Vaimolla onkin innie. Huomasin asian 21 yhteisen vuoden jälkeen.
Ajattelin aina, että vaimolla on outtie. Nyt tällä viikolla kun pantiin niin huomasin, että ei perhana, ihan selvä innie. Tuli jotenkin petetty olo, kun 21 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Kommentit (21)
No en nyt silleen oo kehdannut koskaan katsoa vaikka oon nuollut satoja kertoja.
Ap
Apteekissa neuvovat, jos ei lääkäriin uskalla mennä.
Aloittajalta tämän täytyy olla pelkkä provo. Eihän kukaan voi noin tyhmä olla!
En minäkään ole koskaan kuullutkaan. Kaikkea 'tarpeellista' sitä täältä palstalta oppiikin mitä tuskin ainakaan mä mistään muualta.
Ovatko nämä nyt 'niitä sukupuolielimiä' joita on henkilöillä joilla on molemmat ja sitten toisaalta niitä joita on rakenneltu 'kauneusleikkauksin' eli tuskin voivat olla 'koko elin' kaikessa laajuudessaan johon kuuluu myös toimiva kohtu, munasarjat ja -johtimet sun muut?
Kertokaa lisää jotta mekin joille koko tämä maailma on täysin vieras tiedämme sitten edes jotakin. Oppitunti - kiitos!
Innie - menee sisälle, niinkö? Out tie... joku ulkoinen osa? Riittikö mun mielikuvitus?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole koskaan kuullutkaan. Kaikkea 'tarpeellista' sitä täältä palstalta oppiikin mitä tuskin ainakaan mä mistään muualta.
Ovatko nämä nyt 'niitä sukupuolielimiä' joita on henkilöillä joilla on molemmat ja sitten toisaalta niitä joita on rakenneltu 'kauneusleikkauksin' eli tuskin voivat olla 'koko elin' kaikessa laajuudessaan johon kuuluu myös toimiva kohtu, munasarjat ja -johtimet sun muut?
Kertokaa lisää jotta mekin joille koko tämä maailma on täysin vieras tiedämme sitten edes jotakin. Oppitunti - kiitos!
Innie - menee sisälle, niinkö? Out tie... joku ulkoinen osa? Riittikö mun mielikuvitus?
Minullekin olivat tuntemattomia käsitteitä. Piti hakea netistä. Ovat navan muotoja, sisänapa ja ulkonapa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tuollainen näsäviisas pikkupoika juttuineen. Jauhaa samaa juttua ketjusta toiseen. Kai se siitä jotain nautintoa sitten saa. Sinkkuna elelee kuvaruudun ääressä. Naista sillä ei ole, koska kukaan täyspäinen nainen ei tuollaisen pässin kanssa pystyisi elämään.
Tuijottaa kuvaruudulta niitä ulkonevia häpyhuulia ja vatkaa samalla tattiaan. Viivapillun nähdessään sulkee silmänsä ja saa itkupotkuraivarin lattialla. Pippeli ei seiso kahteen vuorokauteen viivapillun nähtyään.
Mutta ennenkaikkea pitää itseään muita viisaampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin olivat tuntemattomia käsitteitä. Piti hakea netistä. Ovat navan muotoja, sisänapa ja ulkonapa.
Ja tää spede luulee puhuvansa pilluista vaikka kyseessä on napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tuollainen näsäviisas pikkupoika juttuineen. Jauhaa samaa juttua ketjusta toiseen. Kai se siitä jotain nautintoa sitten saa. Sinkkuna elelee kuvaruudun ääressä. Naista sillä ei ole, koska kukaan täyspäinen nainen ei tuollaisen pässin kanssa pystyisi elämään.
Tuijottaa kuvaruudulta niitä ulkonevia häpyhuulia ja vatkaa samalla tattiaan. Viivapillun nähdessään sulkee silmänsä ja saa itkupotkuraivarin lattialla. Pippeli ei seiso kahteen vuorokauteen viivapillun nähtyään.
Kuinka jollekin toisen fetissi voi olla noin raskas ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jollekin toisen fetissi voi olla noin raskas ongelma?
Fetissi ei todellakaan ole se ongelma. Ongelma on se, että jauhaa samaa asiaa jatkuvasti. Jos tietynlaiset pillut kiinnostaa, niin voi mennä ihan rauhassa harrastamaan niitä ja jättää muut rauhaan.
Vai onko fetissinä kuitenkin itse asiasta jauhaminen?
- Kerro sinä. Sinähän olet jauhanut M48:sta täällä jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt oikein horiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt oikein horiset?
Offtopicia. Ketju käsittelee viiivapilluja.
Kumpi sitten on parempaa, innie vai outtie? Onko toinen malli esim kireämpi tai märempi?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sitten on parempaa, innie vai outtie? Onko toinen malli esim kireämpi tai märempi?
Ei vulvan ulkomuodolla ole vaikutusta vaginan tuntumaan tai kostumiseen.
Tietenkin sitä kautta on jos mies osoittaa kiihoittuvansa nimenomaan inniestä niin kyllähän se innie-vulvallisen saa kostumaan.
Outiessa on enemmän pinta-alaa kosteille limakalvoille; innie on ehkä sittenkin helpommin kuivempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän kommentteja?
olen nainen enkä tiedä mikä on innie
Et sitten koskaan ole vaikka käynyt alakerrassa nuoleskelemassa, huh, vai oletko ollut silmät kiinni, sekä sormet tunnottomat.