naisella miehen ääni
Kommentit (46)
Mun ääni on kuulemma kauhea. Hei kiitti
Esim. Aikakoneen Sanilla on nykyään aika möreä röökibasso.
Miksi joillakin miehillä on korkea ääni? Äänihuulet sun muut värkit ovat erilaisia, ei kai siinä sen kummempaa ole.
Mun ääneni muuttui matalaksi vaihdevuosissa. Edes tuttuni muutaman vuoden takaa ei tunnistanut enää puhelimessa ääntäni.Nyt se kuulostaa hieman juopon ääneltä mikä on harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Mun ääneni muuttui matalaksi vaihdevuosissa. Edes tuttuni muutaman vuoden takaa ei tunnistanut enää puhelimessa ääntäni.Nyt se kuulostaa hieman juopon ääneltä mikä on harmillista.
🤣
Onhan se aika itsestään selvää, mutta laulunopettajani teki selväksi että ihmisen ääni- ja sukupuolielimillä on yhteys ja vertasi myös ihmisen johtajaominaisuutta karjuvaan leijonaan, joka siis käyttää ääntään. Ei sitten varmaan ole sattumaa että kuulun naisiin joiden on erittäin helppo synnyttää yms. Tällä perusteella voisi ihmetellä tota että yhteys olisi mieshormooniin. Ehkä niillä suurikokoisilla naisilla on jotenkin enemmän miestä itsessään kuin pienillä naisellisilla naisilla. Joku varmaan tietää paremmin. Ainakin minä pidän tämmöisiä asioita aika mielenkiintoisina.
Rakastan naisen matalaa ääntä, enkä ole koskaan tunnistanut örinää. Vain samettisen rauhallista ja tummaa sävyä. Muistan vielä vuosien päästä, jos olen ohimennenkin kuullut tai pari sanaa vaihtanut vaikka kassalla. Se on tumma peitto, mikä laskeutuu ylleni. Ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala ääni johtuu pitkistä äänihuulista - mitä pidemmät, sen matalampi ääni. Usein pitkillä naisilla on matala ääni, koska kaula ja äänihuulet ovat pidemmät, vastaavasti lyhyillä naisilla on lyhyemmät äänihuulet, ja siten myös korkeampi ääni.
Mites häpyhuulet?
turreja, ryijy napaan ja reisiin yltävä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastot.fi:
"Taidemusiikissa matalaäänisten naisten ääniala on altto, mutta äänityyppiin vaikuttavat myös äänen muut ominaisuudet, esimerkiksi sointiväri. Yleensä taidemusiikin laulajien ääniala mainitaan, populaarimusiikissa äänialoista ei puhuta. " Zarah Leander kuuluu tähän listaan. Tavallinen altto.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika itsestään selvää, mutta laulunopettajani teki selväksi että ihmisen ääni- ja sukupuolielimillä on yhteys ja vertasi myös ihmisen johtajaominaisuutta karjuvaan leijonaan, joka siis käyttää ääntään. Ei sitten varmaan ole sattumaa että kuulun naisiin joiden on erittäin helppo synnyttää yms. Tällä perusteella voisi ihmetellä tota että yhteys olisi mieshormooniin. Ehkä niillä suurikokoisilla naisilla on jotenkin enemmän miestä itsessään kuin pienillä naisellisilla naisilla. Joku varmaan tietää paremmin. Ainakin minä pidän tämmöisiä asioita aika mielenkiintoisina.
Eipä taida olla ihan noin.
Vierailija kirjoitti:
Hannele Laurin ääni.! 😁
Matala ääni, kurppamainen. Tupakka, viski..
kuinka voi olla naisen ja miehen ääni kun sukupuolia on 583.
Vierailija kirjoitti:
Mun ääni on kuulemma kauhea. Hei kiitti
tunkkainen
Vierailija kirjoitti:
Pahalta myös kuulostaa kovaa puhuva ja tärkeilevästi murahteleva matalaääninen nainen.
Pysyy miehet etäällä. Hyvä niin.
Marlene Dietrichillä oli myös matala ääni.
Wenn die Soldaten durch die Stadt marschieren
Näin kerran naisen hameessa joka olikin mies. Voisiko kyse olla naisesta joka olikin mies?
Jenkkilässä tuntuu olevan naisilla korkeampi puheääni. Lisäksi kiekuvat aina toisiaan tavatessaan. Hirveää kuunneltavaa.