miesvanhukset perhettä perustamassa
Siis mikä juttu, kun deittiapeissa on 40+ miehiä, jotka suunnittelevat perheen perustamista "jossain vaiheessa". Jos pappa tekee lapsia 45v niin sehän on eläkkeellä kun lapset aikuistuvat. Kuvitteleeko ne, että lapsi haluaa asua vanhan kiukkuisen käppänän kanssa? Kuka hullu nainen tuollaiseen suostuu?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naisille ottaa koville se, että miehet voivat perheellistyä naisia myöhemmin.
Harva kuitenkaan perheellistyy eikä sitä kannata itselleen uskotella. Tilastojen mukaan, jos mies ei ole isä 40-vuotiaana, hänestä harvemmin enää tuleekaan. Toki meillä on Salet sun muut, mutta he ovat harvinaisuuksia emmekä me tiedä onko heidän lapsensa omilla vai luovutetuilla soluilla aikaansaatuja. Selvää on, että tavallisen miehen ei kannata tässä asiassa pitää presidenttiä esikuvanaan, jos lapsia oikeasti haluaa. Sehän sitten kertookin arvovalinnoista, mihin aikansa käyttää. Jos itse haluaa elää villiä sinkkuelämää kun muut ikäiset perheellistyy, ja lapset ovat suunnitelmissa ehkä joskus sitten tulevaisuudessa, siinä iässä kun kavereiden lapset menevät jo lukioon, niin kertoohan se jotain siitä kuinka paljon perhettä haluaa ja arvostaa. Nuorena naisena sanon että ei ja
Äly hoi, älä jätä. Tilastojen mukaan ani harva saa ylioppilaslakin yli 40-vuotiaana, mutta tarkoittaako se, että iltalukion yli 40-vuotiaana aloittavan mahdollisuudet saada yo-lakki ovat tilastojen mukaiset? Jos yli 40-vuotias haluaa saada jälkikasvua, ei auta ruikuttaa, että "hyppää aikakoneeseen ja hanki ne lapset 25-vuotiaana". Kypsemmällä isällä on omat vahvuutensa, jotka ovat niin äidille kuin lapselle eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies kykenee tekemään lapsia vaikka 100 vuotiaana. Naisten parasta ennen päiväys menee siinä 30 vuotiaana jo ohi.
Olen itse sinkku ja joskus ehkä naisen hommaan ja teen lapsia.
M38
Olet hassu haaveinesi, muttet yksin. Meidän lapsi oli 16 kun olin sun ikäinen. Naisten ajatusmaailma on toisenlainen, teoreettinen siittämiskyky ei ole oikein mitään, 20 vuoden vastuunkanto sen jälkeen on. Siksi kukaan ei kadehdi keski-ikäisiä vielä lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitää tehdä ajallaan. Muuten heillä ei ole isovanhempia. Esimerkiksi.
Jokaisella on varmaan tuttavapiirissään joku iäkkäiden vanhempien ainokainen. He ovat yleensä yksinäisiä, ja vähän katkeria siitä että joutuvat suht nuorena ja yksinään huolehtimaan ikääntyvistä vanhemmistaan.
no en ole, vaan tyytyväinen etten joudu hoitamaan heitä silloin kun on omat ruuhkavuodet ja lapset pieniä. olivat myös kypsiä ja järkeviä vanhempina.
Vierailija kirjoitti:
Mies kykenee tekemään lapsia vaikka 100 vuotiaana. Naisten parasta ennen päiväys menee siinä 30 vuotiaana jo ohi.
Olen itse sinkku ja joskus ehkä naisen hommaan ja teen lapsia.
M38
No teepä sinä mugero 100-vuotiaana, niin katsotaan, miten sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 65.v..pappa eilen heitin rasvat sisälle nuoreen vaimooni,toivottavasti tulee kaksoset.
Hyi hitto. Onneksi koulussa saa nopeasti tietää tällaiset tapaukset niin voi suojella omiaan näiltä vaikutteilta
Älytöntä tuollainen. Yli 40v. mies haluaa nuoren naisen tekemään lapsia. 🙄
Miehenkin pitää olla nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naisille ottaa koville se, että miehet voivat perheellistyä naisia myöhemmin.
Harva kuitenkaan perheellistyy eikä sitä kannata itselleen uskotella. Tilastojen mukaan, jos mies ei ole isä 40-vuotiaana, hänestä harvemmin enää tuleekaan. Toki meillä on Salet sun muut, mutta he ovat harvinaisuuksia emmekä me tiedä onko heidän lapsensa omilla vai luovutetuilla soluilla aikaansaatuja. Selvää on, että tavallisen miehen ei kannata tässä asiassa pitää presidenttiä esikuvanaan, jos lapsia oikeasti haluaa. Sehän sitten kertookin arvovalinnoista, mihin aikansa käyttää. Jos itse haluaa elää villiä sinkkuelämää kun muut ikäiset perheellistyy, ja lapset ovat suunnitelmissa ehkä joskus sitten tulevaisuudessa, siinä iässä kun kavereiden lapset menevät jo lukioon, niin kertoohan se jotain siitä kuinka paljon perhettä h
Olipa huono vertaus. Ylioppilaslakin hankkiminen on vain ja ainoastaan itsestä kiinni eikä sen saamiseksi vaadita saman toiveen omaavaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
No sitten kuuluisissa ihmisissä on runsaasti älyttömyyttä. On lukemattomia tapauksia, joissa isäksi on tultu 70-75 vuotiaina. Parhaimmat taitavat olla 80, kun tulivat isäksi. Bernie Ecclestone on luultavasti vanhimpia kuuluisuuksista. Tuli isäksi 90.vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kuitenkaan perheellistyy eikä sitä kannata itselleen uskotella. Tilastojen mukaan, jos mies ei ole isä 40-vuotiaana, hänestä harvemmin enää tuleekaan. Toki meillä on Salet sun muut, mutta he ovat harvinaisuuksia emmekä me tiedä onko heidän lapsensa omilla vai luovutetuilla soluilla aikaansaatuja. Selvää on, että tavallisen miehen ei kannata tässä asiassa pitää presidenttiä esikuvanaan, jos lapsia oikeasti haluaa. Sehän sitten kertookin arvovalinnoista, mihin aikansa käyttää. Jos itse haluaa elää villiä sinkkuelämää kun muut ikäiset perheellistyy, ja lapset ovat suunnitelmissa ehkä joskus sitten tulevaisuudessa, siinä iässä kun kavereiden lapset menevät jo lukioon, niin kertoohan se jotain siitä kuinka paljon perhettä h
Eihän se mahdotonta ole, mutta harvinaista, kuten tilastot kertovat. En vertaisi valkolakin saamista lisääntymisbiologiaan ja pariutumisen psykologiaan, jotka toimivat ihan omilla lainalaisuuksillaan. Jos sinulla ei ole mitään erityistä tarjottavaa ja todella haluat lapsia, kannattaa yrittää perheellistyä nuorena eikä yli 45-vuotiaana, koska mahdollisuutesi tavallisena ikääntyvänä miehenä löytää hyvässä hedelmällisessä iässä oleva kumppani ovat melko huonot. Se nyt vain on fakta jolle ei mitään mahda. Tietysti voit kokeilla kumppanin etsimistä ulkomailta tai vaikka kumppanuusvanhemmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten kuuluisissa ihmisissä on runsaasti älyttömyyttä. On lukemattomia tapauksia, joissa isäksi on tultu 70-75 vuotiaina. Parhaimmat taitavat olla 80, kun tulivat isäksi. Bernie Ecclestone on luultavasti vanhimpia kuuluisuuksista. Tuli isäksi 90.vuotiaana.
Suhteutettuna kuuluisten ihmisten määrään, vähemmistössä nuokin tapaukset on. Kannattaa myös muistaa, että heillä tosiaan on statusta, jolla voi houkutella jonkun sellaisesta kiinnostuneen nuoren ihmisen peräänsä. Tavalliselle ryppyiselle ukolle aika vaikeaa. Mutta miehethän aina luulevat itsestään liikoja.
Kypsymättömän mielen tunnusmerkkejä on se, että pyrkii määrittelemään, elääkö muut elämänsä oikein vai väärin. Erityisen kova tarve tuntuu olevan nuorilla naisilla kertoa, että miten miehen elämänkaaren pitäisi mennä ja miten sen kulminaatiopisteet pitäisi ajoittaa.
"Olipa huono vertaus. Ylioppilaslakin hankkiminen on vain ja ainoastaan itsestä kiinni eikä sen saamiseksi vaadita saman toiveen omaavaa kumppania."
Ei vaan sinä olit liian tyhmä ymmärtääksesi logiikkaa. Yli 40-vuotiaita valkolakin/kuopuksen saavia on vähän, koska vain pieni osa kaikista miehistä edes yrittää saada noita yli 40-v.
Minä olen iäkkäiden vanhempien lapsi. Ei siitä ihmeitä ongelmia ollut. Meillä oli talo ja kesämökki ja varaa matkustella. Kaverit kävi mielellään meillä, kun oli iso talo ja puutarha. Monen vanhemmilla oli opinto- ja asuntolainat niskassa eikä hirveästi varaa. Vanhemmat oli työelämässä vielä, kun kirjoitin ylioppilaaksi. Isovanhemmista toiset oli hyväkuntoisia ja eli yli 90. Kyllä nuorissakin vanhemmissa on hyvät puolensa, en sitä epäile.
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitää tehdä ajallaan. Muuten heillä ei ole isovanhempia. Esimerkiksi.
Jokaisella on varmaan tuttavapiirissään joku iäkkäiden vanhempien ainokainen. He ovat yleensä yksinäisiä, ja vähän katkeria siitä että joutuvat suht nuorena ja yksinään huolehtimaan ikääntyvistä vanhemmistaan.
Synnyin kolmekymppisille vanhemmille. Isoisät kuolivat, kun oli 4- ja 5- vuotias, Isoäidit olivat molemmat kärttyisiä ämmiä, joita ei saanut häiritä ja joita omat lapset passasivat ja mielistelivät. Kumpaankaan ei syntynyt läheistä suhdetta, vaikka olin 23- ja 37-vuotias, kun heistä lopulta aika jätti.
Vanhalla miehellä lapsen saanti on helpompaa kuin vanhalla naisella. Naisen hedelmällisyys laskee roimasti 35 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se 30v alkaa olemaan miehellä takaraja tuon suhteen
Minkäs ikäisiä keskimäärin ovatkaan ensimmäistä kertaa vanhemmiksi tulevat?😄
Vierailija kirjoitti:
Kypsymättömän mielen tunnusmerkkejä on se, että pyrkii määrittelemään, elääkö muut elämänsä oikein vai väärin. Erityisen kova tarve tuntuu olevan nuorilla naisilla kertoa, että miten miehen elämänkaaren pitäisi mennä ja miten sen kulminaatiopisteet pitäisi ajoittaa.
Nuorten naisten mielipide on sen kannalta olennainen, että onko miehen suunnittelema kulminaatiopiste miehen lisääntymiselle realistinen. Ei täällä kukaan kiellä miestä suunnittelemasta ensimmäisen kerran isäksi tuloa 50-vuotiaana, mutta epäuskoista nauruahan se aiheuttaa nuorissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttavanainen oli vihainen ja vittuileva, kun hänen samanikäinen exänsä tuli isäksi 55-vuotiaana. Toki tällä naisellakin oli useampiakin lapsia, mutta ei tämän miehen kanssa.
Eli onko naisen ajatusmaailma sellainen, että jos hän ei halua lasta tietyn miehen kanssa, ei kukaan muukaan saa haluta. On todella poikkeus, eräs kaverini tuli ensimmäistä kertaa isäksi 48-vuotiaana kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa, jolla oli lapsia.
Minä olen 65.v..pappa eilen heitin rasvat sisälle nuoreen vaimooni,toivottavasti tulee kaksoset.