Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu, kun en jaksa olla kiinnostunut, miehiä tulee ovista ja ikkunoista hakemaan parisuhdetta :D

Vierailija
20.06.2024 |

Minulla on ollut hieman sudänsuruja erään päättyneen tapailun jälkeen, enkä ole oikein tosissaan jaksanut olla kiinnostunut kenestäkään. Olen kyllä tavannut muutamaa ihmistä.

Nyt miehet jotka olen jo joskus tavannut ottaa yhteyttä ja he haluavat nimenomaan ihan parisuhteen kanssani. Tapasimme joskus, mutta sain tunteen että he hakevat vain jotain kevyttä.

Nyt kun minä en oikein tiedä mitä haluan, minua pyydetään viikonloppureisuusn ja ehdotetaan vaikka mitä. On se jännä ilmiö kun vahingossa leikkii saavuttamatonta XD

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 25:lle, miehet pelkää ja inhoaa kauniita naisia. Se on nähty. Ystäväni on upea kaunotar hyvässä työssä ja sekös miehiä inhottaa. Rumat läskit haisevat kouvolatukat taas saa heti miehen, niitä kun ei kukaan vie nenän edestä. 

Läski kouvolatukka älyää antaa heti pyydettäessä eikä pelaile turhia pelejä.

Vierailija
42/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.

Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty. 

No en kyllä usko että tavallisia naisis miehet lähestyy kuin yöelämässä. Ei naisessa mitään vikaa ole jos miehet ei ruokskaupassa lähesty.

Minua ei ole lähestyneet edes yöelämässä. Mitähän vikaa minussa niin paljon sitten on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö toisin päin. Monilla naisilla kiinnostus loppuu siihen kun miehen kiinnostus alkaa ja mies ilmaisee sanoin ja teoin että haluaa suhteen. Siinä vaiheessa voi käydä niin että nainen alkaa epäilemään, ehkä mies ei olekaan niin hyvä saalis. Se viileys antaa ymmärtää että vientiä on. Kun taas ylenpalttinen kiinnostus antaa ymmärtää että kiinnostuneella ei ole vientiä.

Olen kuitenkin sitä mieltä että oikeasti hyvässä suhteessa molemmat pitävät siitä että kumpikin osoittaa kiinnostusta. Eikä siis oma kiinnostus häviä sen myötä että toinen kiinnostuu. Voi olla niin että joku hakee vain itsetunnon pönkitystä. Kun on saanut jonkun kiinnostuneeksi, on saanut mitä halusi ja siirtyy yrittämään samaa seuraavan kanssa.

Ei se kiinnostus mihinkään katoa silloin kun se on aitoa. Silloin on vain onnensa kukkuloilla jos saa tunteilleen vastakaikua. Jos olen mieheen ihastunut, ei mua ainakaan kiinnosta vaikkei hänellä olisi yhtään vientiä muualla. Se olisi jopa plussaa, sillä en ole koskaan pitänyt mistään kilpailuasetelmista, joissa minun pitäisi jotenkin todistaa olevani paras kaikista vaihtoehdoista.

Vierailija
44/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ilmiön huomasin kun tulin jätetyksi ensimmäisestä suhteestani ja olin aivan rikki, miehiä tuli joka puolelta. Ei mitään vanhoja tuttuja vaan miehiä, joita en koskaan ollut aiemmin nähnyt. Siis ei tarvinut kuin lähikaupassa niin joku oli jo kyselemässä treffeille tai kaverikseen festareille. Mielessä kävi että ovatko nämä jotain tuon tapailumiehen kavereita joita on kehottanut lähestymään minua, niin outoa se oli.

Aika perus me pahan tämä on. Saa aika paljon olla vikaa naisessa jos ei miehet lähesty. 

No en kyllä usko että tavallisia naisis miehet lähestyy kuin yöelämässä. Ei naisessa mitään vikaa ole jos miehet ei ruokskaupassa lähesty.

Minua ei ole lähestyneet edes yöelämässä. Mitähän vik

Hankala sanoa mutta varmasti paljonkin.

Vierailija
45/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen saa olla melkoinen maahinen naamasta, tai valas vartaloltaan ettei kukaan mies heitä lähestyis. En kyllä näitä miehiä itse käsitä et miten niille kaiken maailman ällötykset kelpaa, mutta niin se on. 

Ei pidä paikkaansa. Tunnen useita nättejä naisia joita ei todellakaan kukaan lähesty spontaanisti yhtään missään. Miksi tällaista itsekeksittyä harhaa pitää inttämällä inttää vuodesta toiseen tällä palstalla?

Vierailija
46/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, et välttämättä lue tätä, mutta mä siis rakastan sua vaikken tunne enkä ole nähnyt sua! Sun asenne on vaan niin ihana! :) Sulla on täydellinen aura! 

N40

Vierailija
47/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näytät pantavalta ja helpolta.

Silloinko sitä parisuhdetta halutaan?? Ja halutaan viettää juhannusta yhdessä. Pyydetään lapsuudenkotiin kylään, missä lapsuudenkavereita.

Et vieläkään ymmärtänyt. Meillä oli jo suhde, nyt he haluavat tutustua, tehdä asioita yhdessä ja haluavat parisuhteen.

Ap

Parisuhde on vain savuverho kun haluavat panna.

Seli seli. Luuletko todella että en naisena osaa erottaa näitä.

Selvästi et osaa. Paras valehtelija pääsee siis sinua ensimmäisenä tuikkaamaan.

Vierailija
48/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun itellä ei oo näkynyt yhtäkään kaksilahkeista nuunaamassa vuosiin. Viime kesänä terassilla joku yritti iskeä juttua, mutta ei kiinnostanut muuta kuin ystävyysmielessä se kaveri.ihan mukava kyllä olikin.

Vierailija
49/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantava ja helppo, muuta ei tarvita. Toista se on kiltti miehellä...

Kannattaa miehistyä jo.

Vierailija
50/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on taas varatun perässä :( 

Vierailija
51/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä selvästi syö mainetta niittävä somen 4b movement. Me tiedetään kyllä teidän leikkivän itkuisia lapsettomia tai tietämättömiä sinkkuja. Teette tätä näyttääksenne naisille kaapin paikan. Ei uppoo..

Tietääkö kukaan edes että mikä tämä 4b movement on? En ole ikinä kuullutkaan. Onko joku samanlainen kuin 4H kerho?

Vierailija
52/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko itket ihanuuttasi. Häivy.

T. Rumilus

Vierailija
53/53 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah aitoa suomalaisuutta jälleen kerran, uskomatonta kohdata itse-vertaisuutta koskaan. Oh.pidän suomalaisuudesta, oletan että olet oikein viehättävä, ettekö ole ? olet juu varmaan juu, uuh kuumaa sinistä verta tarjolla kaikille halukkaille. Oh,oikein runsaaasti pidän pitkälle viritetyn itsetunnon kuin viulunkielen omaavasta aidosta puhdasverisestä suomalaisesta.

EEEhh pidän oikein mukavasti ja runsaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi