Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niitä mökille ujuttautujia oikeasti olemassa?

Vierailija
20.06.2024 |

Onnistuiko joku ujuttautumaan mökillesi?

Epäilen että nämä jutut ujuttautujista on urbaanilegendaa. Ei niitä taida enää oikeasti olla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla valtaosa noista jutuista on keksittyjä. Kyllä yleensä kutsutaan ja sitten mennään jos mennään.

Vierailija
2/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurelta osin kuvitelmaa. Joku yksittäistapaus saattaa joskus olla, ja hänkin vain pikaisesti pistäytyy vaikka kahvilla ohi kulkiessaan. Yleensä vain kutsusta mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on ja riittää. 

Vierailija
4/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Kysyin ystävältä jo talvella, voisinko tulla juhannukseksi hänen mökilleen. Se sopi ja kiva niin, mutta en olisi loukkaantunut, jos ei olisi sopinut.

Vierailija
5/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mökki 8 vuotta. Kukaan ei ole tullut kutsumatta koskaan. Aina soittavat  että sopiiko tulla kuten nyt juhannuksenakin kysyivät kuukausi sitten että saako tulla viettää juhannusta mökille. Kaverit tuo omat ruokansa ja juomansa aina.

Vierailija
6/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut mökki 8 vuotta. Kukaan ei ole tullut kutsumatta koskaan. Aina soittavat  että sopiiko tulla kuten nyt juhannuksenakin kysyivät kuukausi sitten että saako tulla viettää juhannusta mökille. Kaverit tuo omat ruokansa ja juomansa aina.

Järkyttävä lokki kun tulee juhannuksena toisen mökille. Häiritsemään juhannusta.

Vierailija
7/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mökille ei ole kukaan tullut ilman lupaa 30 vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan