Minkälaista liirumlaarumia ette kestä?
Kommentit (46)
Kuuden tunnin jaarittelua aiheena puhujan oma itse, oma itse. oma itse.
Ettei suomessa olisi lapsikauppaa, joku tekee auttamistyötä, mies joka on monogaminen.. Onhan noita höpöhöpöjuttuja
Vierailija kirjoitti:
Kaikki latteudet, kuten "sisin on tärkein", "raha ei tuo onnea", "synkässäkin pilvessä on kultareunus", "koolla ei ole väliä", "jos elämä antaa sitruunoita, tee niistä limunaatia" ym. vastaavat.
Joo, tämä! Ja se iänikuinen "ole vaan oma itsesi", kun pitäisi esim. työhaastattelussa loistaa, ja jos siinä on oma itsensä, on taivaan varmaa, että jatkoon ei pääse.
Myös "jokainen ihminen on laulun arvoinen" tai "kaikki ovat yhtä arvokkaita" on kyllä ku*sisinta p*skaa mitä ikinä. Pitäisikö niille ped*fiileillekin keksiä oma tsemppiviisu? Onko sarjar*iskaaja/m*rhaaja yhtä arvokas kuin ihmishenkiä pelastava palomies tai kirurgi?
Mutta toisaalta olen huomannut (ilokseni) että vanha lässylässy "elämä kantaa" on omalla kohdallani kyllä toiminut.
En jaksa työttömien selityksiä siitä, miksi eivät "voi" mennä töihin.
Kiinasta tilaaminen on pahuutta liikumme laarum. Niin kauan kun kivijalkaliiikkeet tilaa Kiinasta niin tilaan minäkin.
Jaarittelua meikeistä, kampauksista, ulkonäöstä, muodista, miehistä... siis tietyn tyyppiset naiset työpaikalla eivät muusta puhukaan! Ihmettelevät, kun en oikein 'jaksa osallistua keskusteluun*. No en, kun ei kiinnosta! Voisin keskustella kirjoista, politiikasta jne. Ei, kukaan ei tiedäkään mitään.
Rakastan sinua. Olet ihana. ym. En vain ikinä ole kehdannut sanoa etten pidä tuosta.
Vasemmistomedian propaganda on häpeällistä valehtelua ja puolueellisuuden nimissä uutisoimatta jättäminen on punavihreiden tuttu keino harrastaa syrjintää eri tavalla ajattelevia kohtaan.
En kestä puhelinmyyjien suoraan paperilta luettua myyntipuhetta.
Hyvä puhelinmyyjä saa minut puolelleen juttelemalla asiasta ihan ilman ennalta kirjoittamatonta liturgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten selittelyä jolla musta maalataan valkoiseksi tyyliin Juoruaminen on voimaantumista
Olen kuullut että myös läski voimaannuttaa.
Persujen kaksospojat Vigelius ja Bergbom.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puhelinmyyjä saa minut puolelleen juttelemalla asiasta ihan ilman ennalta kirjoittamatonta liturgiaa.
Hauskinta on antaa myyjän jaaritella tunnin ja lopuksi sanoa ettei tilaa.
Pappien puheet.
Hyvin vaikea sietää yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kaksospojat Vigelius ja Bergbom.
Bensavero alas ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on antaa myyjän jaaritella tunnin ja lopuksi sanoa ettei tilaa.
=DD Paholaisen oppipoika?
Taukoamatonta ja loputonta täysin itsekeskeistä höpötystä omista tekemisistä ja saavutuksista, jotka jo tiedetään muutenkin, sekä sen lomassa muiden moittimista täysin omasta pikku sontaluukusta tarkasteltuna. Puhetta puheen ja hallitsemisen vuoksi sekä ahdistuksen kippaamiseksi toisen niskaan. Erityisesti silloin kun henkilö ei taltu, vaan soittaa huomenna taas. Mikäli en vastaa, soittaa mieheni puhelimeen. Olen alkanut vihata pitkiä juttuja ja puhelimessa puhumista.
Kun kaikki on niiiiin ihanaa, lässytystä, yltiöpositiivista plaa plaa. Todella raivostuttavaa. Mielin kielin olemista, itsensä esiin tuomista täysin turhanpäiväisiä asioita esiin tuomalla.
Muslimien rukoilua ja saarnaamista.
Iltalehtien otsikointia.."kyllä Ville yllättyimökillä", sitten maksumuuri:).
Kuullostat ihan uhriutuja eksältäni. Ihana kun valitusrumba lähti käyntiin, niin kuului sanat "anteeksi" tai "anteeksi nyt vain, mutta". Siis anteeksipyyntelyä melkein pakonomaisesti, vaikka selvää kohdetta puheelle ei ole näkyvissä.
Viddu mitä liirumlaarumia! Plääh!!