Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naisella miehen ääni

Vierailija
21.06.2024 |

Miksi joillain naisilla on ihan miehen ääni? 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilässä tuntuu olevan naisilla korkeampi puheääni. Lisäksi kiekuvat aina toisiaan tavatessaan. Hirveää kuunneltavaa.

Vierailija
22/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääni on kuulemma kauhea. Hei kiitti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Aikakoneen Sanilla on nykyään aika möreä röökibasso.

Vierailija
24/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin miehillä on korkea ääni? Äänihuulet sun muut värkit ovat erilaisia, ei kai siinä sen kummempaa ole.

Vierailija
25/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääneni muuttui matalaksi vaihdevuosissa. Edes tuttuni muutaman vuoden takaa ei tunnistanut enää puhelimessa ääntäni.Nyt se kuulostaa hieman juopon ääneltä mikä on harmillista.

Vierailija
26/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ääneni muuttui matalaksi vaihdevuosissa. Edes tuttuni muutaman vuoden takaa ei tunnistanut enää puhelimessa ääntäni.Nyt se kuulostaa hieman juopon ääneltä mikä on harmillista.

🤣

Vierailija
27/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika itsestään selvää, mutta laulunopettajani teki selväksi että ihmisen ääni- ja sukupuolielimillä on yhteys ja vertasi myös ihmisen johtajaominaisuutta karjuvaan leijonaan, joka siis käyttää ääntään. Ei sitten varmaan ole sattumaa että kuulun naisiin joiden on erittäin helppo synnyttää yms. Tällä perusteella voisi ihmetellä tota että yhteys olisi mieshormooniin. Ehkä niillä suurikokoisilla naisilla on jotenkin enemmän miestä itsessään kuin pienillä naisellisilla naisilla. Joku varmaan tietää paremmin. Ainakin minä pidän tämmöisiä asioita aika mielenkiintoisina.

Vierailija
28/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan naisen matalaa ääntä, enkä ole koskaan tunnistanut örinää. Vain samettisen rauhallista ja tummaa sävyä. Muistan vielä vuosien päästä, jos olen ohimennenkin kuullut tai pari sanaa vaihtanut vaikka kassalla. Se on tumma peitto, mikä laskeutuu ylleni. Ihanaa :) 

Vierailija
29/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matala ääni johtuu pitkistä äänihuulista - mitä pidemmät, sen matalampi ääni. Usein pitkillä naisilla on matala ääni, koska kaula ja äänihuulet ovat pidemmät, vastaavasti lyhyillä naisilla on lyhyemmät äänihuulet, ja siten myös korkeampi ääni.

Mites häpyhuulet?

turreja, ryijy napaan ja reisiin yltävä. 

Vierailija
30/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viski, tupakka, kalja? 🤔

Vierailija
31/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot.fi:

"Taidemusiikissa matalaäänisten naisten ääniala on altto, mutta äänityyppiin vaikuttavat myös äänen muut ominaisuudet, esimerkiksi sointiväri. Yleensä taidemusiikin laulajien ääniala mainitaan, populaarimusiikissa äänialoista ei puhuta. " Zarah Leander kuuluu tähän listaan. Tavallinen altto.

Vierailija
32/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika itsestään selvää, mutta laulunopettajani teki selväksi että ihmisen ääni- ja sukupuolielimillä on yhteys ja vertasi myös ihmisen johtajaominaisuutta karjuvaan leijonaan, joka siis käyttää ääntään. Ei sitten varmaan ole sattumaa että kuulun naisiin joiden on erittäin helppo synnyttää yms. Tällä perusteella voisi ihmetellä tota että yhteys olisi mieshormooniin. Ehkä niillä suurikokoisilla naisilla on jotenkin enemmän miestä itsessään kuin pienillä naisellisilla naisilla. Joku varmaan tietää paremmin. Ainakin minä pidän tämmöisiä asioita aika mielenkiintoisina.

Eipä taida olla ihan noin.

Vierailija
33/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Laurin ääni.! 😁

Vierailija
34/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannele Laurin ääni.! 😁

Matala ääni, kurppamainen. Tupakka, viski..

Vierailija
35/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka voi olla naisen ja miehen ääni kun sukupuolia on 583.

Vierailija
36/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ääni on kuulemma kauhea. Hei kiitti 

tunkkainen 

Vierailija
37/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta myös kuulostaa kovaa puhuva ja tärkeilevästi murahteleva matalaääninen nainen.

Pysyy miehet etäällä. Hyvä niin.

Vierailija
38/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo hiljaa😄

Vierailija
39/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marlene Dietrichillä oli myös matala ääni.

Wenn die Soldaten durch die Stadt marschieren

Vierailija
40/46 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran naisen hameessa joka olikin mies. Voisiko kyse olla naisesta joka olikin mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän