Mitä lasissa tänään? Täällä nautiskelen viskiä
Tullamore Dew triple distilled 40%. Tarkoitus vain puoli pulloa (35cl) juoda kun huomenna töitä vielä.
Kävin erään uuden Prisman Alkossa ja valikoima oli yllättävän pieni, ei löytynyt normaalisti juomaani Glendalough viskiä joten kokeiluun tämä sitten. Voisi sanoa että jälkimaku oikein miellyttävä, jopa raikas, mutta alkumaku vähän halvan viskin makuinen. Ihan ok kuitenkin.
Mitä muilla lasissa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Näin kuumalla viskiä? Ja vielä irlantilaista.
Missä on kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on kuuma?
Täällä.
Hacker Pschorr Munchner Gold kylmäsavulohipastan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielenkiintoisempaa kuin mitä lasissa on se mikä lasi on. Etenkin tieteellisesti valveutuneiden viskinharrastajien pitäisi suosia suomalaista Savu-lasia.
Työpaikan joululahjana saamani viskilasi-setti. Tai oli sellainen lahja että sai valita valikoimasta eri tuotteita, ja otin viskilasit. En tiedä minkä merkkiset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yksin juopottelua ja vielä ennen työpäivää.
Niin teen aina ja se on paras tapa, ei muita iihmisiä pilaamassa nautintoa. Ja huomenna vain työpäivä, ei mitään itselle tärkeää tekemistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Viskimies! Olet kirjoitellut aiheesta ennenkin :)
Jos on kirjoiteltu Glendalough tai Redbreast viskistä niin varmaan minä. Nyt ekaa kertaa Tullamore Dew.
ap
Oletko maistanut japanilaisia viskejä? Olen ostanut pari kertaa lahjaksi niitä miehelleni, ovat vain tosi kalliita. En itse enää niin välitä viskeistä, nuorempana tykkäsin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 15 astetta ja sisällä 21, ei mielestäni kuuma. Ja irlantilaista sen nimenomaan olla pitää. Skottiviskit pahoja, ainakin kokeilemani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko maistanut japanilaisia viskejä? Olen ostanut pari kertaa lahjaksi niitä miehelleni, ovat vain tosi kalliita. En itse enää niin välitä viskeistä, nuorempana tykkäsin kyllä.
Sojua ja riisiviinaa kyllä, en viskejä.
ap
Minulla flunssa ja lisää vettä sitruunasta puristetulla mehulla. Hirveä olo. Tekis mieli jotain alkoa mutta vatsakin ihan sekaisin niin en viitsi. Kohta nukkumaan.
Torres Coronas Tempranillo. Ja huomenna vapaapäivä.
Bonagua vissyä.. Viskiä maistelen kovilla pakkasilla, se lämmittää. Tykkään "tervaleijona" viskistä,, nyt ei tuu nimi mieleen.
N60
Koskisen korvalääkettä, inkivääriolutta, ja parilla jäällä viilennettyä colaa.
Ap:n setti vaikuttaa hyvältä, mutta oma budjetti petti.
Kombuchaa.