Paljonko ottaisit viinaa to-su mökkiryyppäjäisiin?
Riittääkö 1l vodkaa ja 10 0,5l olutta per päivä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hyvä määrä, jos jää yli niin nehän säilyy mökillä seuraavaan kertaan.
Sulla on sitten erilainen kulttuuri, oletko suomenruotsalainen?
Kaikki juodaan mitä on. Kaikki. Juodaan. Mitä. On.
Vierailija kirjoitti:
Ei se viina mutta veneestä kuseminen, se on vaarallista
Totta. Tästedes kustakoon housuun niin ei tule hukkumisia.
Punaviini ja kuohari pullo ja saunajuomaksi muutama siideri
Meillä on 2 kahden litran viinitonkkaa, valkoviiniä.
Itse en voi ottaa mitään, kun olen sairastellut. Mutta tytär perheineen tulee mökille juhannuksen viettoon.
Mies, tyttö ja vävy, lipittäköön viiniä, joka ikisellä lounaalla, päivällisellä ja saunan jälkeen, jos maistuu.
Otaksun, ettei toista viinitonkkaa edes avata. Ei maistu kellekään.
Mulle riittäisi 3 l valkkaripönikkä.
1 litra kirkasta tuntia kohden. Muutaman tunnin voit vähentää, jos aiot nukkua.
Ainakin pari laatikkoa kaljaa tai lonkeroa tai vastaavaa. Viinaa ei välttämättä tarvitse paljoa.
En pisaraakaan. Miksi ihmeessä pitäisi pilata juhannus juomalla.
En lähtisi mökkiryyppäjäisiin. Mökkiviikonloppuun ystävien kanssa ottaisin mukaan varmaan skumpan koko porukalle yhteiseksi ja pari-kolme saunaolutta.
Mä ottaisin pari viinitonkkaa, olutta pari laatikkoa, siideriä laatikon, sitä kirkasta ehkä 2l ja siihen vielä latrinkia päälle...
En tippaakaan mutta panisin teidän sammuneet vaimot toilettiluukkuun kun ne ovat sammuneet.
Yksi ministerin salkku per päivä. Ei mitää järkeä tollasessa ryypiskelyssä
Itselle vähän rahvaan oloinen setti tuo. Jotenkin moukkamainen.
Irlantilaista wiskiä pari kolme litraa kuulostaisi jo joltakin jos vain itselleni varaisin. Mutta jos nyt jonkun kivan naisen saisi seuraksi niin ehkä cavaa, baileysiä joitakin siidereitä ja muuta tyttömäistä.
Mä en juo enää Juhannuksena kun viime juhannuksena tuli kännissä ja läpällä harrasteltua erotiikkaa anopin kanssa. Riskit vähän liian suuret sillä voi loppua mökkeilyt siihen kun jäisin vaimokullalle kiinni ja mökki on hänen vanhempiensa.
Ottaisin kolme pulloa roseviiniä.
Ei se viina mutta veneestä kuseminen, se on vaarallista