Mitä teet juhannuksena?
Kommentit (74)
Ei tämä ole keskustelua. Tämä on kysely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön, saunon, uin, lepäilen mökillä, yhdessä miesystäväni kanssa.
Olet siis umpihomo.
Homo hiljaa siellä.
Menen Ylläkselle hotelliin ja teen pitkiä päiväretkiä tuntureille. Syön ja juon hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön, saunon, uin, lepäilen mökillä, yhdessä miesystäväni kanssa.
Olet siis umpihomo.
Homo hiljaa siellä.
Olet siis niin umpihomo, että kutsut itseäsikin homoksi.
Mökki, kalastelua, saunomista, uimista ja sopivasti ruokaa + juomaa. Suomen suven ihanuutta.
Huomenna vp, mutta perjantaina alkaa 12 päivää kestävä työputki. Eli juhannus menee töitä tehdessä.
Mökillä, jossa tosin muutenkin tulee touko-syyskuussa vietettyä paljon aikaa
Olen töissä pe la su. Sitten jään lomalle.
Töissä olen koko juhannuksen ja vielä ensi viikon. Sitten alkaa loma.
Huomenna työmatka klo 19 saakka. Illalla leivon. Pe aamuna käydään pakkopullapäiväkahveillä mökillä ( leipomukset viemisinä) miehen perheen kanssa. Klo 16 mennään vieraaksi ihanaan perheeseen ( he kasikymppisiä) pelataan mölkkyä, syödään ja törpötellään. La ja su käydään aamulla retkillä, syödään hyvin. Tekstiilipesuri on odottamassa ja ikkunoita pestään myös.
Miehen kanssa mökillä.. grillataan, saunotaan, juodaan ja appivanhempien kanssa kahvitellaan. Hyvää musaa ja valvomista kauniissa tai sateisessa kesäyössä. Pari kaveria tulee ehkä käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ja lasten kanssa grillataan, ja syödään hyvin. Uusia perunoita, lohta, ja leipäjuustosalaattia viinirypäleillä ainakin tarjolla.Pesen ulkosaunan ja lämmitetään se ja saunotaan. Mies tekee vihdan.
Käyn luultavasti kävelyllä ja kerään ison kimpun luonnonkukkia koristeeksi tonkkaan. Ihailen kaunista Suomea. Kukkamekko päälle. Myöhemmin keitän juhannuskahvit ja syödään sitten leipomaani marjapiirakkaa. Lapset, kun nukkuu ajattelin katsoa kauhu/ jännitys elokuvan.
Miksi pitää homoilla tuolla tavalla?
Homoilet varmaan itse paremmin.
Otin iltavuorot töihin. Juhlikoon nuoremmat.
Muistelen että olinhan minäkin nuori,ei tänä jussina enää festareille..mutta kyllä elämä jatkuu ja ollaan viihteellä ainakin sopivasti.Hyvää jussia kaikille..
Olen yksin ja toivon että vielä joskus minullakin olisi mielekästä ja mukavaa seuraa juhannuksena.
T. Sinkkunainen
Normi viikonloppu, savustan kalaa, luen, käyn kotona kahvilla, pyöräilen, katson telkkaria.. Onneksi on maksukanavat..
Kaveri kutsui mökilleen. Ruoat tehdään (ja maksetaan) kimpassa, saunotaan, otetaan rennosti.
Otan varalle kirjan mukaan mutta todennäköisesti vaan katselen merta ja haaveilen.
Olen kaiketi kotona,katson telkkua, saunon, otan pari olutta. Mökki olisi mukava vuokrata, rahaakin olisi. Mutta en jaksa yksin lähteä mihinkään. Joku kiva ja kivannäköinen karvajalka kun olisikin seuraksi mökkeilemään juhannuksena ja myöhemminkin kesällä.
M32
Menen mökille 3 koiran, 2 kissan, 2 hevosen ja 1 miehen kanssa. Mökki sähkötön, ulkohuussi, kaivovesi, puusauna ja sinne kantovesi. Elämää keskellä suomalaista luontoa aina Jussista elokuun alkuun.