Itselleen voi uskotella että ei ole huolinut
Kommentit (25)
Eivät nämä asiat niin yksinkertaisia ole. Kyllä vakka kantensa löytää. Voi tulla jätetyksi = ei kelpaa (muka), myös ihan siitä syystä että joku toinen ja hän kuin sinä ja hän sopivat paremmin yhteen. Siinä ei ole kyse kenenkään paremmuudesta tai huonommuudesta vaan yhteensopivuudesta, ehkä kotitaustoista yms.
Itselläni on noita tapauksia missä olen nähnyt että minkälaisesta naisesta tuli tyttöystävä tai jopa vaimo minun jälkeeni. Sen jälkeen en ole enää kärsinyt mistään huonommuudentunteesta - ensin iski tietysti sellainen - itsekehu haiskoot kun sanon, että on naisissa ollut tasoero ja minä en ole se 'huonompi'... vaan ronskisti 'parempi' jos ihmisistä voi edes sanoa että joku on toista parempi. Kait niin voi sanoa vaikka se ei olisi sivistynyttä eikä ainakaan sallittua maassa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia toistensa kanssa vaikka eivät todellakaan ole - se on valetta ja kusetusta ja voi ihmetellä kuin 'kaikki' ovat menneetkin mukaan tommoseen tasa-arvohömppään.
Ei koe tai tunne, että minun edes tarvtarvitsisi yrittää kelvata kaikille. - Olen saanut itse ns.pakit että olen itse antanut pakit.
Ei pakkien saaminen tsi antaminen ole ollut itselleni monestikaan mitenkään erityisen helppoa, vaikka jälkeenpäin olisin voinut tai ainakin saattanut huokaista helpotuksesta ja kiitollisuudella ajatella, että olipa onni, ettei meistä tullut paria.
Näin olen saattanut kokea myöhemmin vaikka itse olisin ollut se, joka haluttiin torjua ja olla se, jolle 2.halusi tehdä selväksi, ettei halua kanssani edetä, ainakaan niin, että eläisimme yhdessä muodostamassamme psrisuhteessa...
Sinkkumies
Jaa, en uskottele mitään, en usko että kelpaisin juuri kellekään. Ehkä ulkomaalaiselle jollekin enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Jep. Ajatellaan että kun 10 vuotta sitten kelpasi niin kelpaa muka nykyäänkin. Ei muka vaan itse halua.
Kaikki sun eksät, kosijat ja muut hyvät mutta varatut miehet ovat valinneet lopulta jonkun toisen kuin sinut. Et siis edes teoriassa kelpaa enää kuin niille juopoille jotka sua lähestyy.
En ole siitostamma enkä ostovaimo. Haluan olla yksin.
No hyvä koska vaihtoehtojahan ei ole
Hyvillä tyypeillä on aina vaihtoehtoja, eri asia mihin niistä henkilöt itse edes haluavat tarttua.
Jos henkilö ei ole ihastunut johonkuhun keitä nimitit "kosijoiksi", onhan luonnollista ja hyvä asia, että "kosija" löytää sittemmin sopivamman "kosittavan" ja siten "valitsee" hänet, eli he valitsevat molemmat toisensa. Niinhän sen on hyvä mennäkin.
Samoin joku "juoppo", jos ja kun sellainen ei raittiille ihmiselle kelpaa, sen on etsittävä sellainen jonka se edes voi "valita".
Sivusta
Naiset on niitä jotka ei huoli ketään ja somessa valittavat etteivät kelpaa miehille.