Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häitä pidelly

Vierailija
19.06.2024 |

Mitä pidätte Robinin biisistä Häitä pidelly, minusta ihana, jää päähän soimaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Robinista ei ota selvää, onko poppari vai iskelmälaulaja vai mikä on. 

No miksi pitäisi mahtaa itsensä johonkin muottiin ja pysyä vain siinä jos haluaisi kokeilla erilaisia asioita? Älkää nyt jämähtäkö asioihin, hänkin on nyt aikuinen ihminen ja monipuolisuus on vain hyvä asia. Olin iloinen että on jälleen suomenkielistäkin musiikkia.

Mutta se ei kuulosta aidolta! Sepä se. Robbe ei ole menossa naimisiin vielä kymmeneen vuoteen. Toi on jonkun tuottajan märkäuni toi kappale. Iskelmätaivaalla olisi nyt tilaa. 

Ihan turhaa arvostelua alaspäin. Ei liity mitenkään edes koko aiheeseen. Keskitytään musiikkiin, sanoa tai laulaa voi ja saa mitä huvittaa

On varmasti kauheaa, kun taustavoimat ovat jyränneet menestystä. Kun koittaa tehdä ihan itse jotain, se on heiveröistä ja haurasta. Ihan muuta kuin se, mihin on istutettu. Ehkä tässä häitä on pidelly kappaleessa paistaa vitutus lähes kaikkeen. 

Vierailija
42/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pitäisi mahtaa itsensä johonkin muottiin ja pysyä vain siinä jos haluaisi kokeilla erilaisia asioita? Älkää nyt jämähtäkö asioihin, hänkin on nyt aikuinen ihminen ja monipuolisuus on vain hyvä asia. Olin iloinen että on jälleen suomenkielistäkin musiikkia.

Mutta se ei kuulosta aidolta! Sepä se. Robbe ei ole menossa naimisiin vielä kymmeneen vuoteen. Toi on jonkun tuottajan märkäuni toi kappale. Iskelmätaivaalla olisi nyt tilaa. 

Ihan turhaa arvostelua alaspäin. Ei liity mitenkään edes koko aiheeseen. Keskitytään musiikkiin, sanoa tai laulaa voi ja saa mitä huvittaa

No sinulla nyt ei tunnu paljoakaan olevan ymmärrystä erilaisista ihmisistä. Ei me kaikki olla noin suvaitsemattomia, liekö sitten sukupolvikysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa arvostelua alaspäin. Ei liity mitenkään edes koko aiheeseen. Keskitytään mu

Minä olen mielestäni hyvä ymmärtämään ihmisiä ja herkkänä ihmisenä epäaitous särähtää korvaan. On paljon ihmisiä, joille tuo kappale menee läpi. Mikäs siinä. 

Vierailija
44/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa arvostelua alaspäin. Ei liity mitenkään edes koko aiheeseen. Keskitytään mu

No paistakoon vai mitähän sieltä sinun mielestäsi pitäisi paistaa? Jotakin juuri sinulle ehkä jopa henkilökohtaisesti? Miten te olette näin lapsellisia typeryksiä nykyisin? V i tutuksessa on omat hienot elementtinsä ja se on kaikki tarpeellista.

Vierailija
45/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robben imago on hankala, kun kaikki on sillä näennäisesti hyvin. On kauhean kiltti ja kunnollinen. 

Ei siitä saa juopporenttua naistennaurattajaa, tarinankertojaa. 

Sitten on tietty Anne Mattila -tyyli, iskelmää. Anne Mattilallakin on näennäisti kaikki hyvin. 

Kapakoista ja huorista ne legendaariset tarinat tulee. Muu on satuilua. 

Sanotaanko nyt näin että mitä väliä ja kaikesta ymmärryksestäkin voi ammentaa kaikenlaista. Itse ymmärrän Robiniakin hyvin ja tykkäilen kuten olen alusta alkaen tykkäillytkin. Jotakin samaa henkeä meissä on.

Asiat, jotka jäävät elämään, ovat kyllä aitoja. Se on sen kirjailijan, runoilijan, taiteilijan tausta. Kun ihminen on elänyt ja kokenut sen, mistä kertoo, niin sen maistaa. 

Fuulata voi vain tiettyyn pisteeseen asti. 

Vierailija
46/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robben imago on hankala, kun kaikki on sillä näennäisesti hyvin. On kauhean kiltti ja kunnollinen. 

Ei siitä saa juopporenttua naistennaurattajaa, tarinankertojaa. 

Sitten on tietty Anne Mattila -tyyli, iskelmää. Anne Mattilallakin on näennäisti kaikki hyvin. 

Kapakoista ja huorista ne legendaariset tarinat tulee. Muu on satuilua. 

Sanotaanko nyt näin että mitä väliä ja kaikesta ymmärryksestäkin voi ammentaa kaikenlaista. Itse ymmärrän Robiniakin hyvin ja tykkäilen kuten olen alusta alkaen tykkäillytkin. Jotakin samaa henkeä meissä on.

Asiat, jotka jäävät elämään, ovat kyllä aitoja. Se on sen kirjailijan, runoilijan, taiteilijan tausta. Kun ihminen on elänyt ja kokenut sen, mistä kertoo, niin

Onko sinulla jokin henkilökohtainen ongelma häntä kohtaan? Anna ihmisten elää rauhassa vaikka sinullakin saa olla mielipiteitä. Osa meistä ymmärtää sitä Robiniakin.

Vierailija
47/48 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilma ja Onni 2.0.

Tämähän se. Alussa ja lopussa kaunista luonnon kuvausta. Onni Laukkanen = Antti Järvinen. Sama tuttu draaman kaari tuotuna nykypäivään.

Laukkanen ja syksy saa, mutta minä en.

Vierailija
48/48 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihana 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme