Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet tullut silmät ristissä kovan työvuoden jälkeen lomalle mökille viiden tunnin ajomatkan päähän. Aamulla

Vierailija
21.06.2024 |

Pihaan kaartaa tenniskaverisi perheineen, joka on ollut mökillänne kerran 10 v sitten, ja oli vaivaannuttavaa. He iskevät tiskiin kaksi kauppakassillista ruokaa ja toteavat riemuissaan, että tulivat yllätysvierailulle viettämään juhannusta, kun ei olla pitkään aikaan nähty.

Mitä teet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahdu. Eivät he edes tietäisi missä mökkimme on. Ja jos tietäisivätkin, eivät pääsisi sinne ilman apuamme. 

Vierailija
22/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hullu tulisi mökille kutsumattomana.

Palstalta saa sen käsityksen, että sellaista tapahtuu joka kesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei ole olemassa raskasta työvuotta. Nautin heti kun laitan duunin oven kiinni.

Siinäpähän kaartavat, tuossa on korjattavaa, senkun menette tekemään.

Jälkikasvulle ruuanlaittoa ja perunapenkin kitkemistä. Vene pitää tervata ja talvipuut hakata.

Varmaan älyävät lähteä hyvissä ajoin ennen iltaruuhkaa.

Vierailija
24/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyydän teitä poistumaan", jos ei mene perille:"käsken teitä poistumaan" jos sekään ei auta, tilataan paikalle viranomaisapua poistamaan. Kun sanotaan ei, se tarkoittaa yksiselitteisesti ei, olkoon joulu tai juhannus.

Vierailija
25/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tule kutsumatta toisen mökille juhannuksena, 

Uskaltaisin sanoa, että totuus on tarua ihmeellisempää. Ap

Vain kaltaisellesi ääliölle, ei meille muille, joilla on selkäranka ja uskallus sanoa! Olen mökkellytkoko ikäni, olen nyt 69 v, kertaakaan ei mökille ole tullut kukaan kutsumatta, eikä tule. Mutta liikutkin vain sivistyneissä piireissä 

Vierailija
26/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs kiva taidan todeta. Yksi voi pestä ikkunoita, pari muuta harventaa metsää, joku kitkee rikkaruohoja ja kastelee kaikki pellolla oleva marjapensaat noin ensialkuun. Sitten voidaankin alkaa maalata ikkunanpokia ja harventamaan taimikkoa ja sitten....Hei joko te lähditte!

Vierailija
27/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tässä tarinassa toivat 2 kassillista ruokaa! Yleensä näissä stooreissa vieraat tulevat tyhjin käsin.  

Vierailija
28/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tule kutsumatta toisen mökille juhannuksena, 

Uskaltaisin sanoa, että totuus on tarua ihmeellisempää. Ap

Vain kaltaisellesi ääliölle, ei meille muille, joilla on selkäranka ja uskallus sanoa! Olen mökkellytkoko ikäni, olen nyt 69 v, kertaakaan ei mökille ole tullut kukaan kutsumatta, eikä tule. Mutta liikutkin vain sivistyneissä piireissä 

Nyt hämmästyn. Ajattelitko, että aloitus oli tapahtunut minulle oikeasti? Ap

Vierailija
29/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mökki on saaressa. Ei tule paljoa yllätyskaartelijoita autolla mökin pihaan :)

Vierailija
30/30 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on vanha vitsi, että vieraat laitettaisiin töitä tekemään ja huusin alusta tyhjentämään. Eiköhän mökitkin ole siivottu ja puunattu juhannukseksi ja entä kun vieras ei mene töihin. Hän itsuu parhaaseen nojatuoliin ja avaa oluen? 

Tällaista tuskin sinänsä tapahtuu edes, koska kukaan, kenellä on varaa ostaa ne kaksi kassillista ruokaa, ei tule toisen mökille kutsumatta. Hänellä on varmaan rahaa mökin vuokraamiseenkin tai johonkin muuhun majoitukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi