naisella miehen ääni
Kommentit (46)
Äänessä oleellisinta on mihin sitä käyttää. Jos haluaa vaikka kuorolaulajaksi pitää hallita oma äänialansa.
Nainen voi laulaa kuorossa sopraanoa, alttoa, tenoria ja jopa bassoa jos ääniala soveltuu.
Sama miehillä.
Minulla on matala ääni. Jo lapsena lauloin matalat äänet kuorossa. Ei siis johdu päihteistä tai tupakasta.
Kun suutun, ja hillitsen äänenvoimakkuutta samalla, niin se on vielä matalampi. Jopa kehräävä:)
Kai mataliakin on erilaisia. Joku voi olla sellainen lievästi nariseva. Itselläni ei ole.
Lauluääni jäi joitakin vuosia sitten leikkauspöydälle. Lienee hengitysputken asentaja ollut tumpelo.
Minulla särkee korkea puheääni korvia, jos siihen yhdistyy vielä volan käyttö. Esimerkiksi kun kuuntelen täysistuntoa, niin joidenkin kohdalla pitää vaan alentaa äänen voimakkuutta läppärissä, koska se kimitys on niin riipivää. Näitä montakin oppositiossa, jotka pitää pitkiä vuoropuheita.
Käheä kontra-altto <3 saan sellaisesta matalasta, husky voice- puheesta/ laulusta aina ASMR-viboja.
Korkeat äänet särkee korvia.
N38
Hyvin matalaääninen mies ei pysty puhumaan nopeasti. Korkeaäninen nainen pystyy puhumaan nopeasti ja useimmiten puhuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannele Laurin ääni.! 😁
Matala ääni, kurppamainen. Tupakka, viski..
Haisee vanhalle viinalle?😁
Tollo.
Ota selvää itse.
Se tarkoittaa ihmisellä käheää ääntä.
Joka tulee naisille, jos polttaa paljon tupakkaa. Ja käyttää runsaasti alkiholia.