Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nää läskit ei lähde ikinä!!! (tsemppiä kaivataan...)

Vierailija
30.01.2007 |

-2,2kg/4viikkoa. Hidasta, niin hidasta... Herkkupäivä kerran viikossa ja aikataulun puitteissa liikuntaa (tänään hikijumppa 60min) mutta ' tiukassa' nuo makkarat on :(

Onko mitään toivoa olla vuoden loppuun mennessä -25kg kevyempi? Tai kesään mennessä -15kg?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sittenhän se paino vasta putoaakin...

Vierailija
2/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älyttömän tiukka aikataulu sinulla on! Voi olla, että jos saatkin ne nopeasti pois, niin takas tulee yhtä nopeasti! Tsempiksi kirjoitan omasta laihtumiskokemuksestani. Olen ollut reilusti ylipainoinen koko aikuisikäni - olen nyt nelikymppinen. Itse olen laihtunut n. 18 kg korkeimmasta painostani reilussa vuodessa ja toivon todella, että eivät takaisin tule. Mieti itsellesi sopivin tapa laihtua - mikä toimii sinulla! Itse olen laihduttanut vähentämällä hiilihydraatteja. En kuitenkaan varsinaisesti karppaa - en siis vedä itseäni ketoasidoosiin. Syön joka päivä myös hiilihydraatteja jossakin muodossa. Minulla ei toimi lautasmalli - siinä on liikaa hiilihydraatteja. Minulla selkeästi ongelma juuri sokeriaineenvaihdunnassa, johon hiilihydraatit vaikuttaa. Olen todella paljon vähentänyt just perunasta/pastasta/riisistä ja leivästä - leipänä vain ruisleipää. Olen myös pitkään käyttänyt päivittäin Gefilustuotteita jossakin muodossa - auttoi todella kovasti mahantoimintaan ja siis aineenvaihduntaan. Vettä reilusti, hedelmiä. Proteiinia reilusti - voi valita toki eläinkunnan puolelta, mutta kannattaa ajatella ainakin joskus myös eläinperäisten rasvojen terveysvaikutuksia. Soijaproteiini ok. Olen itse huomannut, että paino putoaa paremmin, jos iltahiukomiseen ottaa pienen palan juustoa tai leikkelettä - leivänpäälliset siis ILMAN LEIPÄÄ! Masentavinta laihtumisessa on, että ensimmäiset 5 kg eivät oikeastaan näy missään tai ainakaan muille! Ja vähän vitsinä voi sanoa, että paino lähtee väärästä paikasta eli tissit kutistuu silmissä, mutta muut makkarat istuu sitkeässä. Inhoan liikuntaa - en siis harrasta mitään liikuntaa. Kyllä sinäkin pystyt, kun minäkin olen pystynyt! Tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sinäkin pystyt, kun minäkin olen pystynyt! Tsemppiä!!!

Aikatauluni ei ole mitenkään ehdoton. Tärkeintä on päästä näistä makkaroista [b]lopullisesti[/b]! Tuntuu vaan ettei mitään tapahdu :( No alaspäin paino kuitenkin koko ajan menee (lienee pääasia), mutta eihän se näissä ihroissa mihinkään vielä näy.

ap

Vierailija
4/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun läskit lähtee ja tilalle tulee lihasta, alkaa peilistä näkymään ihan varmasti tuloksia. Jatka vaan samaan malliin.

Suuremmalla lihasmassalla kulutat levossakin enemmän energiaa, ja siten pysyvä painonhallinta on paljon helpompaa.

Vierailija
5/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotuksessa tulee kaikille jumituksia. Motivaation säilyttämiseksi kannattaisi tarkkailla myös ympärysmittoja. Vaaka tulee usein mittanauhan jäljessä.

Vierailija
6/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasva palaa silti, kunhan vain jatkat liikuntaa ja kohtuullista ruokavaliota. Paino ei laske tasaisesti, vaan portaittain. Pienen jumin jälkeen tulee taas vähän isompi pudotus kerralla.

Vierailija
7/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä mielessä, että laihtuminen tuntuu junnaavan paikoillaan.

Mulla puuttuu tavoitteesta enää 3 kiloa, mutta vaaka ei ole heilahtanutkaan kuukauteen. En tiedä enää itsekään mitä teen väärin, koska käyn kävelyllä joka päivä (3 kertaa viikossa hikilenkillä) ja jumppaan kolmesti viikossa. Pidän herkkkupäivän kerran viikossa, jolloin syön pussillisen karkkia, mutta muuten syön terveellisesti. (ja tuosta karkkipussista en luovu, vaikka mikä olisi)

Mutta nuo viimeiset kilot tuntuvat juuttuneen takapuoleen pysyvästi.

Vierailija
8/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatehuoneessa jemmassa sellaisia alesta ostettuja " sitten joskus" pidettäviä housuja ja hameita (numeron, pari liian pieniä). Näitä kokeilen silloin tällöin matkan varrella ja hitsi, pari niistä mahtuu jo!!!! Kokeilepa tätä keinoa sen punnituksen sijaan!

Vierailija
9/9 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan