltä, kerro ihmeessä oma kantasi.
Kommentit (29)
Suhtautuvatko miehet ja naiset seksiin hyvin eri tavalla?
Miksi homot harrastavat paljon seksiä - jopa anonyymiä sellaista?
Koska he ovat miehiä! M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
AIVAN!!
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle on yhtä paljon tarjontaa kuin naiselle, on hänenkin helppo kieltäytyä. MOT.
Ei kyse ole kieltäytymisen helppoudesta. Kyllä ihmisen täytyy kyetä hallitsemaan halujaan vaikka olisikin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisille seksi on valtapeliä. Miehille taas ei ole."
Itse asiassa kyllä jos niin haluaa. On naisia jotka osaavat jopa häikäilemättä käyttää seksiä hyväkseen saavuttaakseen haluamiaan asioita.
Tämän taas mahdollistaa miesten riippuvuus seksistä, itketään ja anellaan ja ollaan valmiita jopa maksamaan siitä! Tässä voisi sanoa että ei ole tyhmä se joka ottaa rahat ja hyödyn vaan se joka on valmis maksamaan.
Nainen kykenee tavallisesti elämään ilman jos miellyttävää partneria ei löydy. Seksi ei ole naiselle se minkä ympärillä maailma pyörii, vaan yksi osa-alue jonka puuttuminen ei niin valtavan paljon merkitse. Joillekin naisille kyllä, varsinkin heille jotka todistavat "kelpaavuuttaan" sillä että saavat miehet kiinnostumaan. Se taas on huonoa itsetuntoa. Tai heille jotka tarvitsevat jotakuta tukemaan ja
Jos seksi sulle on tyhjänpäiväinen asia, niin miksi ihmeessä roikut tällä palstalla. Palstalla, jolla puhutaan seksistä. Tätä minä en ole ikinä ymmärtänyt.
Taitaa kuitenkin salaa vähän kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle on yhtä paljon tarjontaa kuin naiselle, on hänenkin helppo kieltäytyä. MOT.
Ei kyse ole kieltäytymisen helppoudesta. Kyllä ihmisen täytyy kyetä hallitsemaan halujaan vaikka olisikin mies.
Itselleni ei ole osunut tässä maailmassa kuin yksi nainen joka herättänyt panetukseni ja kullini seisokkiin. Se on vaimoni joka onnistui siinä jo ensi suudelmassa. Olen kieltätynyt useankin seireenin ehdotuksesta vaikka ensialkuun olinkin ollut heistä kiinnostunut. Mutta jäi vain sille asteelle, kun eivät herättäneet tunteitani eivätkä kaluani. Vaimoni onnistui täyttämään sieluni ja panetuksen tarpeeni 100%.sesti eikä sinne jäänyt muille tilaa. Meni pitkään ennen kuin tuon ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Naulankantaan!!
M 50 v
Mitä olen naisten kanssa käynyt treffeillä, niin aika äkkiä he odottavat että vien heidät sänkyyn. Ja kun ainakin vakavaa etsiessä haluaisin itse ensin sen tunteen, mut hylätään tylsänä
Vaikka tekeekin mieli baari-illan jälkeen, niin monesti on käynyt niin. Että uusi mies tutustuu pelkästään mun vartaloon, varmaankin koska muotoja löytyy ja jatko mennyt lähinnä käsitöinä...
N29
Tämä on pelkkää naisen seksuaalisuuden kontrollointia länsimaiseen tapaan: jos nainen haluaa seksiä naisessa on vikaa. Vain rakkausseksi on naiselle hyväksyttävää.