Pirkka Termokassit HAISEE!
Pirkan uudet termokassit haisee aivan eltaantuneelle maidolleđ€ą
Ihan hirveÀ löyhkÀ koko huoneessa, kun yrittÀÀ niitÀ tuulettaa.
"Valmistettu Suomessa" ei kerro mistÀ materiaali on perÀisin... mistÀlie hikipajasta ja millÀlie litkuilla syövytetty.
Yöks.
Kommentit (23)
Et sitten ajatellut antaa palautetta pirkalle itselleen?
Ei mun Pirkan termokassi kyllÀ haise miltÀÀn, tosin ei se mikÀÀn uusi ole.
Oikeenkohan joku firma niitÀ valmistaa tÀÀllÀ.
Haju usein ilmaisee sen ettÀ tuotteesta haihtuu jotakin ainesosaa. Joko harmitonta tai sitten haitallista.
Minimanissa on myynnissÀ hyviÀ kylmÀkasseja. Halvin on se kierrÀtyspuuvillasta ja alumiinin vÀrisellÀ sisuksella. 6,95 eur.
Ja on todi laadukkaan olonen eikÀ nÀytÀ kylmÀkassilta ollenkaan pÀÀllepÀin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun Pirkan termokassi kyllÀ haise miltÀÀn, tosin ei se mikÀÀn uusi ole.
Ne vanhemmat kassit nimenomaan ei haissu.
KyllÀ kassit haisee, jos niitÀ ei pese, erityisesti vanhat kassit.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ajatellut antaa palautetta pirkalle itselleen?
Yritin kyllÀ, mutta oli niin monen mutkan takana, ettÀ oli helpompaa oksentaa tÀnne ja jatkossa ÀÀnestÀÀ jaloilla.
/Ap
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ kassit haisee, jos niitÀ ei pese, erityisesti vanhat kassit.
Uusien kassien ei kuulu haista lÀmmeelle maidolle.
Pirkka:
Osta ekologinen, monikÀyttöinen, kierrÀtysmateriaalista valmistettu termokassi ja heitÀ se roskikseen kÀytön jÀlkeen hajuhaitan takia.
Ja maailma ja kauppias pelastuu.
Vierailija kirjoitti:
Haju usein ilmaisee sen ettÀ tuotteesta haihtuu jotakin ainesosaa. Joko harmitonta tai sitten haitallista.
Piti ihan tarkistaa omasta kassistani:
Amerplast Oy Tampereella valmistaa, mutta itse materiaalista (ja mistÀ se on kotoisin?!) mainitaan vain, ettÀ on 20% kierrÀtysmuovista valmistettu, eikÀ sovellu pakkaamattomille elintarvikkeille.
Vierailija kirjoitti:
Amerplast Oy Tampereella valmistaa, mutta itse materiaalista (ja mistÀ se on kotoisin?!) mainitaan vain, ettÀ on 20% kierrÀtysmuovista valmistettu, eikÀ sovellu pakkaamattomille elintarvikkeille.
Just. Jossain orjapajassa pienet kÀtöset pesee vanhoja maitopurkkeja ja muuta moskaa... halpa materiaali tuodaan Suomeen ja kerrotaan, ettÀ ihan on kotimainen valmistaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jo kertoo ettÀ jotain saattaa sellaista olla minkÀ ei passaa pÀÀstÀ elintarvikkeitten kanssa kosketuksiin. Ja sitÀ jotai saattaa siitÀ haihtua mÀÀrittelemÀttömÀn pitkÀn ajan.
Pirkka oli aikoinaan laadukas tuotemerkki ja joka kaupassa saman hintainen; hinnat oli painettu tuotteisiin ja tÀllÀ merkkiÀ mainostettiin.
Sittemmin vÀhin ÀÀnin(!) yhtenÀisestÀ, edullisesta, kaupasta riippumattomasta hinnoittelusta luovuttiin ja tuotteiden laatu romahti + hinnat nousivat.
Asiakkaille oli myyty Pirkka, jota vielÀkin ostavat vanhasta muistista, vaikka tuote haisisi paskalle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli on viidesosan jollakin epÀmÀÀrÀisellÀ pilattu neljÀn viidesosan puhtaus ja turvallisuus elintarvikekÀytössÀ.
olisivat tehneet noistakin kierrÀtysmuoveista vaikka rumpuputkia tai kaapelikouruja kerta sisÀltÀÀ jotsin elintarvikkeitten kanssa sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
eli on viidesosan jollakin epÀmÀÀrÀisellÀ pilattu neljÀn viidesosan puhtaus ja turvallisuus elintarvikekÀytössÀ.
olisivat tehneet noistakin kierrÀtysmuoveista vaikka rumpuputkia tai kaapelikouruja kerta sisÀltÀÀ jotsin elintarvikkeitten kanssa sopimatonta.
Nomut sitten olis tullut kalliimmaksi toi myyvĂ€ "kierrĂ€tysmuovi" - lause, jolla valkopestÀÀn proviikatđ
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös ja nÀköjÀÀn sanotaan, ettÀ "talviaikaan termokassi suojaa kylmÀnarat salaatit..." pitÀÀ siis ensin huolehtia, ettÀ ne "salaatit", paprikat, kurkut, ym on suojattu kassin myrkyiltÀ, ennenkuin tulevat suojattua pakkaselta... jösses...
Pistin juuri ulos roskikseen haisemaan kassin jota jo yritin pestÀ. Vain yhden kerran ostokset oli siinÀ. Kiitos tiedosta teille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös ja nÀköjÀÀn sanotaan, ettÀ "talviaikaan termokassi suojaa kylmÀnarat salaatit..." pitÀÀ siis ensin huolehtia, ettÀ ne "salaatit", paprikat, kurkut, ym on suojattu kassin myrkyiltÀ, ennenkuin tulevat suojattua pakkaselta... jösses...
Aivan kÀsittÀmÀtöntÀ, ettÀ elintarvikkeiden kuljetukseen tarkoitetun kassin soveltumattomuus elintarvikekÀyttöön lukee pienellÀ prÀntillÀ jossain sivulauseessa kassin pohjassa.
Moniko lukee kassia ostaessaan ja pakatessaan yrttinsÀ "suojaan pakkaselta"??
Ai en ole ainoa.. luulin, ettÀ ostokset on vuotaneet ja siitÀ haju...