Näyttääkö teistäkin other danish guy-kalsarit epämukavalta?
Minua ainakin häiritsisi tuo kireän näköinen vyötärönauha.
Kommentit (29)
Näyttää ihan hemmetin epämukavilta, siltä että vyötärö puristaa ja raapii jäljet jotka ei lähde edes vuorokaudessa, ja että lahkeet rullaantuu. Aivan uskomattoman huonoa mainontaa, kun laittavat ihan liian kireät koot (eli epämukavan näköiset ja huonosti istuvat) jo valmiiksi lösöjen mallien päälle.
Mun mies on hoikka ja hyvin varustettu. Hänelle nämä on ihan lempparimerkki, kuulemma pysyy päällä ja tukee vehkeitä sopivasti. Vaan ei tietenkään välttämättä ole kaikille mukavat.
Ihan älyntöntä että pesuohje on 40c, ihan hiton epähygieenistä
"Päällä pysyminen" ei kyllä edellytä epämukavan tiukkoja saumoja. Olen itse vähän pyöreä, etenkin pepusta, eikä ikinä ole ongelmia Alkkareiden päällä pysymisestä vaikka käytän saumattomia ja reilun kokoisia zero feel alushousuja (mulla on aistiyliherkkyyttä eikä mikään saa kiristää tai puristaa).
jasper pääkkösen kalsarivideo
esim 3:05
Niissä mainoksissa on niin isomunaisia miehiä, että housut tuntuvat räjähtävän.
Käytän vain laatumerkkejä kuten Scheissereita.
Yhtä epämukavoita näyttää kuin moni muun merkkinen tuote. Boxereiden pitää olla löysät niin että heiluvaisilla on tilaa heilahdella, ja vyötärökuminauha ei saa kiristää ja sen pitää olla piilossa kankaan sisällä vapaasti, ei ommeltuna.
muovia vaatteissa, en usko että on pidemmän päälle terveellinen vaihtoehto tämäkään