Tytär haluaa malliksi
Onko mitään toivoa?
Miten selittäisin hänelle että mallin ura on lyhyt ja raaka eikä hän minnekkään Pariisiin tule pääsemään.
Onko näillä mitoilla edes toivoa?
173cm
46kg
Mitä tekisin asian suhteen
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan, että alalla on sata miljardia muutakin teinityttöä, jonka unelma on olla malli.
Maapallon asukasluku on noin 8 miljardia, 100 miljardia on kyllä melko vahvasti liioiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt ja liian painava.
Pitää siis olla 185 cm ja 35 kg? Niin kuin sinun tyttäresi?
Naurettavaa provosoitumista. Et osannut edes sanoa, minkä painoinen 185-senttisen pitäisi olla.
No minusta Ap olet oikeilla jäljillä jos olet valmis keskustelemaan ja puhumaan nuoren kanssa siitä mitä tai millainen "mallin ura" tai mallina toimiminen saattaisi olla.
Ottamatta kantaa nyt tarkemmin siihen, mitä kaikkea mahd. huippumallina toimiminen vaatii ja kuinka sellaiseksi etenee vain hyvin harva jne niin ei mallin uraa tai paremmin mallins toimimidta välttämättä kokonaan kannata hylätä.
Toki tilanne on varmasti enemmän ja vähemmän toinen kuin silloin kun itse opiskelin yliopistolla. Saatoin silloin tutustua kanssa opiskelijoihin, joista jokunen toimi opintojensa ohessa mm.valokuvamallina. - Eivät nämä työt heistä rikkaita tehnyt (, mikäpä tekisi?) mutta elämäntilanteeseensa suhteuttuna verraten kivasti. Satunnaisesti paremminkin.
En muista kenenkään heistä aatelleen mallinuransa olevankaan loppuelämän juttu.
Uskovainen mies
Ennen oli enemmän muotinäytöksiä joihin tavallisemmatkin eri ikäiset ihmiset pääsi, oli hyvä kokeilla miltä mallin homma tuntuu, itse olin hiusmallina joskus, niissä oli annettava vapaat kädet kampaajille, jos haluaa pitää pitkät hiukset, niihin ei kannata mennä.
Aina saa haaveilla ja kannattaakin. Mallitoimistoon vain kyselemään töitä. Kyllä realiteetit tulee vastaan aikanaan.
Tuo on paino indeksin mukaan merkittävä alipaino
Neuvo tyttöä vilauttamaan kameroille jossain urheilukatsomossa.
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/4da63ea2-54f0-44ca-807a-b4f829f96374
No eiku aluksi se malliportfoolio. Siihen upponee tonni.
Toiseksi lähinnä hiukan bodatuille malleille lähinnä kysyntää, joten persusta, hartioita, hauiksia ja reisiä kasvattamaan että lihakset näkyvät hyvin ja vatsalihakset vähintään hyvin erottuvaan nelipakkikuntoon ennenkuin portfooliota tekee.
Ja eiku myymään alusvaatteita ja mitä ikinä pikaruokaa cittarit haluaa myydä. Kato nyt voit juoda kokista ja syödä karkkeja päivät pitkät ja edelleen olla "fitnessmalli" muodoissa. trolololol.
Provohan tämä taitaa olla, mutta reissu lääkärille mallitoimistoon sijaan olisi paikallaan, sillä nämä mitat viittaavat vaaralliseen alipainoon. Pituudella 173 cm ja painolla 46 kg naisen painoindeksi (BMI) on 15,4, mikä on huomattavasti alipainon rajan (18,5) alapuolella. Alipaino voi aiheuttaa vakavia terveysongelmia, kuten heikentynyttä immuunijärjestelmää, luuston haurastumista, ravitsemuspuutoksia, ja hormonitasapainon häiriöitä.
Olen itsekkin ollut hieman huomissani hänen painostaan mutta hoikkuus on meillä geeneissä
Ap
Anna yrittää, profiilia vaan Instaan ja tarjoamaan itseään mallitoimistoille. Nykyään on paljon erilaisia malleja runwaylläkin, joten pituus ei välttämättä ole este.
Ja jos hommat ei kiinnostakaan lopulta niin on kuitenkin yrittänyt. Yrittämättä jättäminen jää kalvamaan ja kaikki tollainen mene kunnon töihin siivoajaksi tyttö!!1 on superankea lähestymistapa unelmille :D
Tyttö kylla aikoo opiskella lääkäriksi samalla ja todennäköisesti kasvaa vielä pari senttlä
Ap
Siitä vaan mallitoimistoon yhteys. Mutta harva malli elättää sillä itsensä vaan ovat ihan palkkatöissä muualla, eli painota tyttärelle että opiskella pitää siinä sivussa.
Onlyfans malliksi pääsee, jos ei muualle.
Anna tytön yrittää päästä muotimalliksi. Tiettyjä nuorille markkinoituja huijauksia kannattaa kuitenkin varoa ns. mallikurssit ja tietyt valokuvaajat jotka laskuttuvat wannabe-malleilta isoja rahoja valokuvaportfoliosta lupaillen kontakteja muotimaailmasta joita ei tule olemaan.
Itse harrastan valokuvausta ja olen joskus miettinyt, että voisi olla kivaa kokeilla joskus kuvata ihmisiä esim. muotokuviin.
Painon pitäisi olla 53 ja 50 välillä. On liian laiha. Voi olla sairas, sairaita ei oteta.