Onko Adidas luksusbrändi vai pikamuotia?
Yritän keksiä perusteluja sille miksi en osta lapselle Adidaksen vaatteita ja miksi haluan kieltää tätä itse ostamasta niitä. Kieltolistalla on myös Vans, Converse, Nike, Puma, Kappa, Champion, Tommy Hilfiger, Nordic Face, Helly Hansen ja Levi's.
Kommentit (14)
Meillä kaikki merkkituotteet on tiukasti kielletty, niin Adidakset kuin Cantit. Lapset pukevat ne vaatteet jotka minä ostan Prismasta ja käsken pukea. Myöskään mistään halparöttikaupasta kuten H&M:sitä en anna ostaa.
Ei kumpaakaan vaan pieruverkkaribrändi
Halpaa paskaa kuten lähes kaikki urheilumuovimerkit.
Adidakset ja muut halvat kiinanrätit saa jättää Kiinaan. Opetelkaa ostamaan kotimaista ja Suomessa valmistettuja vaatteita.
Pikamuotia kun kerran pikajuoksijat pukeutuvat siihen.
Kopio- Adidas vaatteita on tuotu olutkuormien mukana Virosta varmaan tonneittain aikoinaan. En tiedä miksi ne niin haluttuja olivat, oliko kalliita täällä vai ei saatavilla. Converset on kyllä kestävät tennarit, on tyttäret kokeilleet halvempia, ei ne kauaa kestäneet niiden käytössä.
Adidas ei kyllä todellakaan ole mikään luksus merkki. Noloa enemmänkin ja siksi en itse käytä. Halpis kamaa se on.
Nämäkin saa kohta unohtaa, kun sharia-lain mukana tulee kohta pakollista muotia.
Adidas on katumies ja puukko brändi. Muistaakseni oli erittäin suosittua aikoinaan Neuvostoliitossa, mutta nykyään näkee enemmän näiden katumiesten ja puukottajien päällä.
Luksusbrändeja on esim Dolce/Gabbana , Balenciaga , etc. esim. street kengät maksaa usd 500 - eteenpäin. Kaupoista niitä ei sattuneesta syystä meiltä löydy. Tuskin noitakaan on Italiassa tai Raskassa tehty.
Adidas on tavallinen tampio tuotemerkki, itsellä Hellyhansenia ja Haglöfsiä.
Rosvot pukeutuu ja alamaailman...Ylipäätään on tyhmää maksaa mainoksesta vaatteissa, selitä se niin. "ostan kunnon vaatteen ilman mainosta"
Mä tein niin ja teini on nyt kolmekymppinen eikä osta "merkillisiä" mainosvaatteita ylikalliilla. Se muista joo mainita.
Katsokaa juutuubista hikipaja leffoja niin muuttuu kakaralla maku!