Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö teistäkin other danish guy-kalsarit epämukavalta?

Vierailija
19.06.2024 |

Minua ainakin häiritsisi tuo kireän näköinen vyötärönauha.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovia vaatteissa, en usko että on pidemmän päälle terveellinen vaihtoehto tämäkään

Vierailija
22/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan hemmetin epämukavilta, siltä että vyötärö puristaa ja raapii jäljet jotka ei lähde edes vuorokaudessa, ja että lahkeet rullaantuu. Aivan uskomattoman huonoa mainontaa, kun laittavat ihan liian kireät koot (eli epämukavan näköiset ja huonosti istuvat) jo valmiiksi lösöjen mallien päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hoikka ja hyvin varustettu. Hänelle nämä on ihan lempparimerkki, kuulemma pysyy päällä ja tukee vehkeitä sopivasti. Vaan ei tietenkään välttämättä ole kaikille mukavat.

Vierailija
24/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyntöntä että pesuohje on 40c, ihan hiton epähygieenistä

Vierailija
25/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päällä pysyminen" ei kyllä edellytä epämukavan tiukkoja saumoja. Olen itse vähän pyöreä, etenkin pepusta, eikä ikinä ole ongelmia Alkkareiden päällä pysymisestä vaikka käytän saumattomia ja reilun kokoisia zero feel alushousuja (mulla on aistiyliherkkyyttä eikä mikään saa kiristää tai puristaa). 

Vierailija
26/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jasper pääkkösen kalsarivideo

esim 3:05

Vierailija
27/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä mainoksissa on niin isomunaisia miehiä, että housut tuntuvat räjähtävän. 

Vierailija
28/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain laatumerkkejä kuten Scheissereita.

Vierailija
29/29 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä epämukavoita näyttää kuin moni muun merkkinen tuote. Boxereiden pitää olla löysät niin että heiluvaisilla on tilaa heilahdella, ja vyötärökuminauha ei saa kiristää ja sen pitää olla piilossa kankaan sisällä vapaasti, ei ommeltuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän