Tajusin etten tule koskaan saamaan haluamani työtä
Koronan jälkeen yleistyneet massiiviset rekryprosessit käytännössä estävät sen. Minulla työnhaku on sen kuvattoman CV:n ja hakemuksen lähettäminen ja 1-2 haastattelua yksin tai ryhmässä mielummin paikan päällä. Psykologisiin testeihin suostun jos työpaikka on erityisen kiinnostava, työnantaja ymmärtää niiden rajoitteet ja testaaja todellakin on psykologi. Jos pyydetään jotain video-CV:tä niin se on sitten siinä.
Kommentit (10)
Yhteiskunta on käyttänyt huomattavasti rahaa koulutukseeni. Se valuu nyt hukkaan jos todellakin olen kortistossa lopun ikäni. Ei auta kuin olla pahoillani siitä.
Kenellä oikeasti on aikaa laittaa tunteja ja tunteja hakurumbaan ja ilmaisiin työnäytteisiin vieläpä yleensä päivisin?
Vierailija kirjoitti: Kenellä oikeasti on aikaa laittaa tunteja ja tunteja hakurumbaan ja ilmaisiin työnäytteisiin vieläpä yleensä päivisin?
Työttömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kenellä oikeasti on aikaa laittaa tunteja ja tunteja hakurumbaan ja ilmaisiin työnäytteisiin vieläpä yleensä päivisin?
Työttömällä.
No ei ole, työttömät herääkin vasta iltapäivällä tai illalla ja varmasti on parempaakin tekemistä kun käydä ilmaistöissä tai jotain vastenmielisiä hakurumbia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti: Kenellä oikeasti on aikaa laittaa tunteja ja tunteja hakurumbaan ja ilmaisiin työnäytteisiin vieläpä yleensä päivisin?
Työttömällä.
No ei ole, työttömät herääkin vasta iltapäivällä tai illalla ja varmasti on parempaakin tekemistä kun käydä ilmaistöissä tai jotain vastenmielisiä hakurumbia!
Ei enää. Aiemmin oli kääntää vuorokausirytmi helteellä mutta sitten hommasin ilmastointikoneen.
Älä nyt!Riikasta tuli ministeri vaikka hänellä ei ole minkäänlaista työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt!Riikasta tuli ministeri vaikka hänellä ei ole minkäänlaista työkokemusta.
Ap varmaan tarkoittikin oikeita töitä eikä mitään tyhjäntoimittasista kansan kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Älä nyt!Riikasta tuli ministeri vaikka hänellä ei ole minkäänlaista työkokemusta.
Ap varmaan tarkoittikin oikeita töitä eikä mitään tyhjäntoimittasista kansan kustannuksella.
Juuri niin. Oikeaa, vakituista, koulutusta vastaavaa palkkatyötä.
Minä ymmärsin, etten ikinä saa työtä, kun ei ole serkkuja ja kavereita palkkaamassa ja olen liian erinlainen. No, samapa tuo.