Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankeuden huippu: Prismasta marinoitua kassleria, Alkosta viinipönikkä ja hyttysparveen grillaamaan

Vierailija
20.06.2024 |

Herran kiitos ei ole pakko tuollaiseen enää osallistua. Oli aika jolloin oli pakko. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun miksi suostua tuommoiseen. Alkosta saa erilaisia juomia ja ne voi viilentääkin, jos se maistuu? Kassleria en tietääkseni ole ikinä syönyt ja olen pärjännyt juhannukseni. Off kierukat ja Thermacell on keksitty, eipä kiusaa hyttyset.

Vaaleaa jääkylmää sangriaa kannuun, lohisalaattia ja eikun uima-altaalle. Tai mähän olen jo siellä, se alko vapaat nyt.

Vierailija
22/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus on Suomessa junttien juhla. Luojan kiitos meillä on täällä kaupungissa kiva, pidennetty viikonloppu mukavuuksien äärellä hyvän ruuan ja juoman kera. Juhannusperinteenä on arvonta hukkuneiden määrästä: lähimpään veikannut voittaa kuohuviinipullon. Hyvää juhannusta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi repäistä ja tehdä juhannuksena sitä mitä itse haluaa.

Vierailija
24/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on Suomessa junttien juhla. Luojan kiitos meillä on täällä kaupungissa kiva, pidennetty viikonloppu mukavuuksien äärellä hyvän ruuan ja juoman kera. Juhannusperinteenä on arvonta hukkuneiden määrästä: lähimpään veikannut voittaa kuohuviinipullon. Hyvää juhannusta! :)

Ootte aika sadistista porukkaa. 

Vierailija
25/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin juntti kuin kuoleenkiilto silmissä. :D Osallistuuko lapsetkin? Onko teillä valmiit kupongit vai kenties appi? Vähän kiinnoistuin itsekin.. Damn.

Vierailija
26/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5/5

Ja ne saatanan vakuumimaissit. 

Nämähän on herkkua kun hiiligrillillä grillaa ja voitelee reilusti voilla. Rysyille ei maistu kun heillä on se voiton päivä monta kertaa vuodessa :D

Kai tiedät että maissia ei sitten lasketa päivän puolen kilon kasviksiin?

Vierailija
27/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianliha EI SOVI grillaamiseen. Ainoa tapa nauttia sitä on hitaasti ja pitkään kypsennettynä. 

Vierailija
28/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmisillä riittää tätä negatiivisuutta?

Luulen, että heillä on liian vähän mielekkäitä ihmiskontakteja.

Opiskeluaika oli parasta aikaa. Joka päivä valoisat luokkahuoneet ja uudet keskustelu aina random-ihmisten kanssa tuntien välissä. Talvet meni että hurahti. Moni sanoi että 40-kyppisenä alkaa masentamaan yksinäisyys ja pimeysl, vaikka järkeä on päässä tuplasti.

Vierailija
29/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä viinipönikkää ei tarvitse hakea Alkosta, vaan sen saa Prismasta samalla reissulla!

Vierailija
30/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmisillä riittää tätä negatiivisuutta?

Luulen, että heillä on liian vähän mielekkäitä ihmiskontakteja.

Jotkut valittavat ihan vaan tavan vuoksi.

Vierailija
31/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sitä rypsiöljyä hieman sivelemällä iholle niin pysyy hyttyset pois.

Vierailija
32/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava avaus, juuri nimittäin hain s-marketista herkkumarinoitua kassleria ja Alkosta tönikän. Nyt sihahti haalea päärynäsiideri auki ja ajattelin logata tänne lukemaan älykkäitä keskusteluja. 

Huomenna ajetaan 3h nissanilla että päästään palelemaan ja seuraamaan että polttaako siskonmies tällä kertaa itsensä vai saunan, vai leikkaako peukalonsa irti vihtaa kännissä tehdessään. Näitä kaikkia on nähty 

Toivottavasti ei ole lapsia paikalla seuraamasa hassunhauskaa setämiesörvellystä. 🥶

Vierailija
33/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sitä rypsiöljyä hieman sivelemällä iholle niin pysyy hyttyset pois.

Ei se auta. Hiilidioksidi houkuttelee hyttysiä.

Vierailija
34/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ankeuden huippu musta olis kuitenkin se, että ei olis varaa hankkia edes kasleria ja sitä pönikkää.

Vierailija
35/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5/5

Ja ne saatanan vakuumimaissit. 

Nämähän on herkkua kun hiiligrillillä grillaa ja voitelee reilusti voilla. Rysyille ei maistu kun heillä on se voiton päivä monta kertaa vuodessa :D

Kai tiedät että maissia ei sitten lasketa päivän puolen kilon kasviksiin?

Miten tämä mihinkäään liittyy?

Vierailija
36/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitä viinipönikkää ei tarvitse hakea Alkosta, vaan sen saa Prismasta samalla reissulla!

Sai sieltä limua ennenkin.

Vierailija
37/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan valmiiksi grillattua ja siitä ei ole vaivaa. Meillä ei niin suuria juttuja kahdelle laiteta. Äsken nautittiin lahapiirakasta, kun en oo koko vuonna niitä ostanut. En alkoholia juo, joten nyt myös ihan uutta kotikaljaa, missä ei ole prosentteja, no lounaspöydän kotikaljaa oon juonut ja se on hyvää.

Ei meillä mitään ihmeellistä, on tietty tärkeää juhlistaa juhannusta jos on nuori, mutta minä olen tyytyväinen kun syöttelen lintuja pihassa, nyt vaan varpusia kaksi liikkeellä.

Ruokaa on siis grillilihasta lenkkimakkaraan ja italiansalaattia jos maistuu.

Hyvää Juhannusta.

Kallä niitä juhannuksia vielä on tulossa.

Vierailija
38/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmintä laatikkovalkkaria 🤮

Sitä halvinta.

Vierailija
39/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sianliha EI SOVI grillaamiseen. Ainoa tapa nauttia sitä on hitaasti ja pitkään kypsennettynä. 

Mutta rasvaista kohtaa kassleria voi grillata, muuten on liian kuivaa.

Mutta muistan lukeneeni, että sianlihaa pitää keittää jonkin aikaa ensin. En ole tehnyt, mutta voi osan lihaa kokeilla.

En grillaa lihaa lihan muodossa kun minulta se ei onnistu. kuivia kannikoita niistä tulee, eikä ne maistu.

Vierailija
40/45 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän