Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra kanteli nimimerkki riikan kirjoitusten uutisoinnista JSN antoi vapauttavan päätöksen HS:lle

Vierailija
19.06.2024 |

Kantelussa Riikka Purra katsoi, että HS oli esittänyt riikan kirjoituksen harhaanjohtavasti tai ilman riittävää kontekstointia. Neuvoston mukaan kyse oli kuitenkin rajauksesta, johon tiedotusvälineillä on oikeus.

Riikka siis kertoi olevansa nimimerkki riikka

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010511708.html

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älynnu esiintyä valenimellä. Ihan amatöör virhe.

Vierailija
62/110 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS:n tyhjäpää Jani Mäkelä on taas YLE:n A-studiossa.

Meni kelaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitikö sitä kirjoitella törkyä.

Totta kai! Onhan kyseessä persu! Väistelee vastuutakin kuten persu. 

Vierailija
64/110 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka! Oletko jo torunut Kaisa Juusoa siitä, miten hän on toiminut? (Case: nepotismi.)

Vierailija
65/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oy Riikka Purran Tanssikoulu Ab:n tilikauden tulos: 0,00 €.

Vierailija
66/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka! Oletko jo torunut Kaisa Juusoa siitä, miten hän on toiminut? (Case: nepotismi.)

Yhdistys antoi Li Anderssonille 6 000 euroa vaalirahaa. Puheenjohtajan tytär sai yllätyspestin vasemmistoliiton ministerin valtiosihteeriksi.

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
67/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka, joko olet kumonnut punaviinitonkan?

Vierailija
68/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karua on ollu teksti, jos jopa Riikkuli itse yrittää niitä sensuroida. Sellaista se "mestarin" perseennuolenta teettää.

Vierailija
69/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikkuli halusi varmistaa, että "mestari" huomaa ja tunnistaa hänet. Perseennuolentaahan tuo oli, jotta poliittinen ura lähtee nousuun. Ja lähtihän se, eli tekstit olivat "mestarin" makuun riittävän mielisairaita.

Vierailija
70/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSN:llä ei ole mitään uskottavuutta tai edes auktoriteettiä julistaa tuollaisesta yhtään mitään. Ainoa syy tuon olemassaoloon on huijata tyhmät valittamaan tuonne ettei mediat joudu oikeasti ongelmiin esim. rikosilmoitusten vuoksi jos artikkeleissa väitetään täyttä puutaheinää.

Nuo ei puutu oma-aloitteisesti median räikeimpiinkään hölmöilyihin ja useimmin nuo lähinnä valkopesee kaveriensa lässyt kuin antaa edes sitä käytännössä täysin merkityksetöntä huomautusta jonka nuo pahimmillaan voi antaa. 

Vierailija
71/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karua on ollu teksti, jos jopa Riikkuli itse yrittää niitä sensuroida. Sellaista se "mestarin" perseennuolenta teettää.

Jos lähdeaineisto on ollut vuosia ties missä poissa netistä ja ties kenen editoitavana niin mistä sinä tiedät kuka oikeasti sanoi ja mitä. Mediahan dumppasi tuossa mutulla kaiken mitä joku nimimerkki oli aineiston mukaan sanonut riikan syyksi vaikkei riikka tuota kaikkea tunnustanut sanoneensa eikä palstalla edes ollut rekisteröityjä nimimerkkejä.

Tuohan on just niin klassinen moskovan hybridioperaatio kuin vain voi olla, ja media tietty tatti ojossa moskovan apuna projektissa ettei malttanut edes epäillä saamaansa materiaalia ja sen luotettavuutta kun oli kiire persuja haukkumaan.

Hesarilla tosin ei muutenkaan ole viimevuosina ollut sitä itsekritiikkiä artikkeleissaan ollenkaan. Katsoo vaikka viestikoekeskusta, rydmanin syyttelyä yhden henkilön tarinoiden perusteella johon edes seiska ei halunnut tarttua kun oli vain yksi lähde ja niitä surullisen kuuluisia pesukarhukravatteja ja montaa muuta vastaavaa sekoilua. 

Vierailija
72/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu On Epätoivoinen. 😆

Vierailija
73/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu On Epätoivoinen. 😆

Vasuri puhuu taas itsestään. Varmin merkki on persun mainitseminen heti kärkeen ja ainoana argumenttina. 

Vierailija
74/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikkaa pidetään fiksuna ihmisenä. Missä se näkyy?

Vierailija
75/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa genetiivissä: Riikkan.

Vierailija
76/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdeaineisto on ollut vuosia ties missä poissa netistä ja ties kenen editoitavana niin mistä sinä tiedät kuka oikeasti sanoi ja mitä. Mediahan dumppasi tuossa mutulla kaiken mitä joku nimimerkki oli aineiston mukaan sanonut riikan syyksi vaikkei riikka tuota kaikkea tunnustanut sanoneensa eikä palstalla edes ollut rekisteröityjä nimimerkkejä.

Tuohan on just niin klassinen moskovan hybridioperaatio kuin vain voi olla, ja media tietty tatti ojossa moskovan apuna projektissa ettei malttanut edes epäillä saamaansa materiaalia ja sen luotettavuutta kun oli kiire persuja haukkumaan.

Hesarilla tosin ei muutenkaan ole viimevuosina ollut sitä itsekritiikkiä artikkeleissaan ollenkaan. Katsoo vaikka viestikoekeskusta, rydmanin syyttelyä yhden henkilön t

Blaablaablaa päläpäläpälä. Voit persu tunkea salaliittoteoriasi sanonko minne. 

Vierailija
77/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä väittänyt että ei ole "riikka". Eli valehteli kuten yleensä?

Vierailija
78/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se siitä edes kanteli?

Vierailija
79/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kadun vain kiinni jäämistä."

-Kaikki persut 

"Kännissä ja läpällä"...

Vierailija
80/110 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei Riikka tunnustanut sanoneensa? Miksi hän sitten selittelee ja pakoilee vastuuta omilla sivuillaan näin:

"Olen viestit kirjoittaessani 15 vuotta sitten ollut yksityinen henkilö, ilman julkisia tehtäviä. Olen kirjoittanut kommentit nimimerkillä. Kuten olen aiemmin todennut, olen osallistunut 2000-luvun alusta verkkokeskusteluihin laajalla aiheiden kirjolla. Scriptan vieraskirja keskittyi lähinnä yhteen, maahanmuuttoon. Olen useissa haastatteluissa vuosien varrella avoimesti kertonut, että olen kirjoittanut kyseisessä vieraskirjassa. Olen tänä kesänä pahoitellut 15 vuotta sitten yksityishenkilönä nimimerkillä kirjoittamiani kommentteja, käyttämääni kieltä, sanavalintoja ja tyyliä. Puran yksityiselle ihmiselle sallittua turhautumista ympärilläni omakohtaisesti havaitsemiini ongelmiin. Vastaavaa kieltä ja tyyliä löytää somesta tai vaikkapa kansanedustajan saamasta kansalaispostista helposti. Piti sisällöstä tai ei, tällaisia asioita varsinkin meille perussuomalaisille monet kansalaiset jatkuvasti kertovat. Joskus olin itse sellainen kansalainen. En käyttäisi enkä ole käyttänyt julkisissa tehtävissäni vastaavaa kieltä, vaikka tietenkin puhun (ja aion edelleen puhua) paljonkin samoista ongelmista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi