Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisella miehen ääni

Vierailija
21.06.2024 |

Miksi joillain naisilla on ihan miehen ääni? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Husky voice?

Mikä ihme on husky voice..

Tollo.  

Ota selvää itse.

Se tarkoittaa ihmisellä käheää ääntä.

Joka tulee naisille, jos polttaa paljon tupakkaa. Ja käyttää runsaasti alkiholia.

Vierailija
42/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänessä oleellisinta on mihin sitä käyttää. Jos haluaa vaikka kuorolaulajaksi pitää hallita oma äänialansa.

Nainen voi laulaa kuorossa sopraanoa, alttoa, tenoria ja jopa bassoa jos ääniala soveltuu.

Sama miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on matala ääni. Jo lapsena lauloin matalat äänet kuorossa. Ei siis johdu päihteistä tai tupakasta. 

Kun suutun, ja hillitsen äänenvoimakkuutta samalla, niin se on vielä matalampi. Jopa kehräävä:)

Kai mataliakin on erilaisia. Joku voi olla sellainen lievästi nariseva. Itselläni ei ole.

Lauluääni jäi joitakin vuosia sitten leikkauspöydälle. Lienee hengitysputken asentaja ollut tumpelo.

Minulla särkee korkea puheääni korvia, jos siihen yhdistyy vielä volan käyttö. Esimerkiksi kun kuuntelen täysistuntoa, niin joidenkin kohdalla pitää vaan alentaa äänen voimakkuutta läppärissä, koska se kimitys on niin riipivää. Näitä montakin oppositiossa, jotka pitää pitkiä vuoropuheita.

Vierailija
44/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käheä kontra-altto <3 saan sellaisesta matalasta, husky voice- puheesta/ laulusta aina ASMR-viboja. 

Korkeat äänet särkee korvia.

N38

Vierailija
45/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin matalaääninen mies ei pysty puhumaan nopeasti. Korkeaäninen nainen pystyy puhumaan nopeasti ja useimmiten puhuukin.

Vierailija
46/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannele Laurin ääni.! 😁

Matala ääni, kurppamainen. Tupakka, viski..

Haisee vanhalle viinalle?😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän