Miksi edes pidän kesälomaa, kun se on pelkkää kotona yksin istumista
Tuntuu aivan turhalta tällainen loma. Ei tämä millään tavalla ole palauttavaa tai rentouttavaa. Stressaavaa vain, kun koko ajan miettii kuinka loma ja elämä mene hukkaan, kun ei ole sosiaalista elämää. Sitten taas töihin yhtä väsyneenä kuin sieltä lomalle lähtiessä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan lomalla istuisi yksin kotona nököttämässä. Lähtisin matkalle kiinnostavaan kohteeseen, niin pääsisin kokemaan ja näkemään jotain uutta.
Olen niin paljon reissannut yksin, ettei ole enää kiinnostusta. Siellä tulee vain entistä yksinäisempi olo, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa niitä asioita ja ympärillä näkee pariskuntia ja kaveriporukoita jne. Hotellin aamupalallakin masentavaa yksin lusikoida puuroa, kun vieressä istuu toisia joilla seuraa.
ap.Kuka muka syö PUUROA hotelliaamiaisella? Olet ap aika masentava tyyppi.
En ole ap, mutta haluan aina syödä puuroa aamiaisella. Aina.
Minulle tämä puuron syönti ei ole ongelma, ihan hauska tyyppi olen, enkä ole edes yksin. Taidat tuomita ihmisiä aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan lomalla istuisi yksin kotona nököttämässä. Lähtisin matkalle kiinnostavaan kohteeseen, niin pääsisin kokemaan ja näkemään jotain uutta.
Olen niin paljon reissannut yksin, ettei ole enää kiinnostusta. Siellä tulee vain entistä yksinäisempi olo, kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa niitä asioita ja ympärillä näkee pariskuntia ja kaveriporukoita jne. Hotellin aamupalallakin masentavaa yksin lusikoida puuroa, kun vieressä istuu toisia joilla seuraa.
ap.Kuka muka syö PUUROA hotelliaamiaisella? Olet ap aika masentava tyyppi.
En ole ap, mutta haluan aina syödä puuroa aamiaisella. Aina.
Minulle tämä puuron syönti ei ole ongelma, ihan hauska tyyppi olen, enkä ole edes yksin. Taidat
Ihmiset katsoo hyvin tarkkaan asioita joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään merkitystä. Tää varsinkin netissä kun tartutaan siihen vähään mitä toinen itsestään erehtyy jakamaan. Ja ei mietitä sitä että siellä toisessa päässä lukee sanottua oikea ihminen, jolle jonkun ohi mennen sanottu letkaus merkitseekin jotain.
Voisiko koittaa olla sen verran empaattinen että jättää vastaamatta jos ei keksi mitään kivaa sanottavaa. Yksinäisyys on harvoin oma valinta ja se muuttaa ihmisen mieltä ja on pahimmillaan tappavaa. Jos AP on surullinen johtuu se syystä, ei hän sitä valitse ja siitä syyllistäminen on inhottavaa vaikka tosi tietty on että ainoa joka nyt asiaan pystyy tekemään jotain muutosta on hän itse. Jos AP sen verran jaksat niin tsekkaa kaverihaku.net. Sieltä voisi löytyä kavereita. Tsemppiä!