Kuinka monta päivää olet vuodessa sairaslomalla töistä?
Itsellä ikää jo 40v ja en ole koskaan ollut töistä pois sairauden takia. Muutaman kerran olen ollut kovassa flunssassa, mutta silloin just on ollut vapaapäivät.
Kommentit (14)
lienee munkin luku. Enpä juuri sairasta, mutta tänä keväänä podin influenssaa ja siitä tuli 3 päivän poissaolo. Mutta se olikin vuoden sisällä ainoa laatuaan.
Keväällä ja syksyllä iskee nuhakuume ja niiden takia 1-3 päivää kerralla.
Lapsen jälkeen tuohon on tullut about 5 pv lisää. Onneksi on mummu olemassa, jolle voi lasta välillä viedä, kun muuten noita päiviä olisi paljon enemmän.
Mutta olenkin sairastanut paaaaljon tavallista enemmän. Nyt onneksi löytyi syykin ja hitaasti alkaa flunssatkin vähenemään.
Itsekin olen nimittäin alkanut sairastella aiempaa enemmän.
jos olen tulossa kipeäksi, pystyn myös vaihtamaan työvuoroa eikä saikkaria tule ollenkaan.
.. viimeisen vuoden aikana. Nelivuotias lapsenikaan ei ole sairastanut vuoteen ja yleisestikin sairauspoissaoloja on ollut vähän. Olen iloinen tästä, koska asiat voisivat olla toisinkin.
M
Nyt valitettavasti on tullut sairaspäiviä jo pari kymmentä. Näemmä perusterveellekin ja hyväkuntoiselle joskus osuu huono tuuri kohdalle:(
hain sairaslomaa vaan kun halusin lähteä mökille, reissuun
Sairaslomaa niin helppo saada
Hain myös saikkua kun työnantaja kävi ilkeäksi. Kyse hoitotyöstä
Ei yhtään huono omatunto
Itsekin olen nimittäin alkanut sairastella aiempaa enemmän.
Tänä vuonna en ole ollut sairaslomalla kertaakaan.
jos olen tulossa kipeäksi, pystyn myös vaihtamaan työvuoroa eikä saikkaria tule ollenkaan.
elätkö työllesi? missä sä oot töissä jos se niin kivaa on että kannattaa vapaa-aikansa uhrata työlle?
ihme marttyyreja täällä liikkeellä. Musta on ihan tyhmää että ihmiset raahautuu kaiken maailman flunssissa töihin tartuttamaan muita. Flunssa lähtee usein parin päivän lepäilyllä, jos töitä painaa hikihatussa niin varmaan kestää vähintään viikon jos ei kahtakin. Kyllä se on työnantajankin etu että ihmiset sairastaa kotonaan.
yhtään ja toisaalta työni on sellainen että saattaa joutua olemaan töissä vaikka olisi kuumetta.
elätkö työllesi? missä sä oot töissä jos se niin kivaa on että kannattaa vapaa-aikansa uhrata työlle?
ihme marttyyreja täällä liikkeellä. Musta on ihan tyhmää että ihmiset raahautuu kaiken maailman flunssissa töihin tartuttamaan muita. Flunssa lähtee usein parin päivän lepäilyllä, jos töitä painaa hikihatussa niin varmaan kestää vähintään viikon jos ei kahtakin. Kyllä se on työnantajankin etu että ihmiset sairastaa kotonaan.
keskimäärin varmaan 5-8 päivää / vuosi. Lapsen sairastelun takia joutuu sitten olemaan sillon tällön muutamia päiviä. onneksi mummot auttaa jos on töissä kova kiirus.
Yleensä pari-kolme flunssapäivää. Mutta huonoina vuosina (vakavia sairauksia kohdalle sattunut) kaksikin kuukautta. Samoin nelikymppinen.