Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus ja mies ei ole romanttinen

Vierailija
21.06.2024 |

Vietetään juhannusta suvun mökillä. Mulla on ongelma. Mies ei ole yhtään romanttinen. Hän juo ja juttelee muiden kanssa. Ei koskettelua tms. Ärsyttää. Menimme vielä vähän aikaa sitten naimisiin. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta olen elänyt vastaavanlaisessa parisuhteessa nuorena jossa en ikinä ollut miehen huomion keskipiste. Päinvastoin olin ennemminkin se joka oli velvollisuudesta/puolipakosta otettava mukaan esim just juhannusrientoihin eikä mies sitä edes viitsinyt salailla.

Samat kokemukset, paitsi että mies sanoi aina suoraan että "sä et oo sit tulossa mukaan/sua ei oo kutsuttu". Toisin sanoen jouduin keksimään itselleni jotain tekemistä omien sukulaisten kanssa tai jäämään yksin kotiin. Avoliitossa oltiin useampi vuosi, mutta tuntui kuin ei edes oltaisi seurusteltu ollenkaan. Onneksi tajusin vihdoin lähteä.

Vierailija
42/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vaimolta viimevuoden huhtikuussa. Nyt on lasten kanssa reissussa  joten ei tuu tänäkään juhannuksena. Jos tulee tilaisuus meen kyllä vieraisiin ja turha ruveta kiljumaan.

Omasta moraalinpuuttestasihan se on kiinni, päästään terve ihminen eroaa ennemmin kuin pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy heiluttamaan miehen taikasauvaa ja tee juhannustaikoja.

Vierailija
44/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aijon kurittaa omaa kiviaikavarvastani näin aattona.

Vierailija
45/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
46/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se avioliitto on. Seksi ja romantiikka ovat muisto vain. Koeta tottua ajatukseen.

Vierailija
47/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri äsken mieheni kanssa romantiikkaa kahdessa eri asennossa. Ihanaa oli💋💘

Vierailija
48/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten otan puheeksi?

Ap

Sano vaikka miehelle että hänellä on kivat silmät ja hymyile nätisti

Vierailija
49/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida toimia 😂

Vierailija
50/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida toimia 😂

Eikö ole potenssilääkkeet mukana?

Vierailija
51/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla maistuu vaimo sit krapulassa. Pitäskö sen suvun edessä nyt lääppiä sua?

Kyllä. Aamu alkaa tuoreelta vaimolta vonkaamisella, kun suu on kuiva, päätä särkee ja vanha viina maistuu suussa. Pitkät kielisuudelmat vaimolle!

Vierailija
52/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, Juhannuksena ryypätään, jos et ole huomannut! Romantiikka nousee sieltä krapulasta sitten.

Juhannus ei ole prinsessojen juhla.

Kyllä sitä romantiikkaakin löytyy kun mies haluaa krapulapanon.

Vierailija
53/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi romantiikka olisi jotain hipelöintiä ja kourimista? Onko nuo nyt kahden keskenään niin romanttista, kysyn?

Romantiikka on huomiointia, pieni kehu, kaunis katse, yhteinen hetki.

Kumpi on romanttisempaa: vieretysten ihaillaan juhannuskokkoa ja kuiskataan joku lämmin ajatus VAI kouritaan persettä koska tekis mieli? 

Vierailija
54/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se avioliitto on. Seksi ja romantiikka ovat muisto vain. Koeta tottua ajatukseen.

Meillä on romantiikkaa jopa pienen vauvan valvottaessa. Seksiä ei ole, mitta läheisyyttä ja romantiikkaa kyllä. Avioliitto voi olla myös hyvä.

Vierailija
55/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten otan puheeksi?

Ap

Olen morsiamesi ja juhannusta odotin kovasti, että mieheni ja minä romanttisesti kävelemme niityllä. Minulla on yöpaita ja kukkaseppele. Mieheni näkee vain minut. 

Nyt on kaikki pilalla, kun naureskelit sukulaisten kanssa vanhoja sattumuksia. Miten tämä mielen pahoittuminen korvataan minulle?

Vierailija
56/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tämä tarve olla "illan kuningattaria".

Miehen on huomioitava nainen muiden ihmisten nähden, jotta kaikki muut näkevät naisen olevan erityisessä asemassa.

Mieluiten toki huomioiva mies on porukan kuningas, jotta nainen pääsee miehen siivellä korkeampaan asemaan.

Siksi ei käy että porukassa ollaan porukassa, ja kahden kesken sitten se romantiikka. Minulle miehenä se on paras vaihtoehto. Ei kiinnosta alkaa muiden nähden pusuttelemaan, ja porukan sinkkuja alkaa vituttamaan kun pariskunnat keskittyvät vain toisiinsa.

Älä ap huoli, 10v kuluttua noin toimivat kaikki muutkin.

Peruskohteliaisuudet riittää. Yksi hellä kosketus ja katse. Miksi tällainen pieni huomio muiden nähden on miehille niin ylivoimaista? Häpeättekö suhteitanne/naisianne? Ettekö ole koskaan välittäneet naisestanne? Siltä se kuulostaa. Jos päivät olette tunnekylmiä ja illalla kömmitte naista kihnuttamaan, niin ei tarvitse miettiä miksi nainen pihtaa. Jos ette välitä, älkää olko suhteessa, yksinkertaista. 

Vierailija
57/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään mitenkään kosketeltu toisiamme porukassa istuessa. Oikeastaan, kun mietin, niin meidän neljän pariskunnan porukasta vain se tuorein (alle vuoden ollut yhdessä) näytti julkisesti isommin läheisyyttä. Jotenkin pidän teinimeininkinä tuollaista jatkuvaa hellittelyä porukassa. Kyllä mekin sitten omissaoloissa enemmän halaillaan, kosketellaan ja pussaillaan.

Vierailija
58/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun aina tarvi olla huomion keskipiste.

En ole ap, mutta olen elänyt vastaavanlaisessa parisuhteessa nuorena jossa en ikinä ollut miehen huomion keskipiste. Päinvastoin olin ennemminkin se joka oli velvollisuudesta/puolipakosta otettava mukaan esim just juhannusrientoihin eikä mies sitä edes viitsinyt salailla.

Sen lisäksi, että mies oli kuin ei huomaisikaan minua niin minun kanssa ei olisi saanut jutella miehen sukulaiset eikä kaveritkaan vaan mies aina tuli siihen hakemaan juttusillani olleen ihmisen pois jollain verukkeella ja mikä uskomattominta, siinä jaloissani rapsuteltavana viihtynyt koirakin kutsuttiin pois ja lopulta laitettiin liekaan kauas minusta.

Illalla/yöllä olisi kyllä seksiä pitänyt olla koska onhan nyt juhannus ja kaikkea.

Mies halusi jotenkin eristää sinut. Sinä sitten istuskelit siellä yksiksesi? Oliko mies muutenkin sellainen että pyrki jättämään yksin ja eristämään? 

Vierailija
59/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kauan yhdessä ennen naimisiin menoa? Jos 10 vuotta, ei ihme ettei mies ole enää romanttinen. 

Vierailija
60/62 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduitko olee puutteessa koko juhannuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi