Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen määrä teistä on "kohtuudella herkkuja" viikon aikana?

Vierailija
21.06.2024 |

Kertokaa!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 eurolla jätskiä jätskiautolta. 40e karkkia laivalta. Sipsiä ja limua kaupasta. Tässä mun viikon herkkuostokset. Tuhotaan niitä perheen kanssa kovaa vauhtia. Ja kaks karkkipussia kaupasta, koska laivalta toin vaan suklaata. 

Vierailija
2/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on liikaa, mutta kohtuus ei koskaan ole tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppa kaljaa kylkeen kilo karkkia

Vierailija
4/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä muista, mutta itse syön jokapäivä purkin pringlesiä ja levyn suklaata.

Vierailija
5/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi päättää itse miltä vaikuttaa. Onko mitään vaihtoehtoja sille kaupassa tai muualla. Vai itse tekee. Mitä tuote sisältää tarkemmin.

Vierailija
6/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellanen 50-100g pussukka karkkia ja 20-50g pussi sipsiä - viikossa.

Vierailija
7/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen määrä. 

Vierailija
8/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä päivittäin voi kerran päivässä ottaa pienen pullan tai pari keksiä kahvin kanssa. 

Lounaalla voi ottaa päivittäin jälkiruokaa esim. kiisseliä.

Kerran viikossa sipsiä tai karkkia, näissä on pieniä pusseja ja niitä kannattaa ostaa.

Limsaa ei pidä juoda päivittäin, mutta näin kesällä tulee juotua ehkä 3kertaa viikossa se lasillinen tai pari.

Vierailija
9/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muutamia kakkupaloja kahvin kanssa ei nyt joka päivä mutta joka toinen- kolmas. Kesällä vaihtaa kakku jäätelöön.

Vierailija
10/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 eurolla jätskiä jätskiautolta. 40e karkkia laivalta. Sipsiä ja limua kaupasta. Tässä mun viikon herkkuostokset. Tuhotaan niitä perheen kanssa kovaa vauhtia. Ja kaks karkkipussia kaupasta, koska laivalta toin vaan suklaata. 

Karmea määrä makeaa. Kai tiedätte, että liikunta ei poista sokerin haittoja, vaikka se ehkä ylipainon saisikin pysymään kurissa. 

Vierailija
11/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä muista, mutta itse syön jokapäivä purkin pringlesiä ja levyn suklaata.

Samalla tavalla joskus elänyt ja kyllä tuolla tavalla vielä kostautuu, tulee ihan loputon väsymys vaan ku ei saa pitkäkestoista energiaa ja monipuolisesti vitamiineja.

Vierailija
12/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkivasu päivässä

Vierailija
13/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä päivittäin voi kerran päivässä ottaa pienen pullan tai pari keksiä kahvin kanssa. 

Lounaalla voi ottaa päivittäin jälkiruokaa esim. kiisseliä.

Kerran viikossa sipsiä tai karkkia, näissä on pieniä pusseja ja niitä kannattaa ostaa.

Limsaa ei pidä juoda päivittäin, mutta näin kesällä tulee juotua ehkä 3kertaa viikossa se lasillinen tai pari.

Aivan liikaa. Kohtuullinen määrä olisi 1-2 herkkua viikossa. Sinä syöt monta herkkua päivässä. Suolistosyöpä tulossa, usko pois. 

Vierailija
14/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi litran pakettia jäätelöä, kaksi levyä Fazerin sinistä ja erilaisia kahvileipiä. Tuo on ollut viikkoannokseni vuosikausia ja ihan kohtuulliselta on tuntunut. Välillä retkahdan ja jäätelöä ja suklaata menee tuota enemmän. M64/166/76.

Vierailija
15/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla joskus elänyt ja kyllä tuolla tavalla vielä kostautuu, tulee ihan loputon väsymys vaan ku ei saa pitkäkestoista energiaa ja monipuolisesti vitamiineja.

Millä tavalla pringlensit ja suklaa estävät vitamiinien ja pitäkestoisen energian varastoitumisen? Vai etkö hoksannut, että ihminen voi syödä muutakin noiden mainittujen lisäksi?

Vierailija
16/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni näköjään tällä viikolla 3 muffinia, 2 keksiä, 2 lasia limsaa ja  3 kakkupalaa :S Mutta kakkupalat nyt vain näin juhannuksen takia.. Muuten ei ois ollut niitä

Vierailija
17/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista tämä: kun hyllyy ja hytkyy, niin löllyy ja lällyy.

t. palstan läskihullu :D

Vierailija
18/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään aikuisen ihmisen ei pidä syödä herkkuja viikoittain. Puolikas pulla juhlatilaisuudessa tai pari palaa suklaata puolivuosittain riittää. Nykyajan lapsentasolle jääneet ihmiset yrittävät jotenkin perustella herkutteluaan ja ovat itsestään ylpeitä, kun eivät syö kuin kolme karkkipussia viikossa. Kyse on itsekurin puutteesta ja kyvyttömyydestä aikuistua.

Vierailija
19/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu, mitä pitää herkkuina. Syöty on osa pois muusta syömisestä. Minun herkkuja on nyt kotimaiset tuoreet mansikat, kirsikat, savulohi, uusi kaali grillattuna, varhaisperunat koko lyhyen sesongin, kylmäsavulohi, pitkään miedolla grillattu kassler, päärynäjäätelöpallo (jos löydän avoinna olevan kioskin tänä kesänä, ja se ei ole hillolla pilattu), marenkipohjainen "leivos" raparperihillokkeella (tuoreella) jne.

Vierailija
20/56 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään aikuisen ihmisen ei pidä syödä herkkuja viikoittain. Puolikas pulla juhlatilaisuudessa tai pari palaa suklaata puolivuosittain riittää. Nykyajan lapsentasolle jääneet ihmiset yrittävät jotenkin perustella herkutteluaan ja ovat itsestään ylpeitä, kun eivät syö kuin kolme karkkipussia viikossa. Kyse on itsekurin puutteesta ja kyvyttömyydestä aikuistua.

Ai sä et tänäkään vuonna saanut juhannusheillaa ja nyt kiukuttaa. Harmi :(