Deittailu, kun en jaksa olla kiinnostunut, miehiä tulee ovista ja ikkunoista hakemaan parisuhdetta :D
Minulla on ollut hieman sudänsuruja erään päättyneen tapailun jälkeen, enkä ole oikein tosissaan jaksanut olla kiinnostunut kenestäkään. Olen kyllä tavannut muutamaa ihmistä.
Nyt miehet jotka olen jo joskus tavannut ottaa yhteyttä ja he haluavat nimenomaan ihan parisuhteen kanssani. Tapasimme joskus, mutta sain tunteen että he hakevat vain jotain kevyttä.
Nyt kun minä en oikein tiedä mitä haluan, minua pyydetään viikonloppureisuusn ja ehdotetaan vaikka mitä. On se jännä ilmiö kun vahingossa leikkii saavuttamatonta XD
Kommentit (53)
Älä luule liikoja. Ne eivät ole löytänee muuta ja muistivat sinut. Olet ns hätävara ja he epätoivoisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näytät pantavalta ja helpolta.
Silloinko sitä parisuhdetta halutaan?? Ja halutaan viettää juhannusta yhdessä. Pyydetään lapsuudenkotiin kylään, missä lapsuudenkavereita.
Ap
Parisuhde on vain savuverho kun haluavat panna.
Seli seli. Luuletko todella että en naisena osaa erottaa näitä.
Selvästi et osaa. Paras valehtelija pääsee siis sinua ensimmäisenä tuikkaamaan.
Pantava ja helppo, muuta ei tarvita. Toista se on kiltti miehellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.
Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty.
Ei ole missään määrin normaalia että lähikaupassa isketään. Edes huippukaunista serkkuani (missifinalisti ja malli) ei lähestytä K-Marketissa, joku raja nyt liioitteluunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on naisilla että miehiä tulee ovista ja ikkunoista.
Harvemmin savupiipusta tai seinän läpi kuitenkaan.
Jos on kiinnostava nainen niin mies tulee vaikka savupiipusta.
Jos ei ovi aukene, niin eukko saa rassata röörinsä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.
Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty.
Ei ole missään määrin normaalia että lähikaupassa isketään. Edes huippukaunista serkkuani (missifinalisti ja malli) ei lähestytä K-Marketissa, joku raja nyt liioitteluunkin.
Se onkin liian hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippukaunis malli onkin miehistä pelottava. Pantavaa ja helposti antavan näköistä sen sijaan lähestytään vaikka marketissa.
Entäs tämä sitten: Olen kauniimman puoleinen ja hoikka, mutta minua ei lähesty ikinä kukaan mies. Sen sijaan silloin, kun olen liikkeellä sukulaislasten kanssa, saan kasapäin katseita miehiltä. Olenko jotenkin vähemmän uhkaava ja helpommin lähestyttävä lasten kanssa?
Vastaan 25:lle, miehet pelkää ja inhoaa kauniita naisia. Se on nähty. Ystäväni on upea kaunotar hyvässä työssä ja sekös miehiä inhottaa. Rumat läskit haisevat kouvolatukat taas saa heti miehen, niitä kun ei kukaan vie nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin liian hyvännäk
Eli kauneuskin on nyt siten "paljon vikaa"? Tuossa väitetään että on ihan normaalia että naista kuin naista lähestytään kaikkialla koko ajan, ja että naisessa on "paljon vikaa" jos näin ei ole.
Kesä tekee miehistä optimisteja ja oppoturnisteja, kesäloma yksin pelottaa. Ei niitä sitten syksyllä taas voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä sitten: Olen kauniimman puoleinen ja hoikka, mutta minua ei lähesty ikinä kukaan mies. Sen sijaan silloin, kun olen liikkeellä sukulaislasten kanssa, saan kasapäin katseita miehiltä. Olenko jotenkin vähemmän uhkaava ja helpommin lähestyttävä lasten kanssa?
Lapset laskevat markkina-arvoasi. Miehet ajattelevat että onpas nätti YH jota voisi päästä vaikka pienen valheen varjolla pökkäämään.
Miehet tykkäävät piipittävistä hiirulaisista, marimekkonaisista tai jännänaisista. Kaikki muut ovat ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan 25:lle, miehet pelkää ja inhoaa kauniita naisia. Se on nähty. Ystäväni on upea kaunotar hyvässä työssä ja sekös miehiä inhottaa. Rumat läskit haisevat kouvolatukat taas saa heti miehen, niitä kun ei kukaan vie nenän edestä.
Välillä miehiä syytetään pinnallisuudesta ja välillä siitä etteivät ole. No, pääasia et miehissähän se vika on :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät piipittävistä hiirulaisista, marimekkonaisista tai jännänaisista. Kaikki muut ovat ulkopuolella.
Juu, ei ne nenänvartta pitkin katsovat ylpistelijänaiset oikein kiinnosta.
Miehiä selvästi syö mainetta niittävä somen 4b movement. Me tiedetään kyllä teidän leikkivän itkuisia lapsettomia tai tietämättömiä sinkkuja. Teette tätä näyttääksenne naisille kaapin paikan. Ei uppoo..
Vierailija kirjoitti:
Miehiä selvästi syö mainetta niittävä somen 4b movement. Me tiedetään kyllä teidän leikkivän itkuisia lapsettomia tai tietämättömiä sinkkuja. Teette tätä näyttääksenne naisille kaapin paikan. Ei uppoo..
Saatte katella niitä kaappejanne ihan rauhassa :D
Kyllä nainen saa olla melkoinen maahinen naamasta, tai valas vartaloltaan ettei kukaan mies heitä lähestyis. En kyllä näitä miehiä itse käsitä et miten niille kaiken maailman ällötykset kelpaa, mutta niin se on.
No pitäiskö sun tulla kehumaan sitten kun se parisuhde on plakkarissa? Eihän nuo sanat vielä todista mitään...
Ei ne mitään auta. Nimimerkillä on ja on aina ollut, ja ihan yksin saa elämää taivaltaa :D.