Ystäväni firma meni konkurssiin. Olen vahingoniloinen.
Niin. Ystäväni startuppi meni konkurssiin, oli niin maailmaa valloittamassa eikä kuunnellut neuvoja. Alusta asti olin skeptinen mutta yritin tukea parhaani mukaan. Autoin markkinoinnissa, tapahtumissa, kuuntelin hänen murheitaan. Kun viimeinen naula lyötiin arkkuun, fiilis oli lähinnä vahingoniloinen. Hänestä oli tullut tosi ylimielinen ja röyhkeä. Oppii olemaan.
Kommentit (23)
Oletpa ilkeä! Toivottavasti sullekin tulee vastoinkäymisiä.
Moni miljonääri on menettänyt kaiken ja tullut entistä voimakkaampana takaisin. Suurin osa itse asiassa. Respect.
Kannattaa tarjota hänelle lounas ja ryyppyt, jotta voitte juhlistaa yhdessä tätä ilon asiaa.😊
Kutsut häntä kuitenkin ystäväksesi?
Hyvä että sulle tuli hyvä fiilis, mikäs siinä. en välttämättä kertoisi kaverille.
Ihme jeesustelijoita taas täällä, ihan kun kaikki ei tuntisi joskus vahingoniloa :D
Onhan näitä rehvakkaita yrittelijöitä, joiden yrittäjyys loppuu ennustettavasti kuin seinään. Sitä ennen ollaan niin suurta toimaria ja velatkin on saatavia.
Jaa. Oliko joku erityinen syy miksi tunnet vahingoniloa? Juuri sinun ohjeitasi noudattamalla hän olisi menestynyt? Ja kunnei näin tehnyt, olet iloinen kun ei menestynyt ollenkaan?
Tunnustan ja tunnistan että oon kokenut samoin, tuttu perusti ravintolaa ja alusta asti yritin varoitella että näin pienellä paikkakunnalla ei välttämättä riitä tosi tosi kapealle / kasvispainotteiselle menulle syöjiä. Rahat ja terveys meni ja nyt nuolee haavojaan. Olisi kuunnellut, nyt suretta nähdä hänet niin huonossa jamassa.
Vahingonilo on ok ainoastaan jos kyseinen tyyppi/firma on karsea jaska.
Kantajaa toistenne kuormia, niin täytätte Kristuksen lain.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan ja tunnistan että oon kokenut samoin, tuttu perusti ravintolaa ja alusta asti yritin varoitella että näin pienellä paikkakunnalla ei välttämättä riitä tosi tosi kapealle / kasvispainotteiselle menulle syöjiä. Rahat ja terveys meni ja nyt nuolee haavojaan. Olisi kuunnellut, nyt suretta nähdä hänet niin huonossa jamassa.
Ainakin sää oot empaattinen etkä paha ihminen. Jaksuja teille molemmille!
No et taida tietääkkään että suurin osa startup yrityksistä kaatuu muutaman vuoden sisällä. Sen takia sitä yrittämiseksi kutsutaankin, se on usein tietoinen riski joka otetaan. Eli et taida olla terävin kynä penaalissa saati henkisestikkään varttunut kun täällä rääyt kuin varis.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä rehvakkaita yrittelijöitä, joiden yrittäjyys loppuu ennustettavasti kuin seinään. Sitä ennen ollaan niin suurta toimaria ja velatkin on saatavia.
Yrittäjät on kaikki riistäjiä ja huijareita
Eli firma, johon panostit aikaasi markkinointia ja tapahtumia hoitamalla meni konkkaan. Noh, toisella oli yritys ja toinen hukkasi aikaansa typeryyttään.
Typerä kaveri olet.