Pride on tärkeä,.tukekaa sitä!
Kommentit (205)
Koska se friikkisirkus onkaan kaupungilla? Ihan vaan että tiedän pysyä silloin poissa.
Mess with the honk, you get the bonk. Bober kurwa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies ja Pride ei ole pariin kymmeneen vuoteen liittynyt mitenkään meikäläisiin. Se on joukko trans/polyamoris/vammaislesbojen ja hyvesignaloivien heterotätien näyttäytymistilaisuuksia.
Miksi sellaista ei saisi olla? Homous ei ole enää sairaus tai rikos. Se alkaa olla hyväksyttyä yms. Miksi homot alkaa sitten dissamaan muita? Niitä, jotka eivät ole vielä saaneet hyväksyntää tässä maailmassa?
Valitettavasti ei enää ole😳
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä sairasta ihmisvihaa, tahallista väärinymmärrystä ja läpimätää poliittista taantumulsellisuutta. Hyi h*lvetti miten kuvottavaa.
Homon huomaa jo jalkaterän asennosta samoin monen muun niistä oletetusta, mutta pitääkö sitä toitottaa joka hetki. En minäkään joka toinen päivä marssi huutaen heteroa.
Ällöttävää, on homoviha, koiraviha, naisviha, miesviha, muumoviha, lapsiviha, pesuaineen hajuviha ym. joka on vain joidenkin korvien välissä.
Me olemme olleet hyvin suvaitsevaisia, mutta nyt moni miettii pitääkö tästä maasta lähteä.
Kaikkien pitäisi tukea tasa-arvoa, tai itkeä ja tukea.
Pride on suurin syy venäjän hyökkäykselle, enkä ihmettele yhtään.
Pride on syypää satojen tuhansien miesten kuolemaan.
Sitten kun on meidän vuoro, ylimieliset pridettäjät todellakin laitetaan etulinjaan ottamaan lyijyä.
Bober kurwa.
ei se mitään tasaarvoa ole että mielivaltasesti päätetään kuka saa osallistua ja tehdään vielä kieltäminen ilkeesti median kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies ja Pride ei ole pariin kymmeneen vuoteen liittynyt mitenkään meikäläisiin. Se on joukko trans/polyamoris/vammaislesbojen ja hyvesignaloivien heterotätien näyttäytymistilaisuuksia.
Miksi sellaista ei saisi olla? Homous ei ole enää sairaus tai rikos. Se alkaa olla hyväksyttyä yms. Miksi homot alkaa sitten dissamaan muita? Niitä, jotka eivät ole vielä saaneet hyväksyntää tässä maailmassa?
koska homot taisteli oikeutensa nää varasti ne omiin tarkotuksiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys ja ahneus. Raha ja valta. Kostonhimo ja viha.
Siinäpä nämä pride porukan aatteet pähkinänkuoressa.
Pride tukee Hamasia. Tukeeko Hamas Pridea?
Ylpeys menee lankeamuksen edellä.
Ylimielisyysmarssijoille koko planeetta on heidän hiekkalaatikkonsa. Kakataan ylpeästi keskelle katua.
Vierailija kirjoitti:
tavallaan kun israel maksaa pridelle ne tuki rahat :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero. En ymmärrä pridea.
Ja me heterot saamme olla ylpeitä!
Vierailija kirjoitti:
Tukee. Ne antaa degeneroituneille homoille ja muille friikeille ilmatukea, nimittäin lennättämällä niitä katoilta alas. Mikä sinällään on kyllä ihan oikein ja helvetin luonnollista. Siinä kohtaa olen musulimaanien kanssa samaa mieltä, vaikka mitään muuta en niistä hyväksy.
Never. Tasa-arvoa kannatan kaikessa, mutta tämä juttu on väärissä käsissä,
Pride on vastoin arvojani. En tue. Mutta siellähän marssivat, ihan sama mulle.
Lakatkaa kiusaamasta normaaleja.