Ero ei helpottanut oloa
Erosin yli 20v suhteesta syksyllä. En ole päässyt erosta yli. Ex päässyt hyvin oman elämänsä alkuun. Rahaa jää ja muutenkin menee hyvin. Tiedän koska laitetaan viestiä toisille. On muuttunut, kuntoilee ja elää terveellisesti. Asuu toisen lapsen kanssa joten ei tarvitse yksin asua kuten mun. Itse kärsin mt ongelmista, ja asun yksin, en ole töissä ei kavereita ja huonossa kaupungissa asun. Rahaa ei ole kuin vähän elämiseen. Rakkauselämä kuollutta. Itkettää. Oon jumiuunut kotiinin seinien sisälle. Välillä on päiviä etten käy edes ulkona tai missään. Ja olen ammatiavun piirissä ollut jo vuosia. Otin itse eron kun ajattelin että elämä muuttuisi paremmaksi ja saisin paremman parisuhteen. Niin ei olw käynyt. Nykypäivän deittikulttuuri on raadollista varsinkin jos ei töissä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda exä hetkeksi ja mieti miten voit parantaa omaa tilannettasi? Älä käytä energiaa sen miettimiseen että toisilla menee paremmin, sillä saat vain itsesi vielä kurjempaan jamaan.
Nauti siitä että sinulla on aikaa jota työssäkäyvillä ei ole. Aloita siitä että teet asioita joihin ei kulu rahaa: ulkoile mahdollisimman paljon, kuntoile vaikka youtube-videoiden avulla (10 minuuttiakin riittää!), käy kirjastossa (suosittelen kirjaa Onnellisuuden yhtälö : ohjelmoi itsesi tyytyväiseksi).
Eron käsittelyyn voi mennä vuosiakin, olisiko kaupungissasi eroryhmää johon voisit mennä? Seurakunnissa niitä ainakin järjesteteään eikä maksa mitään.
Helppo typerä vastaus.
Jätä täysin omaan arvoonsa (ei arvoa).
Tuossa voi oikeasti mennä monia vuosia ja jos olet iäkkäämpi, ilmeis
EI tuohon ole mitään parannuskeinoja.
Tämä jättämäsi ihminen on osa sinua loppuelämäsi.
Tulet kitumaan vuosia, lopulta pärjäät, turrut.
Et pysty parisuhteeseen enää, koska rakkaudesta luovuit, halusit luopua, luovuttamalla.
Etkä kunnioita edes itseäsi enää samalla tavalla. Omakuvasi murskaantui.
Tsemppiä AP! En oikein usko että takaisin yhteen palaaminen olisi hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et usko?
Ap
Jonkun katkeran miehen satu tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et usko?
Ap
Sun miehesi ansaitsee parempaa. Mieleltään terveen vaimon.
Itse vatvoin pitkään, onko ero virhe. No ei ollut. Itse asiassa hämmästyin, kuinka hyvää elämästäni on tullut. Olen onnellisempi kuin vuosiin.
Kävi niin että luulit ongelmiesi johtuvan parisuhteesta mutta ne eivät johtuneet. Parempi olisi ollut pysyä suhteessa.