Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen

Vierailija
21.06.2024 |

Mitä saat pettämisestä, mitä et kotona saa ja miksi petät, jos et halua erota?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoa ja jännitystä elämään. Kokemuksia.

Ne lähinnä minulla syynä. En halua erota missään tapauksessa sillä nykyinen kumppani on ok ja välittää musta ihan eri tavoin kun vieras, on jo yhteistä elämää, lapsia, talo, talous, tavat ja ajatus että yhdessä loppuun asti. Hän on kuitenkin parempi kaikin muun tavoin. Intohimo vaan puuttuu.

Vierailija
2/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

into meni, himo jäi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua täysin tuohon..intohimo vaan puuttuu ja sitä välillä kaipaan..

M 50+

Vierailija
4/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tuo on hyväksyttvää, jopa suotavaa, koska feminismi. Jos mies pettää, se on sika joka pitää lopettaa sen jälkeen kun se on ollut kaikkien naisten syljettämänä ja haukuttavana jalkapuussa. Se on sitä feminismiä.

Vierailija
5/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tuo on hyväksyttvää, jopa suotavaa, koska feminismi. Jos mies pettää, se on sika joka pitää lopettaa sen jälkeen kun se on ollut kaikkien naisten syljettämänä ja haukuttavana jalkapuussa. Se on sitä feminismiä.

Tjaa..itse petän varatun kanssa, ei hän ole sika. Ihana kunnon mies. Oikea löytö.

Vierailija
6/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa..itse petän varatun kanssa, ei hän ole sika. Ihana kunnon mies. Oikea löytö.

No mutta sehän on sallittua koska olet emansipoitunut.