Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaan mennä kampaajalle monen vuoden jälkeen?

Vierailija
22.06.2024 |

En ole moneen vuoteen käynyt. Olen itse leikannut kotona ja jälki on ollut sellaista, että en ole voinut vuosiin pitää hiuksia auki. Kehtaanko mennä kampaajalle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et varmaan koskaan mene edes hammaslääkärille, jos et ole hoitanut hampaita vuosiin. Suuhun mätänevät hampaat, kun et vaan kehtaa. 

Vierailija
2/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä et varmaan koskaan mene edes hammaslääkärille, jos et ole hoitanut hampaita vuosiin. Suuhun mätänevät hampaat, kun et vaan kehtaa. 

Käyn puolen vuoden välein tarkistuksessa ja hammaskiven poistossa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemian aikana ei ollut kampaajia, puljut olivat kiinni. Leikkasin itse ja naapurin äijä leikkasi takaa. Oli aikamoisen näköinen kampaus sekin. En yhtään hävennyt mennä kampaajalle, mikä siinä pitäs hävettää? 

Vierailija
4/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että sinun kuontalosi maksaa kampaajan palkan.  

Vierailija
5/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, kun en ole huolehtinut asiasta.

Vierailija
6/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No häpeä nyt sitäkin.

Vierailija
7/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, piristää ja saat nätit hiukset. Mitä tuota nolostelemaan.👍

Vierailija
8/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin mennä tässä lähiaikoina turhia kainostelematta vaikka viime kerrasta on 10 vuotta aikaa. Näiden vuosien aikana olen leikannut hiukset itse Fiskarssin saksilla ja lopputulos on välillä ollut sellainen etten voi pitää hiuksia auki. 

Vierailija
9/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajahan on mielessään kun olet valinnut hänet. Saa asiakkaan. Ainain sen kerran. Hän on nähnyt ja kuullut niin paljon kaikenlaista, että jonkun tuntemattoman hiukset tai niiden hoitamattomuus eivät hetkauta. 

Mieti samoin kuin gynekologia. Itse ajattelen juuri niin, että tämä on nähnyt niin monenlaista värkkiä, että juuri minun värkkini olisi hänelle mitenkään erikoislaatuinen tapaus.

Vierailija
10/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan rohkeasti. Ei tarvitse enää miettiä ja harmia. Kampaajat ovat varmasti nähneet monenlaista.

Tsemppiä 🥰

Vierailija
11/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole huomannut, että hiukset kasvavat kaiken aikaa? Eihän kampaaja voi nähdä sitä mitenkään, milloin olet viimeksi käynyt kampaajalle. Ehkä sen näkee, että viimeksi on leikannut joku muu kuin ammattilainen, mutta ei sitä, millainen leikkaaja on ollut sitä edeltävällä kerralla, olipa siitä kuukausia tai vuosia.

Vierailija
12/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et kehtaisi? Kampaajalle mennään laittamaan hiukset kuntoon. Mitä väliä vaikka olet itse leikannut aiemmin?

Vierailija
13/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan leikkasin itse kaksi vuotta hiuksia eikä tullut edes mieleen, etten kehtaisi sitten mennä kampaajalle. 

Vierailija
14/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 2019 kesäkuussa ja sen jälkeen 2021 tai 2022 muistaakseni. Pituutta oli jonkin verran tullut, eli noin 30cm. Letti pois ja syöpälapsille. Nykyään käyn kerran vuodessa .

Vierailija
15/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt, että minussa täytyy olla jotain muuta verta. Olenkin aviottomana syntyneen isän lapsi ja en tiedä isän puoleisia juuriani yhtään. Hän oli tumma ja suomalaiseksi  erilainen luonne ja temperamentti, kuten minullakin.

Siis asiaan. Olen monesti ihan hoomoilasena kun kuuntelen ihmisten erilaisia arjen ongelmia joita itse en pidä ongelmina lainkaan. Esimerkiksi itse en miettisi mitä kampaaja mahtaa miettiä minusta, mitä ylipäätään ihmiset miettivät siitä tai tuosta kun nyt teen tai olen niin tai näin. En nyt tarkoita ettenkö todellisia ongelmia ymmärtäisi tai, että teen yhtään ajattelematta joka asiaa. 

Suomalaiset ihan liikaa stressaavat itseään ihan järjettömissäkin asioissa. Esimerkiksi kampaaja on kampaajana työkseen ja saadakseen siitä elantonsa. Hän elää ja maksaa laskunsa perustuen, että hänellä käy riittävästi asiakkaita. Oikeastaan jonkun asiakkaan ylikasvanut itsesaksittu tukka on hänelle hyvä asia. Kun tämä sitten istuukin hänen penkissään.

Vierailija
16/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään, miksi olisi noloa mennä kampaajalle, vaikka ei olisi ikinä ennen elämänsä aikana käynyt kampaajalla.

Osaatko selittää, mikä siinä olisi noloa?

Vierailija
17/17 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn puolen vuoden välein tarkistuksessa ja hammaskiven poistossa. 

Ap

Puhdistatko hampaiden välit hyvin? Aloin käyttää hammasväliharjaa päivittäin ja sen jälkeen ei juurikaan hammaskiveä tule. Kerran vuodessa käyn vaan tarkistuksessa ja ne vähäiset hammaskivet poistetaan. Hammaskiven poisto kaksi kertaa vuodessa kuulostaa paljolta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme