Juhannus ja mies ei ole romanttinen
Vietetään juhannusta suvun mökillä. Mulla on ongelma. Mies ei ole yhtään romanttinen. Hän juo ja juttelee muiden kanssa. Ei koskettelua tms. Ärsyttää. Menimme vielä vähän aikaa sitten naimisiin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Hipaise sen kullia ohimennessäsi, niin kohta olette nussimassa juhannuskoivun takana.
ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipaise sen kullia ohimennessäsi, niin kohta olette nussimassa juhannuskoivun takana.
Ja isoisä seuraa toimintaa vierestä ja vetää käteen vai?
No, mikä ettei?
Vierailija kirjoitti:
Miten otan puheeksi?
Ap
Anna sen nyt olla edes juhannuksena muiden seurassa. Ethän sinäkään huomioi muita kun vauvapalstailet.
Vierailija kirjoitti:
Miten romanttinen ja kosketteleva itse olet? Aivan.
Kyllä minä itteäni joka toinen sunnuntai koskettelen?
Vierailija kirjoitti:
Ei sun aina tarvi olla huomion keskipiste.
En ole ap, mutta olen elänyt vastaavanlaisessa parisuhteessa nuorena jossa en ikinä ollut miehen huomion keskipiste. Päinvastoin olin ennemminkin se joka oli velvollisuudesta/puolipakosta otettava mukaan esim just juhannusrientoihin eikä mies sitä edes viitsinyt salailla.
Sen lisäksi, että mies oli kuin ei huomaisikaan minua niin minun kanssa ei olisi saanut jutella miehen sukulaiset eikä kaveritkaan vaan mies aina tuli siihen hakemaan juttusillani olleen ihmisen pois jollain verukkeella ja mikä uskomattominta, siinä jaloissani rapsuteltavana viihtynyt koirakin kutsuttiin pois ja lopulta laitettiin liekaan kauas minusta.
Illalla/yöllä olisi kyllä seksiä pitänyt olla koska onhan nyt juhannus ja kaikkea.
Älä valita sulla on sentään mies ja jakaa menonne.Vamasti on isotulosempi kuin sinä.Terv,nainen jolla ei miestä ja ei miehen rahoja.
Naisilla on tämä tarve olla "illan kuningattaria".
Miehen on huomioitava nainen muiden ihmisten nähden, jotta kaikki muut näkevät naisen olevan erityisessä asemassa.
Mieluiten toki huomioiva mies on porukan kuningas, jotta nainen pääsee miehen siivellä korkeampaan asemaan.
Siksi ei käy että porukassa ollaan porukassa, ja kahden kesken sitten se romantiikka. Minulle miehenä se on paras vaihtoehto. Ei kiinnosta alkaa muiden nähden pusuttelemaan, ja porukan sinkkuja alkaa vituttamaan kun pariskunnat keskittyvät vain toisiinsa.
Älä ap huoli, 10v kuluttua noin toimivat kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten otan puheeksi?
Ap
Ei tuota oikein voi puheeksi edes ottaa, koska vaikka se mies nyt jotenkin romanttisemmaksi muuttuisikin niin eihän se ole sellaista aitoa huomioimista vaan parhaassa tapauksessa mies esittää sun mieliksi romanttista vähän aikaa. Todennäköisemmin ei edes ala esittämään vaan vetää herneen nenään ja sitten onkin kaikkien juhannus pilalla.
Toisekseen ei tuollaisen keskustelun aika eikä paikka ole nyt jossain sukujuhannusjuhlissa vaan se keskustelu olisi pitänyt käydä jo aikaa sitten.
Sun kannattaa erota (mutta senkin keskustelun aika on vasta ensi viikolla) ja katsella sellainen mies joka on romanttisempi.
Kilistä lusikalla lasia, nouse seisomaan ja pidä miehelle puhe, jonka perusajatuksena on se, että sinua pitää hiplata ja kosketella (nosta mekko ylös ja näytä, että mistä) ja selitä kaikille, että koska vasta vähän aikaa sitten menitte naimisiin, niin sinä kaipaat romantiikkaa myös suvun keskellä. Eli te kaikki muut olette turhia, minä haluan hinkkausta, koska se on minun oikeuteni eikä miehellä saa elämässä olla mitään muuta kuin minä.
Oliko romanttinen ennen naimisiin menoa?
Oletko sanonut miehelle että toivot enemmän huomiointia?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tämä tarve olla "illan kuningattaria".
Miehen on huomioitava nainen muiden ihmisten nähden, jotta kaikki muut näkevät naisen olevan erityisessä asemassa.
Mieluiten toki huomioiva mies on porukan kuningas, jotta nainen pääsee miehen siivellä korkeampaan asemaan.
Siksi ei käy että porukassa ollaan porukassa, ja kahden kesken sitten se romantiikka. Minulle miehenä se on paras vaihtoehto. Ei kiinnosta alkaa muiden nähden pusuttelemaan, ja porukan sinkkuja alkaa vituttamaan kun pariskunnat keskittyvät vain toisiinsa.
Älä ap huoli, 10v kuluttua noin toimivat kaikki muutkin.
No eihän se romantiikka tarkoitakaan mitään irstaita kielisuudelmia ja liki panemista siinä muiden edessä vaan ihan vain normaalia huomioimista ja läsnäoloa eli sitä sellaista normaalia arkiromantiikkaa. Niitä ohimennen hipaisuja, kainaloon ottamista, halaamista, kämmenselästä sivelyä, katseita, hymyä jne ja voi auttaa vaikka toiselle tuolin ja kysyä tuonko sinullekin lasillisen ym.
Mies toi minulle kukkia kauppareissun jälkeen ja halasi minua. Olin melkoisen yllättynyt vaikka osti naisten päivänä kukkasia minulle ja syntymäpäivänä. Olen oikeasti niin onnellinen , tuollaiset pienet teot merkitsee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten otan puheeksi?
Ap
Teillä tuskin tulee olemaan suurta romantiikkaa sukujuhlissa, joten älä odota liikoja. Mutta sano vaikka, että kaipaat häneltä pientä huomiointia ja kosketusta. Pusu ja hali silloin tällöin.
No elokuussa eropaperit menemään..🙈
Kyllä vastanaineiden pitäisi olla edes vähän rakastuneita ja kiinni toisissaan. Toisaalta mun love language taitaa olla kosketus, joten tämä tulee tällaisen ihmisen suusta. Ehkä miehesi ei vaan ole mitään koskettelevaa ja huomioivaa sorttia?
Musta tuntuu, että AP on juonut joko liikaa tai liian vähän.
Sain vaimolta viimevuoden huhtikuussa. Nyt on lasten kanssa reissussa joten ei tuu tänäkään juhannuksena. Jos tulee tilaisuus meen kyllä vieraisiin ja turha ruveta kiljumaan.
Mies haluaa pelata varman päälle,nämä kun naisten iltaiset vikittelyt pakkaa yön aikana kääntyä aamuun mennessä j miehelle putkareissuiksi.Metoossa on miehen paras ystävä,voittaa akan ja koiran mennen tullen!