Kuinka usein vaihdatte alushousut ja rintsikat?
Mä vaihdan alkkarit joka toinen päivä. Rintaliivit saattaa mennä viikonkin, en hikoile rinnoista. Nih!
Kommentit (29)
Alushousut aamuin illoin ja rintsikat joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu suihkun jälkeen puhtaat alusvaatteet. Onpas täällä paljon sottahaisuleita.
Jos tekee siistiä työtä, niin voi olla aina kaltaisesi raikasraisa.
Mutta mitä järkeä on aamulla laittaa puhtaat alusvaatteet, jos hikoilee ne märiksi työssä...? Ja sitten taas vaihtaisi puhtaat päälle, kun pääsee töistä, niinkö? Siinähän kuluisi aina kahdet alusvaatekerrat päivässä.
Mulla menee kolme. Aamulla suihkun jälkeen puhtaat päälle. Töiden jälkeen suihku ja puhtaat urheilualusvaatteet. Urheilun jälkeen suihku ja puhtaat alusvaatteet. Ei kai nyt kukaan pue suihkun jälkeen hikisiä alusvaatteita päällensä? :D
Oikeastiko pesette liivit joka käyttökerran jälkeen? Nehän joutuu pesemään käsin, hirveä homma.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko pesette liivit joka käyttökerran jälkeen? Nehän joutuu pesemään käsin, hirveä homma.
Mulla ei ole sellaisia liivejä, jotka pitää pestä käsin.
Alushousut kerran tai kahdesti päivässä. Rintsikat kerran kuussa.
Kuka niitä kesällä käyttää? "Free nipples!"
Minulle opettivat äiti ja mummu jo 1960-luvulla, että alushousut vaihdetaan joka päivä. Nykyään on noita sportrintsikoita puuvillasta ja nekin vaihdan joka päivä. Tyynyliinankin vaihdan kahdesti viikossa, pysyy hiuksetkin puhtaampina ja tyynyliinaan tarttuu kaikki naamarasvat, pakkohan sekin on usein vaihtaa.
Ottahaa myös juhannussimaa