Juhannusostoksista näkee mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluu
Kommentit (148)
Jussina näyttää kaikki kuuluvan samaa luokkaan😋. Terveisin kaupan kassa!
Kokonaisen punalappubroilerin uuniin, savulohta 1/2kg, vihreitä ja punaisia kasviksia, jäätelöä, juomat hain Virosta.
3 konttia koffia, makkara paketti (iso), sämpylä pussi, lauantai makkara pötkö, maksa makkaraa, cokista 2 päkki, makarooni pussi, jauheliha, tonnikalaa 3 tölkkiä, voi, lapsille karkkia ja jätskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohifileen savustusta varten, possun sisäfilettä, varhaispottuja, nakkeja, lihapullia, herkkusieniä, salaattitarpeet, jäätelöä.
Varhaisperunat ovat raakoja perunoita, kuka hullu niitä syö.
Hölmö, nehän kypsennetään aina, yleensä keittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne yhteiskuntaluokan analyysit viipyvät? Kerroin jo ostokseni.
Niin, minäkin odotan!
T. se joka ei ostanut mitään, en käynyt edes kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tomaattia, kurkkua, jääsalaattia, juustoa, banaania, muroja, mehukeittoa, suklaata, leipää.
Yhteiskuntaluokka?
Mehukeitto paljastaa juntin!
Vierailija kirjoitti:
Kaviaaria, ankan maksaa, kolmisen kiloa lohta, naudan entrecotea ja salaatteja cittarin palvelutiskiltä.
Kaviaaria cittarista?
Vierailija kirjoitti:
3 konttia koffia, makkara paketti (iso), sämpylä pussi, lauantai makkara pötkö, maksa makkaraa, cokista 2 päkki, makarooni pussi, jauheliha, tonnikalaa 3 tölkkiä, voi, lapsille karkkia ja jätskiä.
Alkosta viina pullo ja vaimolle 2 hana pakkausta.
Eikä näe, koska minua ei kiinnosta grillata mitään sisälihapihvejä tai lipitellä viinejä.
Meillä riittää hodut, ranet, lihapullat, pari salaattia, mansikkakakku, kahvi ja limppari.
Me ei olla käyty vielä juhannusostoksilla, mennään vasta tänään. Meidän juhannusperinne on ulkona uunissa paistetut pizzat. Jokainen saa koota omansa, eli ostetaan paljon eri täytteitä. Lisäksi grillataan kasviksia, kanaa, lihaa ja makkaraa. Ja sitten vielä herkkuja, sipsejä ja karkkia.
Marin-kassleria ja valkkaritönkkiä 3 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Eikä näe, koska minua ei kiinnosta grillata mitään sisälihapihvejä tai lipitellä viinejä.
Meillä riittää hodut, ranet, lihapullat, pari salaattia, mansikkakakku, kahvi ja limppari.
Eikös ne ole ranut, ei ranet?
Vierailija kirjoitti:
Mulle juhannussimaa! Parasta!
Mä oon Juhannussima. Viimeksi tänä aamuna! Oli parasta!
Pirjo
Teltta, makuupussi, mansikoita, kermavaahto, evästarvikkeita, shampanjaa, thermacell,
Eilen paprikaa, kurkkua, jugurttia, maitorahkaa, pipourijuustoa, feikkifetaa, 1 kg lihaa 24 euroa suoraan tuottajalta kaikki. Tänään meillä on lounaaksi täytetyt paprikat ja illalla paistetaan vohveleita. Huomenna grillataan tuo liha ja tehdään lohkoperunat ja vihersalaatti. Kesäkurpitsaa käyn vielä tänään kaupasta huomiseksi ja varmaan ostan perunalastuja ja pähkinöitä. Alkoholia en juo.
Kohta käyn cittarissa ja meinaan ostaa 15 e jäätelöitä kun ovat sopivasti lempijätskini alessa plussakortilla
Atrian käristettä, vihanneksia, juustoja, sieniä ja lohta. Alkosta erikoioluita ja pullo Lagavulinia. Lihaa pakkanen täynnä.
Vassari ostaa vain spagettia ja ketsuppia.
Varhaisperunat ovat raakoja perunoita, kuka hullu niitä syö.