Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se Adlercreutz ihme mies, soittaa selloa, puhuu sujuvasti lukuisia eri kieliä, on arkkitehti...

Vierailija
21.06.2024 |

Ja sitten vielä puolueen puheenjohtaja. 

Lisäksi sillä on monta lasta ja sen vaimo ihan harrastusmielessä pyörittää kokonaista maatilaa.. 

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Adlercreutz tekee jonkun liikun hallituksessa persuja vastaan siirryn äänestämään RKP:tä. Olen niin pettynyt Kokoomukseen, mutta en näe itseäni punaviher -akselin äänestäjänäkään. 

Vierailija
42/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häissä oli tunnelmaa ja kommelluksia. Meidänkin häissä oli 90-luvulla myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti, että kaikilla on lahjakkuutta soittamiseen tai kielien oppimiseen? No ei ole, voihan sitä yrittää muttei siitä mitään tule välttämättä.

Lahjakkuuden taso tietenkin vaihtelee. Jokainen oppii kuitenkin jotakin, jos vaivautuu. Ehkä ei täydellistä ranskaa, mutta epätäydellistä matematiikkaa. Tuntuu, että moni ei edes yritä kehittää itseään,vaan tyytyy siihen että "ei ole lahjoja". Jokainen oppii jotakin jos opettelee.

Vierailija
44/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten tuo puhuu että suomesta puuttuu sellainen ja tällainen puolue muttei tajua että oma puolueensa on vain ja ainoastaan pakkoruotsipuolue jota ei taatusti äänestetä ruotsinkielisten piirien ulkopuolella oli se mitä tahansa muuten.

Eikä tuo persujankutuskaan anna kuvaa siitä että kaveri kykenisi itse ajattelemaan mitään vaan toistelee vaan oman kuplansa "totuuksia". 

Eiköhän sitä jotkut suomenkielisetkin äänestä. Onhan muissakin puolueissa aina ollut vaikka kuinka paljon äidinkieleltään ruotsinkielisiä poliitikkoja.

RKP:n kannatus on se sama joka vaaleissa pienin muutoksin. Ei noiden kannattajamäärät tuosta tunnu muuttuvan kun noita äänestetään sen pakkoruotsin vuoksi ja jätetään äänestämättä ihan samasta syystä. Mu

Mutta mikä sitten selittää sen, että muissakin puolueissa on ollut ruotsinkielisiä poliitikkoja?

Mitä ihmeen tekemistä tuolla on rkp:n kannatuksen kanssa?

Vierailija
45/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders päätti liueta paikalta kun keskusteltiin Rydmanin luottamuksesta. Oletan siitä, että hänellä oli kanta selvillä ja se nähdään maanantaina. 

En nyt nosta odotuksiani liikaa, mutta noblesse oblige on varmaan jotain mitä Andersin on täytynyt kuulla pienestä pitäen, ja nyt se punnitaan tuhannen taalan paikassa.

Vierailija
46/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Adlercreutz tekee jonkun liikun hallituksessa persuja vastaan siirryn äänestämään RKP:tä. Olen niin pettynyt Kokoomukseen, mutta en näe itseäni punaviher -akselin äänestäjänäkään. 

Olen jo tehnyt tämän liikkeen. Haluan äänestää liberaalia oikeistoa, ja siihen ei ole mitään muuta mahdollisuutta nykysuomessa kuin rkp. Ihan sama sen kielen kanssa.

Vierailija
47/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun - mikä se on? Ja joo, mäkin toivon parasta, mutta pelkään pahinta.

Vierailija
48/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo tehnyt tämän liikkeen. Haluan äänestää liberaalia oikeistoa, ja siihen ei ole mitään muuta mahdollisuutta nykysuomessa kuin rkp. Ihan sama sen kielen kanssa.

Mitä oikeistolaisuutta seki oli että ne mahdollisti Marinin laitavasemmistohallituksen?

Vierailija
49/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli nuorena äärettömän intohimoinen harrastus perehtyä USA:n sisäpolitiikkaan. Hän ei opiskellut sitä missään mutta hän perehtyi siihen muutoin ihan tosissaan. Hän ei tuolloin itse ajatellut tulevansa kuitenkaan poliitikoksi. Häneltä puuttuu kokonaan tausta poliittisissa nuorisojärjestöissö. Tuli täysin systeemin ulkopuolelta. Siinä mielessä kova suoritus nousta puheenjohtajaksi asti. Rkp:n puolue-eliitin suosikki kuitenkin todennäköisesti oli Otto Andersson, jolla on vahva nuorisojärjestö-tausta. 

Vierailija
50/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pettynyt kokkareihin.

Vierailija
51/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, oikeasti kiva kuulla. Olen pohtinut tätä tosiaan viime kesästä lähtien, Mukava kuulla että muillakin on tällaisia ajatuskulkuja. 

Vierailija
52/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No RKP:n kannatus on hyvin lähellä ruotsinkielisten osuutta Suomen väestöstä, mutta kuitenkin muissakin puolueissa on ollut paljon ruotsinkielisiä poliitikkoja. Eli ilmeisesti jotkut suomenkielisetkin kannattavat RKP:tä?

Vierailija
53/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Rkp ole enemmänkin liberaalia keskustaa?

Vierailija
54/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Rkp ole enemmänkin liberaalia keskustaa?

Termi jota he itse käyttää on liberaali keskustaoikeisto. 

Vierailija
55/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä kielä toi anders puhuu. 

Vierailija
56/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No RKP:n kannatus on hyvin lähellä ruotsinkielisten osuutta Suomen väestöstä, mutta kuitenkin muissakin puolueissa on ollut paljon ruotsinkielisiä poliitikkoja. Eli ilmeisesti jotkut suomenkielisetkin kannattavat RKP:tä?

Hyvin harvat. Äänestysprosentti sen sijaan on ruotsinkielisillä korkeampi kuin suomenkielisillä. Eduskuntavaaleissahan ei äänestä läheskään jokainen äänioikeutettu.

Vierailija
57/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rkp:n äänestäjien äänestysaktiivisuus on keskivertoa selvästi suurempi. Tämä ehkä hieman parantaa puolueen vaalitulosta. 

Vierailija
58/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeistolaisuutta seki oli että ne mahdollisti Marinin laitavasemmistohallituksen?

Synnyitkö eilen?

RKP on mukana jokaikisessä hallituksessa nyt ja aina. Googlaa vaa'ankieli.

Vierailija
59/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mitä kielä toi anders puhuu. 

Puhuu sujuvasti englantia, espanjaa ja portugalia suomen ja ruotsin lisäksi. 

Lisäksi jonkin verran osaa italiaa ja venäjää jos nyt oikein muistan. 

Vierailija
60/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elitistinen pakkoruåtsittaja. Ei jatkoon.

Hoi persu.. Purra on aina ollut pakkoruotsin puolella. Nytkin äänesti säilyttämisen kannalla vaikka persujen ohjelmassa oli sen poisto... Saanen Nauraa 🤣🤣🤣🤣🤣

Ennen vaaleja persut uhosi että nyt loppuu pakkoruotsi..Purra tyhmiä narrasi tässä ja monessa muussa asiassa... Saa nauraa 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi