Näin siinä taas kävi - ostin eilen ne kolme Aino-jäätelöä kympillä ja nyt olen syönyt ne
Olen kyllä normaalipainoinen urheileva ihminen mitta silti tyhmää.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään kun suomalainen syö ties miten monta kymmentä litraa jäätelöä vuodessa turpaa kohden. Itse saan yhden jäätelöannoksen kurkusta alas vaivoin jos sitä jossain on tarjolla noin kerran vuodessa.
Tämä.
On muuten jännä ilmiö tällä palstalla, että jos joku ikinä kertoo vetävänsä litroittain jäätelöä, pussin sipsejä, puoli kiloa karkkia ja päälle vielä kokista, sellainen viesti saa aina runsaasti yläpeukkuja ja hehkutusta että hyvä, kyllä saakin herkutella niin että napa rutkuu, pienestä annoksesta tulee vain vihaiseksi.
Ja vastaavasti jos joku sanoo että ei pysty syömään paljoa kerralla tai pitää litran jäätelöannosta liian isona yhdellä kerralla syötäväksi, alapeukut viuhuvat välittömästi 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän on ihan ällömakeita, Miten pystyy joku syömään noin paljon kerralla?
Et ymmärrä hyvän päälle. Syö vain sitä soijarouhettasi.
Mahakkaalle palstamatroonalle 3 Ainopakettia kerralla on kulinaristinen nautinto :DD -eri
Päivän jälkiruoka.😃
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuossa on rajoitus vain 1 erä/talous ja kun ostokset näkyvät Plussa-kortilla niin yritys ostaa myöhemmin toinen tarkouserä ei onnistu. Itse ostin oman eräni jo maanantaina ja yhtä pakettia on kaksi ihmistä syönyt. Sille mahan sekaisin menemistä kysyvälle niin noita on laktoosittominakin ja niistä ei maha niin helposti sekaisin mene.
Öö, ei ole tullut mieleen mennä kauppaan hakemaan 3 aino jäätelöpakettia ja maksaa ILMAN plussakorttia????
Voit näin toimien hakea vaikka kuinka monta kertaa saman tarjouksen....
Kaikki "osta paljon mässyä, saat halvalla" -tarjoukset on huijausta, jos syö sen mässyn kerralla eikä tule kuin paha mieli jälkeenpäin. Parempi ostaa yksi sopivankokoinen herkku, niin ei syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tuossa on rajoitus vain 1 erä/talous ja kun ostokset näkyvät Plussa-kortilla niin yritys ostaa myöhemmin toinen tarkouserä ei onnistu. Itse ostin oman eräni jo maanantaina ja yhtä pakettia on kaksi ihmistä syönyt. Sille mahan sekaisin menemistä kysyvälle niin noita on laktoosittominakin ja niistä ei maha niin helposti sekaisin mene.
Öö, ei ole tullut mieleen mennä kauppaan hakemaan 3 aino jäätelöpakettia ja maksaa ILMAN plussakorttia????
Tuo tarjous 3 pakettia 10 euroa on vain Plussa-kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustupa asiaan nimeltä jäätelö. Kyseessä on jälkiruoka.
Eihän ole, vaan onnistunut yritys myydä ihmisille paskaa nätissä paketissa. Nuo siirapit ovat halpa tapa kiskoa rahaa. Jäätelön kanssa asialla ei ole muuta tekemistä kuin valhe.
Ja tädin mielestä jäätelö on pakastettua maitoa jossa on liraus hunajaa 😆🤣
Ääliöä, oikeassa jäätelössä kuten Kolmen kaverin jäätelö on pääasiallisina ainesosina kerma ja purkin kyljessä oleva maku kuten pistaasi, marja jne..
Ei glukoosisiirappi, ilma ja maito, sekä 1% jotain marjarouhetta höystettynä "aromilla".
Mitä 3-vuotiaan toimintaa tuollainen, ettei pysty kontrolloimaan omaa jäätelönsyömistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustupa asiaan nimeltä jäätelö. Kyseessä on jälkiruoka.
Eihän ole, vaan onnistunut yritys myydä ihmisille paskaa nätissä paketissa. Nuo siirapit ovat halpa tapa kiskoa rahaa. Jäätelön kanssa asialla ei ole muuta tekemistä kuin valhe.
Ja tädin mielestä jäätelö on pakastettua maitoa jossa on liraus hunajaa 😆🤣
Ääliöä, oikeassa jäätelössä kuten Kolmen kaverin jäätelö on pääasiallisina ainesosina kerma ja purkin kyljessä oleva maku kuten pistaasi, marja jne..
Ei glukoosisiirappi, ilma ja maito, sekä 1% jotain marjarouhetta höystett
Olisipa 3 kaveria ollut tarjouksessa. Noitakin tarjouksia joskus kuitenkin bongaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi nehän on ihan pahoja.
Lankesin tarjoukseen ja totesin nyt ihan saman. Kaikki maistuu lähes samalle mössölle, vaikka olis salmiakki tai mansikka. Ihan hirveää makeaa kuraa! Ja lisänä outous: nämä on pakastimessakin ihan pehmeitä. Mitä ihmettä nämä on kun eivät ole enää sitä ihanaa kovaa kermajäätelöä?
En osta enää ikinä. Hyi hyi ja vielä kerran hyi!
Meillä onneksi pakastimen pieni koko rajoittaa jäätelön ostamista. Karkin kanssa käy helposti noin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pystyin ostamaan kolme satsia, eli 9 jäätelöä. Menin kaupasta ulos ja takaisin ja ostin vain. Ja sama uusiks. Ei se tarjous ole korttiin/ihmiseen sidottu, vaikka niin sanotaan. Kerralla et voi ostaa kuin 3 pakettia.
Siis perheen kanssa söitte? Monta oli syömässä?
Onpa mielenkiintoista huomata, että alapeukkujen määrään perustuen, monenkin mielestä on ilmeisesti normaalia syödä yksin kolme pakettia jäätelöä muutamassa vuorokaudessa.. Eipä ole ihme että ylipaino-ongelma on räjähtänyt. Ja huvittavaa on se, että kun joku kommentoi ettei se ole normaalia, niin kommentoijalle räjähdetään heti ja syytetään porkkanan purijaksi tai soijarouheen syöjäksi.
Ei sitten näemmä tule mieleen, että niitä jäätelöitä voi syödä ihan normaalejakin annoksia ja se että jotkut siihen pystyy ei ole syy suuttua. Soijarouheen syöjiä tuskin jäätelöketjut kiinnostaa.
Elä huoli,palstan asiantuntijat on päättäneet laihdutus-ketjuissa että syömiset ei lihota,vaan geenit ja hormoonit.(ja miljoona muuta syytä mitkä ei ole itsestä kii)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö dille. Se setti maksaa ilman korttia 16.95 e.
Ostin yhden toissapäivänä ja 1/3 saatu syötyä. En ymmärrä miten voi syödä 3 litraa.
Oispa jäätelöä. Laihdutan ja tyydyn krekkalaiseen jugurttiin ja cashewpähkinöihin😒 Mitä makua ostit? Se maitosuklaa on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään kun suomalainen syö ties miten monta kymmentä litraa jäätelöä vuodessa turpaa kohden. Itse saan yhden jäätelöannoksen kurkusta alas vaivoin jos sitä jossain on tarjolla noin kerran vuodessa.
Minä taas en ymmärrä kun suomalainen ryystää sitä kofeiinimyrkkyä ihan joka päivä aamusta alkaen. Koskaan en ole juonut enkä tule juomaan. Karsea riippuvuus.
Aino-jäätelöissä on maidosta saatavien raaka-aineiden lisäksi sokeria, hiukan glukoosisiirappia ja hilloja/kaakaovoita ja sakeuttamisaineita. Ihan samoja aineita joita Italiassa myyvä aRtEsAanIvalnistaja käyttää.