Mies lähtee linnan kahdeksi vuodeksi, neuvoja tarvitaan...
Miten teen miehen olon mahdollisimman mukavaksi? Miten saan hänet täysin vakuuttuneeksi, että odotan häntä kotiin täydellä rakkaudella, ja etten ikinä pettäisi tai hylkäisi häntä?
Kommentit (69)
Suomessa saa ehdotonta vankeutta vain tosi vakavista rikoksista? Onko tyyppi rakkautesi arvoinen? On niitä kunnollisiakin miehiä.
Siellä linnassa on niitä perhetapaamiseen tarkoitettuja huoneita. Pöytä, pari tuolia ja lattialla keltainen putkapatja. Tiesitkö, että vankila tarjoaa ilmaiset kondomit?
Sitä että et oikeasti petä häntä, kyllä sinne vankilaan asti nopeasti juorut leviää.
Anna sille mukaan iso purkki liukuvoidetta.
Hankkiutumalla hänelle tiineeksi nyt äkkiä
Käy tapaamassa, jos ette ole vielä naimisissa niin pikainen siviili vihkiminen kannattaa nyt suorittaa niin saatte perhetapaamiset.
Onko parisuhde on noin matalalla luottamustasolla ja/tai miehellä taipumusta mustasukkaisuuteen? Jos on, mitään ei ole tehtävissa, parempi erota.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa ehdotonta vankeutta vain tosi vakavista rikoksista? Onko tyyppi rakkautesi arvoinen? On niitä kunnollisiakin miehiä.
Mieheni on kunnollinen. Ei ole koskaan lyönyt minua...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jotainhan se on tehnyt jos sai kaksi vuotta linnaan ehdottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Puukotus juna-asemalla...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole lyönyt ap:tä mutta varmaan tappanut jonkun tms. Hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Hankkiutumalla hänelle tiineeksi nyt äkkiä
Suomessa jaellaan niin lyhkäsiä tuomioita, että kun joku tulee paksuksi linnaan lähtevälle tyypille, niin kerkeää tyyppi vapautua siiheksi, että ehtii hyvin synnytykseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä linnassa on niitä perhetapaamiseen tarkoitettuja huoneita. Pöytä, pari tuolia ja lattialla keltainen putkapatja. Tiesitkö, että vankila tarjoaa ilmaiset kondomit?
kyllä ne on kuule paljon paremmin varusteltuja
Mulla on sama tilanne ehkä edessä. Aika kauheeta kyllä. Lähettele tyhmiä hassuja kirjeitä ja kanttiinirahaa, valokuvia voit tulostaa kirjastossa ja lähettää, tsemppaa sitä opiskelemaan ja tekemään töitä siellä
Kahden vuoden tuomio, jos on eka kerta niin puolikkailla pääsee ja koe-aika 6kk, eli se on kotona jo jouluksi.
Osta sille Linna-shampoota.